Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä olisi summa joka saisi sinut harrastamaan seksiä maksusta?

Vierailija
23.07.2010 |

Monihan sanoo, ettei sellaista summaa olekaan, mutta kuitenkin jos aletaan liikkua todella isoissa summissa niin moni sittenkin suostuisi.

Mikä olisi sinun summasi? Pyytäisitkö lisäksi puolisoltasi suostumuksen?

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnin voin kyntää kalulla jonkun pillua satasella, kolme tuntia kahteen sataan, ihan kyltymättömälle urakkahintaan kuusi tuntia kolmeen sataan, mutta vaatii jo imuapua parikin kertaa ja pari lepotaukoa että pysyy työkalu kovana koko setin. Onko täällä hyperseksuaalinaisia, joille ei vartin pikainen riitä ja pitäisi saada kunnolla?

Jos mulle tulis kerrankin vastaan niin kstövö se sai ilmaiseksi. Kerrankin sais itsekin riittävästi. Ja mitä säännöllisemmin sen parempi.

Vierailija
102/115 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnin voin kyntää kalulla jonkun pillua satasella, kolme tuntia kahteen sataan, ihan kyltymättömälle urakkahintaan kuusi tuntia kolmeen sataan, mutta vaatii jo imuapua parikin kertaa ja pari lepotaukoa että pysyy työkalu kovana koko setin. Onko täällä hyperseksuaalinaisia, joille ei vartin pikainen riitä ja pitäisi saada kunnolla?

Jos mulle tulis kerrankin vastaan niin kstövö se sai ilmaiseksi. Kerrankin sais itsekin riittävästi. Ja mitä säännöllisemmin sen parempi.

Saako ilmoittautua jonoon?

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Se on oikeasti ikävää kun itsellä kovat halut ja yleensä mun vastaan tulee vaan nopeat. Vaikka alkuun puhutaan hyvin kaikki eikö pitäisi olla sellaisia ongelmia. Joskus harvoin tulee joku kestävämpi vastaan mutta välimatka.. ei oo vielä lähimaastossa löytynyt vertaista. Niille riittäisi se ok pano ja on tyytyväisiä ja kyselee koska seuraavsks.

Vierailija
104/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Se on oikeasti ikävää kun itsellä kovat halut ja yleensä mun vastaan tulee vaan nopeat. Vaikka alkuun puhutaan hyvin kaikki eikö pitäisi olla sellaisia ongelmia. Joskus harvoin tulee joku kestävämpi vastaan mutta välimatka.

Mutta olisitko kovahaluinen teoriassa valmis maksamaan kertomieni hintojen mukaan, jos olisi riittävän kestävää ja taitavaa miestä tarjolla, mikäli nuo urakkapalvelut on mielestäsi hintaansa vastaavat? Minkä setin valitsisit noista kolmesta?

Vierailija
105/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Se on oikeasti ikävää kun itsellä kovat halut ja yleensä mun vastaan tulee vaan nopeat. Vaikka alkuun puhutaan hyvin kaikki eikö pitäisi olla sellaisia ongelmia. Joskus harvo

Ei mun tartte maksaa seksistä. Nautin siitä mitä on tarjolla, joskus pidemmästä ja joskus lyhyemmästä. Joten en. Mä haluaisin löytää läheltä kestävän pystyvän miehen jonka kanssa harrastaa vastavuoroisesta seksiä ilman että kumpikaan maksaa kummallekaan.

Vierailija
106/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisista asioista tai palveluista maksetaan, joita ei itse kykene tekemään. Niin kauan kuin maailmassa on enemmän naisia kuin miehiä, ei pitäisi olla mitän ongelmaa, jos mies on ns. normaali.

Vierailija
107/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Se on oikeasti ikävää kun itsellä kovat halut ja yleensä mun vastaan tulee vaan nopeat. Vaikka alkuun puhutaan hyvin kaikki

Hyvä kun välillä kestävämpääkin seuraa löytyy.

Vierailija
108/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle satasella voin harrastaa, sen enempää ei raski kyllä maksaa

Vierailija
109/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kaa tietenkin . Ehken 2åå maksaisi mutta 1åån ja sillei että on rentoa ja luontevata.

Vierailija
110/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhteydessä minuun. Etsin samanlaista kuviota enkä koe että raha on se maksun väline vaan luonteva luottamuksellinen läheisyys. Se on joskus pikaista ja joskus hätäistä mutta usein kuitenkin niin että suu on hymyssä pariin päivään ja tietää nainen kun tietyt lihakset on pinkeänä. Nimimerkillä  mies Salama50

Vierailija
111/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Kuinka tavattaisiin. Paree ois pidempi tuttavuus mutta ...

Vierailija
112/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pis se kestävämpi mies. Ja en oo maksanut tänään päivään asti ja luulen että jatkossakin mennään näin. Nainen tarjoa parastaan ja antaa tulla ja loput onkin yhteiskuvassa js hyvää ja kerta kiellon päälle. 

Vierailija
113/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei N64.

Etsin sinun kaltaistasi. Läheisyyden ja seksin ei todellakaan pitää olla hinnoiteltu vaan se on kosketus ja muistot.  Jos sitä siivittää intohimo ja halu niin minulla miehenä seisoo vieläkin paremmin kalu. Ole yhteydessä.  Salama50

Vierailija
114/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susanna Lainetta voisin harkita ihan ilmaiseksi!

Vierailija
115/115 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mitä me Miehet voimme tehdä tästä tilanteessa.... no joo on toki naisia ken maksaa mutta ei siitä säälistä että mies voisi ostaa lapsille ruokaa... en moiti sinua ja tiedän suomessa useita naisia ken näin tekee mutta kova on maailma. Mieti suulas tuttu kävi panemassa naista joka sanoi että ei paikka oo ongelma.  Häneen kotiin vaan.  Hän laittaa miehen lasten kaa 2h kävelylle.. ei itellä edes seisoisi kun tajua kuinka ahtaalla ollaan ja en moiti naista,  mutta ymmärrät kait ettei mies voi edes ajatella toimivan näin kun markkinat pyörii eri tavoilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme