Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätetty kakkosnainen kysyy: antaisitko anteeksi..

Vierailija
07.04.2010 |

... seuraavanlaisen suhteen:

1. Suhde kestänyt vuoden. Tutustuttu netissä, sitten kolmen kk jälkeen vasta tavattu. Ensimmäisillä treffeillä sänkyyn (hyvää seksiä), vietetty yö yhdessä.

2. Lukuisia tekstiviestejä/meilejä ja soittoja per päivä. Joka aamu "huomenta kulta" ja joka ilta "hyvää yötä rakas".

3. Molemmin puolin sanottiin että rakastamme toisiamme.

4. Haaveita yhteisestä tulevaisuudesta. Haaveita matkoista, tavallisesta arjesta ja toisaalta myös keskusteluja siitä että arki tulee jokaiseen suhteeseen.

5. Tapaamisia toisella paikkakunnalla hotellissa. Viikonloppuja yhdessä yli 10. Aina ihanaa, läheisyyttä ja keskusteluja aamuyön tunteihin. Seksi vain parani koko ajan.

6. Riitoja ei pahemmin ollut, joskus jotain pientä sanakopua.

7. Mies kertonut suhteesta monelle kaverilleen, myös osa vaimon ja miehen yhteisistä ystävistä tietää.

Minua suuresti askarruttaa tämä asia. Jätin itse avioliittoni sen jälkeen kun olin kaksi kertaa tavannut tämän uuden rakkauden. Hän jäi omaan liittoonsa.

Minua häiritsee se että hän ei ole kertonut omalle vaimolleen. Jos kertoisi niin jättäisitkö jos hän olisi oma miehesi?

En aio itse koskaan narauttaa miestä.

Kommentteja?

N39

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jättäisin. Minä tosin olen miehen jättänyt jo siksi, että kännissä baari-illan jälkeen eksyi väärään petiin, ja jättäisin uudestaankin. En ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava voi antaa pettämisen anteeksi, oli se sitten pitkä suhde tai yhden yön juttu.

Vierailija
22/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaakohan vaimo anteeksi, vai onko liiton kariutuminen taattua.

Ymmärrän tavallaan, että sinulla on paskat fiilikset, koska olet luottanut miehen sanaan ja jättänyt jopa oman miehesi hänen vuokseen. Sen sijaan ehkäpä olisi parasta niin itsesi kuin muidenkin kannalta keskittyä nyt oman elämäsi parantamiseen eikä suinkaan kostamiseen. Vajoat itse vain entistä syvemmälle paskaan, jos alat suunnittelemaan miehen elämän tuhoamista.

Mieshän on selvästi täysi epäluotettava kusipää monestakin asiasta päätellen. Mutta sinä olet itse täysin vapaaehtoisesti lähtenyt petollisen paskiaisen matkaan ja jäänyt odottelemaan jättääkö hän vaimonsa vai ei. Älä lähde varatun miehen matkaan, niin vältyt tuollaiselta. Toisaalta suhde on aina riski, eli vaikka mies ei olisikaan varattu toisaalle hän olisi voinut jättää sinut silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et jättänyt entistä elämäsi pelkästään tämän suhteen takia.

Kun olen vihdoin päässyt asian yli. Se että hän ei ole kertonut vaimolleen on jotenkin iso miinus. Olisi tietyllä tavalla ollut reilumpaa että hän olisi kertonut suhteesta ja sitten yrittänyt vaimon kanssa uudelleen. Miehellä on isoja lainoja, kaksi yhteistä lasta vaimon kanssa mutta ovat jo vähän isompia. Toki sekin vaikuttaa asiaan.

