Mies, suostuisitko masturboimaan naisesi katsellessa?
Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?
Kommentit (183)
Toki, se olisi kiihottavaa ja haluaisin nähdä puolison masturboivan myös. Mutta ei onnistu, hän ei halua katsoa eikä tehdä. Mun käsittääkseni hän ei masturboi muutenkaan.
Kyllä ja teenkin. Olen ollut aika estynyt aiemmissa suhteissa, mutta nyt on villi ja vapaa nainen, joka jopa kannustaa masturboimaan jos siltä tuntuu. Se kun toinen katsoo tai on edes vieressä tuo lisäkiihotusta.
Vaimoni ei halua katsoa, mutta paljon on aina asiaa samaan huoneeseen, missä runkkaan. Hiukan taitaa miellyttää näky kuitenkin. Välillä sanon että olis aika valmis laukaisuun niin tekee mielellään viimeiset vedot.
Joskus vaimo on poseerannut tissit ja pillu paljaana ja olen niitä katsellen runkannut ja lauennut vaimon pikkuhousuille. Minusta tuntuu kiihottavalta se, että saa runkata ihan avoimesti toisen nähden ja pikkuhousutkin saa tahria spermalla ihan luvan kanssa ja vaimon nähden. Vielä kiihottavampaa, jos vaimo vielä ääneen sanoo homman aikana, että saa runkata ja saa antaa tulla. Yleensä se on aloitettu siksi, että olisin halunnut yhdyntää, mutta vaimo ei jaksanut tai halunnut. Runkkauksestani hän sitten välillä innostuu niin, että päädyntäänkin yhdyntään kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus vaimo on poseerannut tissit ja pillu paljaana ja olen niitä katsellen runkannut ja lauennut vaimon pikkuhousuille. Minusta tuntuu kiihottavalta se, että saa runkata ihan avoimesti toisen nähden ja pikkuhousutkin saa tahria spermalla ihan luvan kanssa ja vaimon nähden. Vielä kiihottavampaa, jos vaimo vielä ääneen sanoo homman aikana, että saa runkata ja saa antaa tulla. Yleensä se on aloitettu siksi, että olisin halunnut yhdyntää, mutta vaimo ei jaksanut tai halunnut. Runkkauksestani hän sitten välillä innostuu niin, että päädyntäänkin yhdyntään kuitenkin.
Joo, itsellä samoja kokemuksia. Se että vaimo kertoo runkkaamisen katsomisen kiihottavan ja saan tulla milloin halua. Pidän myös siitä että loppuvaiheessa siirryn vaimoni lähelle, laitan silmät kiinni ja annan ruiskuta. Vaimo ei lähde karkuun vaan kun ruisku tyrehtyy tunnen pehmeän, lämpimän kielen nuolemassa minut vielä maan pinnalle.
Normitumputus on sen verran raivokas tapahtuma, että en usko vaimon siitä mitään saavan.
Kuvittelisi varmaan etukäteen jonkin himokkaan nautinnollisen hitaan session ja sen sijaan hypervauhtinen raaka veivaus lätsähtäisi brutaalisti verkkokalvoille.
kysyin mieheltäni juuri tätä, että haluaisiko hän masturboida kun katselen, kun kerran teidän että hän runkkaa kyllä. Ei innostunut. No, virittelin vähän mielikuvitukseen kermaa - entäs jos olisin "kohde" tai jos masturboisin myös, sormin tai jopa tekopeniksellä samaan aikaan tai jotain. Ei lämmennyt.
Joskus nuoruudessa eka poikaystävä kyllä halusi runkata, häntä kiihotti todella paljon laueta karvoille ja sillee
On myös äärimmäisen kiihottavaa kun nainen tekee aloitteen esim pyytää tulemaan sohvan luo ja pyytää rentoutumaan ja seisomaan sohvan laidalla. Katsoo silmiin ja sanoo haluavansa tehdä minulle hyvän olon. Ottaa kullin käteen ja alkaa pehmeästi koskettelemaan niin, että alkaa hiljakseen seisomaan. Sitten hiljakseen runkkaa huipulle. Tässä olennaista on se että kosketuksesta tuntee ettei kyseessä ole jotain mikä pitää vaan nopeasti saattaa loppuun. Silloin myös tulee nopeammin. Ei mitään sellaista maalinsekoittajakirnuamista tarvita. Se on yleensä se tapa jolla ei laukea millään.
Vierailija kirjoitti:
On myös äärimmäisen kiihottavaa kun nainen tekee aloitteen esim pyytää tulemaan sohvan luo ja pyytää rentoutumaan ja seisomaan sohvan laidalla. Katsoo silmiin ja sanoo haluavansa tehdä minulle hyvän olon. Ottaa kullin käteen ja alkaa pehmeästi koskettelemaan niin, että alkaa hiljakseen seisomaan. Sitten hiljakseen runkkaa huipulle. Tässä olennaista on se että kosketuksesta tuntee ettei kyseessä ole jotain mikä pitää vaan nopeasti saattaa loppuun. Silloin myös tulee nopeammin. Ei mitään sellaista maalinsekoittajakirnuamista tarvita. Se on yleensä se tapa jolla ei laukea millään.
Pyytänyt jo manasti mieheltää.. ei kai vaan käy. Aina jotain muuta,. en kohta ehdota.
Tietysti ja monesti niin tehnytkin. Joskus pyydän vaimoa katsomaan, on kuulemma kiihottavaa. Masturboidaan yhdessä myös, se on mukavaa vaihtelua ja tosi kiihottavaa.
Teen sitä melkein viikottain vaimoni katsellessa ja hän hyväilee samalla itseään.
M51
Joskus kun vaimo on sammunut sänkyyn teen niin että loppuvaiheessa pistän käteni paljaan pakaran päälle ja polviseisonnassa runkkaan. Se ihokosketus vaan tuntuu niin hyvältä. Joskus siirtää jalkaa niin että pillu näkyy ja sen on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jotenkin kainostuttaa. En ole juurikaan runkannut naiseni nähden muuta kuin silloin, kun on pitänyt saada nopeasti kovuutta lisää kaluun sisään laiton yhteydessä. Onko runkun katselu muka tosiaan kiihottavaa katseltavaa naiselle?
On. On. On.
Kerran yhden illan tuttavuus halusi nähdä minut runkkaamassa. Hänellä oli upea vartalo ja pukeutui sitä esitellen. Ravintolasta lähtiessä hän vinoili joillekin random miehille runkkauksesta hänestä haaveillen. Tuo runkkaamisen kohteena oleminen taisi olla hänelle vahva fantasia.
Lopulta seisoin sängyn vieressä ja vetelin estotta käteen hänen maatessa alasti sängyllä. Nopeasti lauksesin ja lennätin lastini hänen rinnoille ja vatsalle. Ehkä tuollainen alaviistosta katselemaan pääseminen oli mitä hän halusi.
Melkein joka kerta kun sekstaillaan. Olen siveysvyössä ja työntelen dildo sisään tai käytän vibraa munalukon päällä. Tyttöystävä hieroo itseään sauvalla samalla. Selvästi tulee nopeammin kun näkee minun nauttivan ja laukeavan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti. Vaimoa ei vain todella kiinnosta.
Sääli.
Tämä taitaa olla aika yleistä? Useammat miehet tykkäävät katsella kun nainen leikkii itsellään?
Kyllä, varsin useinkin. Minua kiihottaa laueta hänen karvoitukselle, ja usein tämä tapahtuu sooloillen hänen katsellen. Ja usein ilta päättyy hänen saamaan suuseksiin
Teenkin niin,
Ja vaimo ottaa lastin mielellään paperiin