G: Mikä olisi summa joka saisi sinut harrastamaan seksiä maksusta?
Monihan sanoo, ettei sellaista summaa olekaan, mutta kuitenkin jos aletaan liikkua todella isoissa summissa niin moni sittenkin suostuisi.
Mikä olisi sinun summasi? Pyytäisitkö lisäksi puolisoltasi suostumuksen?
Kommentit (115)
Joskus tulee otettua tilaisuudesta vaari. Tuollakin kerralla mies maksoi myös minun juomia muutaman ensin.
Ellei nainen nyt sattuisi olemaan susiruma, kovin lihava tai muuten vaan täysin turnoff. Ihan vaan mielenkiinnosta, seksikumppaneita ollut vain viimeisen 16 vuoden aikana vain se yksi ja sama.
Eikä tarvitsisi välttämäti edes yhdyntää, mielellään esim. tunnin verran pimppiä nuolisin silkasta uutuudenviehetyksestä. Miksikö? No siksi että oman kotilahnan kanssa saa vaan sitä peruslähetyssaarnaajaa ja kerran vuodessa ehkä takaapäin. Miten voikaan 33-vuotias nainen olla niin estoinen ettei oma mummonsakaan varmaan sitä todeksi uskoisi :(
jos saisin 150-200 egee niin mikä ettei
panisin ja ottaisin suihin, satasella tai vähä reilulla nielisin ja antaisin peppuakin, jos ei ihan hervoton mela ole.
Ja joo, oon nytkin niin PA, että vaikka heti hyödyntäisin, jos joku maksua tarjoaisi.
MUTTA ihan ketä vaan en panis edes maksusta, mut ei mulla mikään ihan korkeimpia pilviä hipova rima kyllä olis. :)
Moraalikysymys ei ainakaan nyt vaivaa ja rakastan seksiä, joten siksi näin. :)
Kortsun kanssa siis muu, mut suihin voin ottaa ilmankin. Ilman kortsua en usko, että panisin mistään rahasta tai missään tapauksessa.
ilman muuta panisin naista 0e, tai jopa maksaisin 20e.
homoa en ikinä!
Juuri viime viikolla kävimme mieheni kanssa keskustelun asiasta. Hänen mielestään olisi ihan ok jos maksusta jakaisin. Edellyttäen että hänen ei tarvisisi enää töitä tehdä, en taida jaksaa sellaiseen määrään.
Eli ei ehkä kuitenkaan suostuisi että käyttäisin tavaraani työvälineenä.
Joskus voisin panna jopa ilmaiseksi.
Teiltähän saa ilmaiseksi, kun hieman baarissa kehuu ulkonäköä ja on olevinaan kiinnostunut.
viimeisen vuoden aikana, joka kerta baarista eri naisen kanssa sänkyyn. Ja aina tietenkin kortsun kanssa.
ei taida vaan siinä porukassa olla yhtään AV mammaa.
Empiirinen tutkimus n 10 v ajalta kertoo seuraavaa:
- Nätit nuoret suomalaiset naiset 18-24v lähtee ravintolasta 50% matkaan rahaa vastaan. Keskihinta normaalista seksistä+suihinotosta on n 150 euroa.
-Aikuiset kauniit suomalaiset naiset 25-35v lähtee matkaan rahaa vastaan samalla 50% otannalla. Keskihinta normaalista+suuseksistä on n 200 euroa.
-Iäkkäämmät, suht hyvin säilyneet 36-40v naiset lähtee rahaa vastaan matkaan suhteella 2/3. Keskihinta normaalista+suuseksistä on ollut n 120 euroa.
Tämä on kokemus omalla kohdallani Helsingin, Tampereen, Vantaan ja Oulun yöelämästä. Paikkakunnilla ei ole ollut eroa sen suhteen, ollaanko jossain tiukkapipoisempia kuin muualla.
Summa summarum. Noin puolet niistä suomalaisista naisista, joille olen seksiä rahaa vastaan ehdottaneet, ovat tarttuneet täkyyn. Tässä on toki edesauttanut se, että käyttäydyn naisia kohtaan hyvin ja olen katseen kestävä mies.
sillä saisi perusseksiä kortsulla, ei anaalia. Syy korkeaan hintaan on se etten ole sinkku, jotta omatunto antaisi yhtään periksi niin summan pitäisi olla aika iso, keikan turvallinen ja asiakkaan sellainen etten inhoaisi.
Jos olisin sinkku, niin irtoaisi halvemmalla.
200e suihinotosta, 1000e kortsulla panosta, 10 000e ilman kortsua. + matka/ruoka/juomakulut
Riippuu tietysti siitä, kenen kanssa sitä harrastaisin.
Minulla ei ole käyttörahasta pulaa, joten tässä tilanteessa en varmaan oikein mistään hinnasta. Miljoonaa euroa en tarvitse enkä varmaan osaisi käyttää.
Tietysti, jos maailmantilanteet muuttuvat, niin sitten varmaan puolikas kärvennetty rottakin kävisi maksuksi.
N64
Kyllä mä saattaisin 50 €:lla suostua, jos olisin puutteessa.
Riippuu naisesta. Vaihteluväli 0-50000 e. Saattaisin kyllä kieltäytyä suuremmastakin summasta tapauskohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ellei nainen nyt sattuisi olemaan susiruma, kovin lihava tai muuten vaan täysin turnoff. Ihan vaan mielenkiinnosta, seksikumppaneita ollut vain viimeisen 16 vuoden aikana vain se yksi ja sama.
Eikä tarvitsisi välttämäti edes yhdyntää, mielellään esim. tunnin verran pimppiä nuolisin silkasta uutuudenviehetyksestä. Miksikö? No siksi että oman kotilahnan kanssa saa vaan sitä peruslähetyssaarnaajaa ja kerran vuodessa ehkä takaapäin. Miten voikaan 33-vuotias nainen olla niin estoinen ettei oma mummonsakaan varmaan sitä todeksi uskoisi :(
Kappas, oma vanha kirjoitukseni 15 vuoden takaa.
Sen verran tilannepäivitystä, että avioliittomme päättyi eroon huonon seksin, vaimon estoisuuden ja aidan toisella puolella olleen vihreämmän ruohon vuoksi. Eniten harmitti, että niin pitkään siedin lahnailua.
M50+
Voisin antaa käsihoidon 50€:lla. Muut satasesta ylöspäin.
N52v.
Vierailija kirjoitti:
Voisin antaa käsihoidon 50€:lla. Muut satasesta ylöspäin.
N52v.
Mä voisin antaa ihan ilmaiseksikin, jos nainen olisi kiva.
M52v
Kyllä tämä vähän selittämistä vaatii...