AP

Vierailija
24/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ymmärtää näitä kakkosnaisia... eikö ne tajuu et yleensä miehet hakee niistä pelkkää seikkailua... tottakai kuka tahansa voi sanoa kelle tahansa että mä rakastan sua -tarkoittamatta sitä... Toisaalta mä en tajua tuon ap:n suhteen miehen vaimoa... KUINKA VITUN TYHMÄ täytyy olla jos ei tajuu et oma ukko käy vieraissa... jos mun äijä kävelis koko ajan puhelin kourassa ja olis viikonloppuja veke niin ei kyllä olis mitään epäselvää asiassa... mut joo mä jättäisin äijäni jos tollasesta jäis kiinni.

Vierailija
25/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaakohan vaimo anteeksi, vai onko liiton kariutuminen taattua. Ymmärrän tavallaan, että sinulla on paskat fiilikset, koska olet luottanut miehen sanaan ja jättänyt jopa oman miehesi hänen vuokseen. Sen sijaan ehkäpä olisi parasta niin itsesi kuin muidenkin kannalta keskittyä nyt oman elämäsi parantamiseen eikä suinkaan kostamiseen. Vajoat itse vain entistä syvemmälle paskaan, jos alat suunnittelemaan miehen elämän tuhoamista. Mieshän on selvästi täysi epäluotettava kusipää monestakin asiasta päätellen. Mutta sinä olet itse täysin vapaaehtoisesti lähtenyt petollisen paskiaisen matkaan ja jäänyt odottelemaan jättääkö hän vaimonsa vai ei. Älä lähde varatun miehen matkaan, niin vältyt tuollaiselta. Toisaalta suhde on aina riski, eli vaikka mies ei olisikaan varattu toisaalle hän olisi voinut jättää sinut silti.

Kyllä me rakastuimme aikoinamme ihan aidosti. Se oli tavallaan niin syvää että senkin vuoksi nyt kirjoittelen tänne.

Miksi minä hänet käräyttäisin? Olen sitä mieltä että jos hän rakastaa minua niin tulee sitten itse joku päivä. Mutta en odota. Enkä itse asiassa enää edes tiedä ottaisinko takaisin.

AP

Vierailija
26/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi näyttää siltä, että haluaa säästää aviliittonsa, perheensä ja sen hyvän mitä siihen kuuluu. Samalla haluaa sinusta jännitystä, seksiä.. sellaista mitä nyt pitkässä parisuhteessa ei enää niin kovin ole. Tuskin koskaan jättää vaimoaan.

Ja vaikka jättäisikin.. menisitte naimisiin ja arki koittaisi- luulenpa että mies hakisi taas uuden jännän sivusuhteen. Epäilen vahvasti ettei pysty "normaaliin" parisuhteeseen, vaan on luonteeltaan sellainen että tarvitsee sen turvallisen aviosuhteen, ja jännän sivusuhteen.

Ansaitset parempaa!

Vierailija
27/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sillä oli hyvä liitto "kotonakin", tiedä sitten miksi oli sun kans. Ehkä erilainen vaihe, tarvitsi jotain vertailtavaa, etäisyyttä vaimosta tms?

Tuo läheisyyden kokeminen on aika subjektiivista. Vaikka mies ois vaikuttais lempeältä, puheliaalta jne. ei se aina välttämättä oo molemminpuolista "täydellistä" läheisyyttä. Sen voi määritellä vain yksilö itse.

Vierailija
28/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi näyttää siltä, että haluaa säästää aviliittonsa, perheensä ja sen hyvän mitä siihen kuuluu. Samalla haluaa sinusta jännitystä, seksiä.. sellaista mitä nyt pitkässä parisuhteessa ei enää niin kovin ole. Tuskin koskaan jättää vaimoaan. Ja vaikka jättäisikin.. menisitte naimisiin ja arki koittaisi- luulenpa että mies hakisi taas uuden jännän sivusuhteen. Epäilen vahvasti ettei pysty "normaaliin" parisuhteeseen, vaan on luonteeltaan sellainen että tarvitsee sen turvallisen aviosuhteen, ja jännän sivusuhteen. Ansaitset parempaa!

