Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi läskille naiselle ei kelpaa läski mies?

Vierailija
08.04.2010 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, voisin rakastua lihavaan mieheen.

Kyllä, rakastaisin edelleen omaa miestäni, vaikka hän lihoisi 150-kiloiseksi.

En vain ymmärrä pointtiasi, joka on ilmeisesti se, että lihavalla naisella ei SAISI olla muita kuin lihavia miehiä?

Miksi?

Käykö jotenkin sinun itsetunnollesi, että jotkut hyvännäköiset normaalipainoiset miehet kiinnostuvat lihavistakin naisista, vai mikä mättää?

T: 170 cm 100 kg, jolla hoikka, komea aviomies

Vierailija
2/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni lihava nainen inhoaa ja sorsii ylipainoisia miehiä, musta se on vain omituista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni lihava nainen inhoaa ja sorsii ylipainoisia miehiä, musta se on vain omituista.

En ymmärrä pointtiasi, koska jos kaikki normaalipainoiset eivät pidä lihavia puoleensavetävinä, niin miksi kaikki lihavat pitäisivät??

Makuja on erilaisia. Voit olla hoikka ja pitää hoikista. Voit olla hoikka ja pitää lihavista. Voit olla lihava ja pitää hoikista. Voit olla lihava ja pitää lihavista. Ja sitten on meitä, jotka rakastumme IHMISEEN, emme ulkonäköön.

Mikä tässä on niin vaikeaa, oikeasti??

Vierailija
4/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka pitävät ulkoisia kriteerejä kumppaninvalinnassa liian korkealla. Vääristynyt minäkuva?

Vierailija
5/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri oli chattaillyt jonkun miehen kanssa ja meni sitten sokkotreffeille.

Kun kysyin millaista oli, naisen eka kommentti oli: "muuten ok, mutta se oli lihava". Nainen itse oli erittäin ylipainoinen. Olin kieltämättä hieman ihmeissäni.

Vierailija
6/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää en huolisi.

Vierailija
7/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laihan täytyy olla tosi laiha. Nämä siis kaveripiiristä kuultuja kokemuksia, just esim. sokkotreffeiltä.

Saahan kriteerejä toki olla, mutta kohtuus kaikessa. Ja aika monella on melko siloteltu kuva itsestään ja omasta ulkonäöstä ja vaikka painostaan. Peilistä katsoo vissiin vielä jokin nuoruudenkuva/kilojen takainen kuva takaisin.

Vierailija
8/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin saa "paremman" miehen.

Vierailija
9/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaa katsoa sinne ihmisen sisäänkin, ja jos se ei miellytä, niin niin epätoivonen ei kannata olla, että ottaa kenet vaan. On sitten mieluummin ilman. Ja jos sen läskin miehen sisällä on oikeesti fiksu ja mukava tyyppi, kelpaa varmaan muillekin, kun se oikea vaan kohdalle sattuu.

Minä olen aikanaan serustellut ja asunut läskin miehen kanssa, vaikka minua kuvailtiin missityypiksi nuorena (ei kyllä enää...). Mutta minulla on ollut tapana rakastaa ihmisen henkistä olemusta, ei fyysistä.

Vierailija
10/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nimenomaan ollaan puhuttu siitä, kuinka ja miksi jotkut lihavat tyrmäävät toisen ihmisen ulkoisten piirteiden (lue: lihavuuden) takia.

Vierailija
11/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni laiha mies tykkää muodokkaista naisista. Ajatelkaa vaikka Nicke Ligneliä ja Raakel Ligneliä.

Vierailija
12/52 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä voisi kuvitellakaan ylipainoista kumppania itselleen. Vihaavatko he itseäänkin? Ehkä just siksi.

Vierailija
13/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava, 160cm-100kg. Lihavuuteni johtuu hormonisairaudesta, ei syömisestä tai liikkumattomuudesta. En laihdu vaikka yritän. Lihavaa miestä en huolisi, sillä pelkkä halaaminen kahden lihavan välillä on...hankalaa. Olen ollut pitkään yhdessä sporttisen laihan miehen kanssa.

Taidatkin olla aika harvinainen lihava : ))) ...et laihdu vaikka yrität. LOL

Vierailija
14/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa ansaitsevat.

Kuinkahan moni mieskin tänä iltana baarissa torjuu ihan kelponaisen, koska uskovat sokeasti että heidänkin pitäisi saada se baarin hottis?

Vierailija
15/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni viimeisen vuoden aikana noussut 25:een normaalipainoisesta loukkaantumisesta aiheutuneen liikkumattomuuden vuoksi. eli kaipa me ollaan sitten melko sopusuhtainen pari. :)

Vierailija
16/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tämä asia vaivaa sinua niin paljon? Onko sinulla huono suhde omaan vartaloosi? koetko että olet hoikkuudestasi huolimatta epäonnistunut elämässä? Saako jatkuva paasto sinut hermostumaan? Koetko vihamielisiä tunteita meitä läskejä kohtaan, joilla on komea ja hoikka mies ja nautimme elämästämme?

Vierailija
17/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alipainoiset naiset eivät huoli alipainoisia miehiä?

usein juuri niillä ruikuilla naisilla voi olla hieman pyöreä mies. Miksi niin päin asia ok, mutta lihavalle ei voida suoda laihaa miestä.

Itselläni luonne yms ratkaisee ei paino. olen deittailut laihoja ja lihavia miehiä.

Vierailija
18/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavalla naisella on laiha mies. Ja toisaalta jauhetaan kuinka syvemmät asiat ja piirteet ratkaisevat. Eh? ;)

Vierailija
19/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavalla naisella on laiha mies. Ja toisaalta jauhetaan kuinka syvemmät asiat ja piirteet ratkaisevat. Eh? ;)

Vierailija
20/52 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä voisi kuvitellakaan ylipainoista kumppania itselleen. Vihaavatko he itseäänkin? Ehkä just siksi.

Olen lihava, 160cm-100kg. Lihavuuteni johtuu hormonisairaudesta, ei syömisestä tai liikkumattomuudesta. En laihdu vaikka yritän. Lihavaa miestä en huolisi, sillä pelkkä halaaminen kahden lihavan välillä on...hankalaa. Olen ollut pitkään yhdessä sporttisen laihan miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi