Miksi läskille naiselle ei kelpaa läski mies?
Kommentit (52)
Olen aiemmin ollut alipainoinen ja nykyään normaalipainoinen 179/68 nainen. Miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet normaalipainoisia -aluksi. Miehet usein lihovat sitten kun ei enää tarvitse pingottaa, vaan voi ”olla oma itsensä”. Rakastan miestäni vaikka hän painaakin kohta 20 kg enemmän kuin ennen.
Paino vaikuttaa ihmissuhteen alkuvaiheessa, mutta ei se parinvalinnan ykkösasiaksi saisi nousta.
Miks kenellekään tarttis kelvata kukaan? Ehkä se lihava nainen haluaa olla omassa rauhassaan, eikä halua yhtään ketään miestä. Kaikki miehet on jokatapauksessa ihan yhtä sekopäitä, oli ne minkä kokoisia ja näköisiä tahansa, parempi pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Olen aiemmin ollut alipainoinen ja nykyään normaalipainoinen 179/68 nainen. Miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat olleet normaalipainoisia -aluksi. Miehet usein lihovat sitten kun ei enää tarvitse pingottaa, vaan voi ”olla oma itsensä”. Rakastan miestäni vaikka hän painaakin kohta 20 kg enemmän kuin ennen.
Paino vaikuttaa ihmissuhteen alkuvaiheessa, mutta ei se parinvalinnan ykkösasiaksi saisi nousta.
Onko jo diabetes todettu?
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta on kulunut 12 vuotta eikä vieläkään ole löytynyt ratkaisua tähän polttavaan kysymykseen. Ylipainoisten määrä on kuitenkin lisääntynyt ja pariutuminenkin onnistunut, olisi kiva tietää mikä on ap:n tilanne.
Paino- vai parisuhdetilanne? 😂
Koska laihdutan kaiken aikaa?
Enkä kelpuuta kyllä yhtään ketään. 🖤
Ei se että on itse läski tarkoita sitä että automaattisesti viehättyisi läskeistä. Harvempi on läski omasta tahdostaan. En minäkään pidä läskiä hyvännäköisenä vaikka itsekin olen läski. Minulla on mies joka on kaikin puilin ihana, ja muåyös ulkoisesti minun makuuni, mutta jos häntä ei olisi, en silti huolisi miestä jota kohtaan en tuntisi kiinnostusta ja fyysistä vetoa. Mieluummin olisin yksin.
realismia, sänky ei kestä? Miksi virtahevot tekevät sen vedessä?
Vierailija kirjoitti:
miksi tämä asia vaivaa sinua niin paljon? Onko sinulla huono suhde omaan vartaloosi? koetko että olet hoikkuudestasi huolimatta epäonnistunut elämässä? Saako jatkuva paasto sinut hermostumaan? Koetko vihamielisiä tunteita meitä läskejä kohtaan, joilla on komea ja hoikka mies ja nautimme elämästämme?
Samaa monesti miettinyt. Joku suoltaa näitä samansisältöisiä aloituksia tänne jatkuvasti. Itse ihan normaalipainoinen ok sievä nainen, jolla pitkä ja raamikas mies. Siis oli. Vaikea suolistosairaus on kuihduttanut miehestä laihan ja vanhentanut vuodessa 10 vuotta. Mitä sitten? Pitäiskö laittaa vaihtoon kun ei ulkonäkö enää ole sama kuin tavatessa?
Vierailija kirjoitti:
Aika moni lihava nainen inhoaa ja sorsii ylipainoisia miehiä, musta se on vain omituista.
Koska lihava mies on vain laiska läski . Kun taas lihava nainen on vaan uhri,koska lihavuuden on aiheuttanut:lääkitys ,hormoonit,stressi,kilppari...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei läskeille miehillekään kelpaa läski nainen.
Mitä ihmettä hoikka ihminen tekisi läskillä kumppanilla?
Mitä ihmettä kukaan tekisi läskillä kumppanilla? Miksi läskinkään pitäisi tarvita/huolia läski?
No mitä yhteistä teillä läskeillä on hoikan ja urheilullisen kanssa? Ei me hoikat haluta vaan maata sohvalla ja herkutella.
Tähän on pakko todeta, että hyvin hoikat kaverini ovat useammin kotihiiriä kuin ne joiden pitää liikkua pitääkseen painon kurissa. Aktiivisia ja liikunnallisia on kaikissa painoluokissa, mutta lapsesta asti hoikilla ei monesti ole opittua liikunnallista elämäntapaa
Naiset nyt vaan aina luulee ansaitsevansa parempaa. Pitää olla täydellinen mies ja itse voi olla mitä sattuu... Pyhhtthhhyh
Aloituksesta on kulunut 12 vuotta eikä vieläkään ole löytynyt ratkaisua tähän polttavaan kysymykseen. Ylipainoisten määrä on kuitenkin lisääntynyt ja pariutuminenkin onnistunut, olisi kiva tietää mikä on ap:n tilanne.