Suhde on vain ollut tähänastisessa elämässäni se vahvin ja tunnemyrskyisin. Kukaan ei ole vienyt minulta sillä lailla jalkoja alta kuin tämä mies.

Hänellä on ollut aiemmin ravintolasta "hoitoja", olemme niistä keskustelleet ihan avoimesti (emme yksityiskohdista). Ei ole mikään komistus, ihan tavallinen suomalainen mies että siinä mielessä ei mikään "itseään täynnä". Nyt ehkä te siellä ajattelette että olen täysin yksinkertainen enkä osaa kuvitella että mies on paskapää. Tavallaan hän onkin, mutta ehkä ne paskapäätkin sitten osaavat rakastua..

Suhde kesti niin kauan ja monta vaikeaa tilannetta. Ollaan itketty ja naurettu monet asiat yhdessä.

AP

Vierailija
29/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa jotain muutakin kuin omaa vaimoaan, hän ihastuu ja ehkä rakastuukin toiseen naiseen, sitten poimii molemmista suhteista "rusinat pullasta". On samalla se turvallinen koti, vaimo ja perhe-elämä ja samalla villi jännä sinkkujuttu toisaalla.

Kivaa aikansa, mutta kun toiselta naiselta alkaa tulemaan vaatimuksia, niin ei olekaan enää niin kivaa ja homma alkaa hiipua, ehkä miestä jo vähän kyllästyttääkin "nähty juttu" ja jatkuva salailu kotona.

Mies koittaa vaivihkaa siirtyä takavasemmalle.

Noiden ukkomiesten kanssa ei koskaan pitäis alkaa mihinkään. Ensin niiltä pitää vaatia ero ennen kuin antaa pimppaa ja alkaa mihinkään suhteeseen. Ei ne niitä vaimojaan, perheitään ja asuntolainojaan jätä.

Vierailija
30/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni jäi vajaa pari vuotta sitten kiinni suhteesta, kun olimme eri maissa huhti-lokakuun. Palattuamme samaan maahan, tajusin heti jotain olevan pielessä. Kaikenlaista alkoi tulla ilmi ja tenttasin häntä useaan kertaan, mutta hän aina kielsi kaiken. Lopullinen totuus tuli ilmi, kun tämä tyttöystävä tuli minulle ilmoittautumaan. Sinänsä arvostan hänen rohkeuttaan ja tekoaan, koska koin tärkeäksi saada tietää totuuden asiasta.

Tiesin myös etten voi/halua erota miehestäni, sillä hän on elämäni prinssi. Asia saatiin jotenkuten sovittua, mutta minulla mustasukkaisuus nousee edelleen usein esiin ja en luota mieheeni vielä 100%sesti. Tiedän kyllä, että hän on tehnyt paljon sen eteen että voittaisi taas luottamukseni ja saisimme suhteemme kuntoon. Aikaa se vaan ottaa.

Vierailija
31/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selvästi näyttää siltä, että haluaa säästää aviliittonsa, perheensä ja sen hyvän mitä siihen kuuluu. Samalla haluaa sinusta jännitystä, seksiä.. sellaista mitä nyt pitkässä parisuhteessa ei enää niin kovin ole. Tuskin koskaan jättää vaimoaan. Ja vaikka jättäisikin.. menisitte naimisiin ja arki koittaisi- luulenpa että mies hakisi taas uuden jännän sivusuhteen. Epäilen vahvasti ettei pysty "normaaliin" parisuhteeseen, vaan on luonteeltaan sellainen että tarvitsee sen turvallisen aviosuhteen, ja jännän sivusuhteen. Ansaitset parempaa!

Suhde on vain ollut tähänastisessa elämässäni se vahvin ja tunnemyrskyisin. Kukaan ei ole vienyt minulta sillä lailla jalkoja alta kuin tämä mies.

