Miksi läskille naiselle ei kelpaa läski mies?
Kommentit (52)
Koska Suomessa läskilläkin naisella on mahdollisuus valita.
Ei läskeille miehillekään kelpaa läski nainen.
Mitä ihmettä hoikka ihminen tekisi läskillä kumppanilla?
Naisille läskeys tuntuu olevan hyväksyttävämpää. Tankin kokoiset matamit vetää menemään tiukoissa trikooasuissa. Hirveän näköistä.
Joko
1) Kuvittelee löytävänsä paremman
2) Tietää löytävänsä paremman. Ei se koskaan riipu vain yhdestä ominaisuudesta..
Vierailija kirjoitti:
eivätkä voisi kuvitellakaan ylipainoista kumppania itselleen. Vihaavatko he itseäänkin? Ehkä just siksi.
Olen lihava, 160cm-100kg. Lihavuuteni johtuu hormonisairaudesta, ei syömisestä tai liikkumattomuudesta. En laihdu vaikka yritän. Lihavaa miestä en huolisi, sillä pelkkä halaaminen kahden lihavan välillä on...hankalaa. Olen ollut pitkään yhdessä sporttisen laihan miehen kanssa.
Aivan varmasti juu. Varsinainen tonnikeiju.
Kaikki miehet haluat timmin nuoren instabeiben omaan ikäänsä ja kokoonsa katsomatta. Jos ei saada nuorta ja nättiä Suomesta, muutetaan mammapalstalle kertomaan joka ikinen päivä, kuinka kohta haetaan se nuori ja nätti Puolasta/Thaimaasta.
Koska ei tarvitse kelpuuttaa. On normaalipainoisia miehiä, jotka tykkää puskista naisista ja myös niitä, joille se on ok. Naisilla ei siis ole mitään käytännön tarvetta alkaa kelpuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kukaan tekisi läskillä kumppanilla? Miksi läskinkään pitäisi tarvita/huolia läski?
Ei tarvitse kelvata. Läskillä naisella on oikeus olla valikoiva ja tarvittaessa yksin.
Koska aion laihduttaa, aloitin jo ja ehdin kesäksi aika paljon toivottavasti pudottaa, pääsen normaalipainoon ja kesällä jatkan ja treenaan myös, kiinteytän.
Näen itseni sellaisena kuin haluaisin olla, en sellaisena kuin olen. Siksi en läskinä kelpuuta läskiä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä kukaan tekisi läskillä kumppanilla? Miksi läskinkään pitäisi tarvita/huolia läski?
No kahdella läskillä luultavasti elämäntavat kohtaa.
Joka nainen vaatii itselleen vain parasta vaikka itse ei olisi paras millään mitalla mitattuna
Kyllä menee pullukoilla tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä yhteistä teillä läskeillä on hoikan ja urheilullisen kanssa? Ei me hoikat haluta vaan maata sohvalla ja herkutella.
Vaikuttaa siltä että usein ei toisin päin. Ehkäpä lihava kumppani ei alkujaan sytytä miestä eikä naista, mutta jos ihastuu ensin ihmiseen sinänsä, niin sillähän ei ole merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin voitte yhdessä olla läskejä?
Itsellä on BMI 35 ja mieheni on normaalipainoinen. Olen deittaillu myös ylipainoisia, en mä ole mitenkään painon mukaan miestäni valinnut vaan sen mukaan, kenen kanssa kemiat kohtaa