Voisitko laittaa 200 euroa siihen, että kotonasi kävisi viikoittain siivooja?
Mietin, että kuinka edullinen tarjous minulle on nyt tehty.
Kommentit (13)
viikossa? Kuukaudessa? JÄlkimmäinen lienee aika realistinen summa, mutta ei mikään ohittamattoman edullinen tarjous.
Meillä käy, hinta on n. 50e/kerta (riippuu mitä tekee, n. 2.5-3h). Siitä tulee puolet takaisin verotuksessa. Kyseessä pieni paikkakunta, eli hinnat alemmat kuin pk-seudulla.
Ja kyllä, minä maksan siivoamisesta. En siitä pidä pätkääkään ja mielummin teen vapaa-ajallani jotain muuta.
Me maksetaan kahden kerran siivouksesta / kuukausi noin 160€
Onko tuo ennen kotitalousvähennystä? No on kyllä tosi edullista, tekeekö pimeästi?
riippuen tietysti kodin pinta-alasta ja siivouksen tuntimäärästä. Vertailun vuoksi: meillä n. 210 neliötä, siivouksen tuntihinta 10 EUR, siivousta 2x3 h/vko.
Musta tuo on ihan normaali hinta. Aika yleinen on noin 26-30 e tunti ainakin silloin pari vuotta sitten kun me pyydettiin tarjouksia. Ja joo, meillä käy enkä enää luopuisi.
Että todellakin ottaisin siivoojan joka viikko 200 eurolla ;) jos siis lopputulos olisi yhtä hyvä kuin nyt.
Jos yrittäjä maksaa verot ja muut kulut niin 10€ tunti ei riitä lähellekään.
riippuen tietysti kodin pinta-alasta ja siivouksen tuntimäärästä. Vertailun vuoksi: meillä n. 210 neliötä, siivouksen tuntihinta 10 EUR, siivousta 2x3 h/vko.
Jos yrittäjä maksaa verot ja muut kulut niin 10€ tunti ei riitä lähellekään.
vaan asumme muualla Euroopassa kuin Suomessa. ;-) Täällä tuo on ihan laillinen hinta. Ap:hän kysyi vain voisinko laittaa noin paljon rahaa tuohon, ja kyllähän minä laitan vähän enemmänkin kuussa... ;-)
n.200 m2, käy joka toinen viikko. Siivous ei ole supertarkkaa, mutta toki jos haluaisin, että nuolis nurkat, varmaan tekis niin (aikaa kuluis tietysti kauemman).
siivoushinnat lienevät vähän yli 30 euroa/tunti tällä hetkellä. Että päättele siitä.
verotettuna eli ei pimeänä tietenkin. Siitä saa kotitalousvähennyksen ja sosiaalikuluja ei tähän päälle enää tule.
jos mulla sattuisi olemaan ylimääräistä rahaa.