Hänellä on ollut aiemmin ravintolasta "hoitoja", olemme niistä keskustelleet ihan avoimesti (emme yksityiskohdista). Ei ole mikään komistus, ihan tavallinen suomalainen mies että siinä mielessä ei mikään "itseään täynnä". Nyt ehkä te siellä ajattelette että olen täysin yksinkertainen enkä osaa kuvitella että mies on paskapää. Tavallaan hän onkin, mutta ehkä ne paskapäätkin sitten osaavat rakastua..

Suhde kesti niin kauan ja monta vaikeaa tilannetta. Ollaan itketty ja naurettu monet asiat yhdessä.

AP

Sua on ap. nii höynäytetty. Lue nyt itsekin oma tekstisi, kuin se olisi jonkun muun kirjoittama. Mies pokailee satunnaisia panoja baareista, sillä on vaimo ja lapset, joiden hyvinvoinnist aei piittaa, ja sillä on sinut, luottopillu, joka vielä tunteilee päälle ja nostaa miehen itsetuntoa. SInä jätät liittosi, tuo jättää sinut, kun meni liian vakavaksi.

Ihan oikeasti, kuvittelitko sen olevan rakkautta? Kuvittelit olevasi jotain niin erilaista, että mies muuttuisi? Hah hah haa!

Vierailija
32/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että mies oli sinuun oikeasti rakastunut? Kaikesta kertomastasi päätellen hän on loistava näyttelijä. Millainen ihminen pystyy täydelliseen kaksoiselämään? Aika erikoislaatuinen, ei ihan normaalilla tunne-elämällä käyvä.

Toisaalta sinulla on ollut kaikki syyt uskoa miehen juttuihin ja siihen, että suhteenne on jotain ainutlaatuisen hyvää ja syvällistä. Olethan jättänyt oman miehesi hänen vuokseen, jo se saa aikaan melkoiset defenssimekanismit, jos saat vihjeen siitä, että ehkä vahvat tunteet ovat olemassa vain sinun puoleltasi. Mielestäni tuollaisen miehen rakkaus ei ole todellista, se on luultavasti pelkkää omien tarpeiden tyydytystä, jännityksen hakemista ja vastapuolen hämäystä.

Siinä sinulle hyviä syitä huokaista syvään, kun olet _päässyt eroon_ miehestä. Hän näytti sinulle vihdoin missä mennään ja pudotti maanpinnalle. Nyt sinun pitää vain kerätä itsesi ja pysyä jatkossa erossa varatuista miehistä.

Vierailija
33/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on vain ollut tähänastisessa elämässäni se vahvin ja tunnemyrskyisin. Kukaan ei ole vienyt minulta sillä lailla jalkoja alta kuin tämä mies. Hänellä on ollut aiemmin ravintolasta "hoitoja", olemme niistä keskustelleet ihan avoimesti (emme yksityiskohdista). Ei ole mikään komistus, ihan tavallinen suomalainen mies että siinä mielessä ei mikään "itseään täynnä". Nyt ehkä te siellä ajattelette että olen täysin yksinkertainen enkä osaa kuvitella että mies on paskapää. Tavallaan hän onkin, mutta ehkä ne paskapäätkin sitten osaavat rakastua.. Suhde kesti niin kauan ja monta vaikeaa tilannetta. Ollaan itketty ja naurettu monet asiat yhdessä. AP

Sua on ap. nii höynäytetty. Lue nyt itsekin oma tekstisi, kuin se olisi jonkun muun kirjoittama. Mies pokailee satunnaisia panoja baareista, sillä on vaimo ja lapset, joiden hyvinvoinnist aei piittaa, ja sillä on sinut, luottopillu, joka vielä tunteilee päälle ja nostaa miehen itsetuntoa. SInä jätät liittosi, tuo jättää sinut, kun meni liian vakavaksi. Ihan oikeasti, kuvittelitko sen olevan rakkautta? Kuvittelit olevasi jotain niin erilaista, että mies muuttuisi? Hah hah haa!

Sen takia minua ei tämä sinunkaan viestisi edes kiukuta. Lähinnä hymyilyttää.

Se miksi hän ei ottanut eroa vaimostaan on sitten jo toinen juttu, elämässä tuli muita vaikeuksia jotka sotkivat pakan. Hänen oli kyllä tarkoitus lähteä.

Minulla on kuitenkin tästä suhteesta kasoittain hyviä muistoja. Aitoja ja ihania muistoja.

Omasta liitostani olisin lähtenyt joka tapauksessa.

Olen ihan onnellinen nykyään, seurustellutkin pariin otteeseen tämän jutun jälkeen.

Kaipa tämä kirjoittelu tänne on osa sitä surutyötä, tavallaan pakko myöntää itselleen että siinä rakastamassani miehessä on piirteitä jotka eivät sovi omaan arvomaailmaani.

AP

Vierailija
34/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kertomuksissa toistuu aina sama kaava: toinen nainen uskoo, että vaimoaan pettävä mies (=mies, joka valehtelee vaimolleen ja perheelleen jatkuvasti, peittelee puuhiaan ja huijaa heitä täysillä ja kylmäverisesti), joka kertoo olevansa rakastunut häneen, rakastavansa häntä ties millä kaunopuheisuuskiemuroilla, PUHUU HÄNELLE TOTTA! Ihan varmasti puhuu! Hän ON rakastunut, ja rakastaa nimenomaan häntä!

Mikä ihme saa tämän toisen naisen uskomaan, että täysin epärehellisesti muualla käyttäytyvä ihminen on rehellinen hänelle!?

Kertokaahan! Tai oikeastaan ei tarvitse. Ne sanat ja se tilanne imartelee niin täydellisesti, että niihin valheisiin on ihan pakko uskoa. Osa ihanuudesta jäisi kokematta, jos kyseenalaistaisi miehen luotettavuutta. Ajatella, että hän pitää juuri minua maailman upeimpana naisena. Hulluhan sitä olisi, jos alkaisi epäillä miehen sanoja!

Vierailija
35/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että mies oli sinuun oikeasti rakastunut? Kaikesta kertomastasi päätellen hän on loistava näyttelijä. Millainen ihminen pystyy täydelliseen kaksoiselämään? Aika erikoislaatuinen, ei ihan normaalilla tunne-elämällä käyvä. Toisaalta sinulla on ollut kaikki syyt uskoa miehen juttuihin ja siihen, että suhteenne on jotain ainutlaatuisen hyvää ja syvällistä. Olethan jättänyt oman miehesi hänen vuokseen, jo se saa aikaan melkoiset defenssimekanismit, jos saat vihjeen siitä, että ehkä vahvat tunteet ovat olemassa vain sinun puoleltasi. Mielestäni tuollaisen miehen rakkaus ei ole todellista, se on luultavasti pelkkää omien tarpeiden tyydytystä, jännityksen hakemista ja vastapuolen hämäystä. Siinä sinulle hyviä syitä huokaista syvään, kun olet _päässyt eroon_ miehestä. Hän näytti sinulle vihdoin missä mennään ja pudotti maanpinnalle. Nyt sinun pitää vain kerätä itsesi ja pysyä jatkossa erossa varatuista miehistä.

Totta. En enää koskaan sekaannu varattuihin miehiin. Tämä yksi ja ainoa kokemus elämässäni kyllä riitti.

Me törmäsimme koska olimme molemmat liitoissamme silloin niin yksin. Meidän molempien liitot voivat huonosti. Emme paljon puhuneet toisillemme omista oloistamme, joskus tsemppasimme puolin toisin kun toiselle tai toiselle tuli kuraa niskaan.

Ainahan voi kysyä että "mistä tiesit että se oli aitoa rakkautta". Kyllä sen tietää kun se osuu kohdalle.

Siitä olen ihan varma että hän rakasti minua.

Mutta kiitos tuosta "mulkku mikä mulkku" -kommentista :D Pitää itsekin ajatella niin jos on välillä huono hetki.

AP

Vierailija
36/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hulluksihan sitä tulisi, jos myöntäisi, että minua on kusetettu. Ihan yhtä lailla kuin muitakin ihmisiä tässä jutussa. Ajatus on niin paha, että mielenterveys voisi järkkyä.

Vierailija
37/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kerroit hänellä olleen baarireissuilla?

Millainen mies harrastaa baarireissuhoitoja? Luotettava mies, joka vain kohtaa elämänsä rakkauden, kun oma suhde voi huonosti..?

Vierailija
38/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kertomuksissa toistuu aina sama kaava: toinen nainen uskoo, että vaimoaan pettävä mies (=mies, joka valehtelee vaimolleen ja perheelleen jatkuvasti, peittelee puuhiaan ja huijaa heitä täysillä ja kylmäverisesti), joka kertoo olevansa rakastunut häneen, rakastavansa häntä ties millä kaunopuheisuuskiemuroilla, PUHUU HÄNELLE TOTTA! Ihan varmasti puhuu! Hän ON rakastunut, ja rakastaa nimenomaan häntä! Mikä ihme saa tämän toisen naisen uskomaan, että täysin epärehellisesti muualla käyttäytyvä ihminen on rehellinen hänelle!? Kertokaahan! Tai oikeastaan ei tarvitse. Ne sanat ja se tilanne imartelee niin täydellisesti, että niihin valheisiin on ihan pakko uskoa. Osa ihanuudesta jäisi kokematta, jos kyseenalaistaisi miehen luotettavuutta. Ajatella, että hän pitää juuri minua maailman upeimpana naisena. Hulluhan sitä olisi, jos alkaisi epäillä miehen sanoja!

Eihän se suhde sitä ole että siinä vain koko ajan hoetaan että "minä rakastan sinua ja olet maailman ihanin nainen". Siinä on myös paljon muuta. Jaettiin päivittäisiä asioita keskenämme, lasten toilailut ja kavereitten törmäilyt :) Se tunneside tulee mielestäni juuri siitä että jaetaan asiat keskenämme.

Huomauttaisin myös että meilailimme ensin kolme kuukautta ennen kuin tapasimme. Se on aika kauan, jos verrataan siihen että joku pokaa ravintolasta itselleen naisen/miehen. Eli kemiat pelasivat jo siellä netissä, sitten tavatessa vielä paremmin.

AP

Vierailija
39/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo tilanne on niin utopistinen, en voi siis samaistua hoitosi vaimoon ja siihen miltä hänestä tuntuu jos/kun kuulee au-suhteesta. Todennäköisesti on niin huonolla itsetunnolla varustettu reppana että antaa anteeksi ja kokee pian kaiken uudelleen.

Vierailija
40/53 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita kerroit hänellä olleen baarireissuilla? Millainen mies harrastaa baarireissuhoitoja? Luotettava mies, joka vain kohtaa elämänsä rakkauden, kun oma suhde voi huonosti..?

Sellainen mies harrastaa irtosuhteita.

Oma avioliittoni oli niin tyhjää että monet kerrat teki mieli kokeilla mutta en koskaan pettänyt. Mutta ymmärrän sen että näin voi joskus käydä jos se on helposti toteutettavissa.

Ehkä tästä syystä minua ei häiritse ne hänen entiset hoitonsa. Itse asiassa olen 90% varma että hän harrastaa niitä hoitoja jälleen, oltuaan nyt pari vuotta taas minun jälkeeni avioliitossa.

Vaikea selittää, tietyllä tavalla hän on minun toinen puoliskoni. Osaan ajatella miten hänen elämänsä menee, tavallaan se surettaakin että hän ei saa otettua sitä ratkaisevaa askelta sieltä huonosta liitosta pois (en nyt väitä että heillä olisi koko ajan asiat huonosti, enhän minä tiedä sitä. Mutta luulenpa näin.).

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi