Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, suostuisitko masturboimaan naisesi katsellessa?

Vierailija
24.08.2012 |

Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?

Kommentit (183)

Vierailija
101/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai ja mielelläni, jos tykkää katsella. Nykyinen puoliso vaan ei ole kiinnostunut katselemaan.

Vierailija
102/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin usein itseäni hieroskelen vaimon vieressä, ja kyllä hän sen noteeraa, vaikkei itse liitykään seuraksi (koska sanoo ettei koskaan tyydytä itseään, sääli). Useimmiten en hiero orgasmiin asti, kunhan edgettelen omaksi ilokseni. Jos loppuun asti olisi menossa, niin silloin vaimo haluaa sen orgasmin tehdä, itsestäni olisi tosin kiihottavaa sekin, että hän vain katselisi ja seuraisi, miten sen itse teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai!

Vierailija
104/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,teen liki kaikkea mikä häntä kiihottaa. masturboin ilman muuta.

Vierailija
105/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katellaan tyttiksen kanssa toisiamme ja runkkaillaan. Onhan ihan hemmetin hauskaa touhua, ja niin kiihottavaa. Meillä tähän liittyy vielä isosti eriteleikit, tyttöni kun squrttii kuin suihkulähde, tullaan kilpaa aina toistemme päälle. Kun molemmat purkaa pahimmat paineet alta omin käsin hyvässä yhteisymmärryksessä, voidaan sitten käydä toisetemme kimppuun kiiman sokaisemina

Vierailija
106/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen jo tähän(kin) ketjuun vanha setä, joten tämä tulee sillä rintaäänellä kaihoisasti muistellen. Minua on siunattu melko kookkaalla kalulla, enkä ainakaan ole vielä saunanlauteilla samanlaista vehjettä huomannut. Tosin nykyisin seisoo enää pari kertaa vuodessa ja nekin vähän turhaan, vaimokaan ei enää seksin perään ole ollut aikoihin. Voisi melkein laittaa kiertoon, ettei mee hyvät vehkeet hukkaan.

Mun juttuni on sellainen, että joskus 80-luvulla ollessani n. kolmekymppinen "uros", olimme vaimon ja hänen ystävättärensä kanssa veneilemässä stadin lähistöllä. Viiksetkin oli. Saareen kiinni ja lounaalle, uitiinkin siinä auringon paisteessa nakusillaann kaikki kolme. Tytöt supisivat jotain keskenään ja vaimo tuli sitten juttelemaan mistä olis kyse. Ystävä oli katsellut kaluani vähän kai kummissaan ja vaimo kihersi että hän haluaisi nähdä sen ihan koko komeudessaan. Mieltä tietysti silloin hiveli ja vineton (siis ihan oikea pallojuoma) rohkaisemana sanoin että sopii. Shortsit taas pois ja vaimo hiveli vehkeen pystyyn. Ystävätär istui kalliolla vieressä katsellen toimitusta. Kiihotuin tietysti ja esittelin ylpeänä vehjettäni ja lopulta ystävätär sai vaimolta luvan vähän kokeilla. Homma päättyi siihen, kun molemmat yllyttivät minua runkkaamaan loppuun saakka. Mälli läsähti siihen kalliolle ja typyt tirskuivat vieressä. 

On sitä ennenkin vähän näitä ollut :)

Vierailija
107/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointini on usein raivokas parin minuutin spurtti. Vähän paskalla käymisen kaltainen rypistys.

En tiedä miksi tuota kukaan haluaisi seurata? Ehkä naisilla on joku virheellinen käsitys jostain hitaan raukeasta nautiskelusta? Väärin. Se on kahva käteen ja suoraan kaasu pohjaan.

Vierailija
108/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masturbointini on usein raivokas parin minuutin spurtti. Vähän paskalla käymisen kaltainen rypistys.

En tiedä miksi tuota kukaan haluaisi seurata? Ehkä naisilla on joku virheellinen käsitys jostain hitaan raukeasta nautiskelusta? Väärin. Se on kahva käteen ja suoraan kaasu pohjaan.

Tyylinsä kullakin. Mun tyylini on nimenomaan tuo hitaan raukea nautiskelu ja paljon useammin siihen orgasmin reunalle jättäen kuin loppuun asti. Nopeasta ja raivokkaasta runkkauksesta ei mulle jää kuin paha mieli ja tyydyttämätön mutta haluton olo.

En tosin tiedä, haluaako kukaan sellaista tuntikausien hipelöintiäkään niin seurailla. Vaimo ainakin on paljon suoraviivaisempi ja jos hoitelee mua, niin haluaa että tulen nopeasti enkä jää viipyilemään mihinkään nautinnon puutarhoihin.

Vierailija
109/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa kun katsoa jotain naisen kuvaa ja masturboida vaimon pyynnöstä

Vierailija
110/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, jos tätä pyytäisi. Toisin päin olen tätä sessiossa ”vaatinut”.

Vierailija
111/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut monta kertaa mutta akka on lähtenyt joka kerta sohvalle nukkumaan sen jälkeen.

Vierailija
112/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi äärettömän kiihoittavaa jos nainen sellaista pyytäisi. Nyt tulee itse runkattua loppuun asti jos haluaa laueta suuhun tai vaikka tisseille. Mutta sitä edeltää aina suihinotto tai runkkaus.

Hyvää vaihtelua on jos joskus saa naisen runkkaamaan minut loppuun asti. Se onnistuu vain jos naisella on menkat

Vierailija
113/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpma saisin nähdä! Mies hymyillen tai hymistellen luvannut, mutta ei ole nähty vielä. Tosin, jokapäivä naitu..joten, ei ehkä kun jo ikää on. Mutta uuden vuoden ootoksissa! Rakastan muuten miestäni yhä aivan hulluna, ja himoitsen..vaikka vuosia on kymmeniä, ja ja,,en tiedä mikä on se kiima välillämme yhä vaan! Se on molemminpuolista, Tänään pantu, vaikka mies antaa muutakin joka ikinen päivä, joten monet orgasmit saan joka päivä. Kiitos rakas!

114/183 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai suostuisin, mikäs siinä niin hävettävää on

Vierailija
115/183 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehdannut, vaikka on pyydetty. Ehkä kiinnostaisi, mutta kynnys liian korkea. Tulee jotenkin sellainen olo, että alkaa nolottaan.

Vierailija
116/183 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei, jos tätä pyytäisi. Toisin päin olen tätä sessiossa ”vaatinut”.

Eikun ex kyllä tätä kysyi ja tietysti toteutin.

Vierailija
117/183 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jotenkin kainostuttaa. En ole juurikaan runkannut naiseni nähden muuta kuin silloin, kun on pitänyt saada nopeasti kovuutta lisää kaluun sisään laiton yhteydessä. Onko runkun katselu muka tosiaan kiihottavaa katseltavaa naiselle?

On :) Joskus tyydyn vain katselemaan tai hiplaamaan itseäni, mutta usein on kiva hyväillä samalla sormin ja kielellä palleja ja suunnata juuri vähän ennen miehen laukeamista tämän peppureiälle. Ja aina parempi, jos saan lastit lopulta suuhun tai vartalolle. Parhaassa tapauksessa tuollaisen puuhailun jälkeen olo on hiukan kuin olisin saanut orkun itsekin.

Vierailija
118/183 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja usein tulee ehdotettua yhdessä runkkaamista, mutta panoonhan se johtaa.

Etäsexbuddynaisen kanssa harrastetaan puhelimessa ja netissä. Jos aikataulut ei natsaa, hän lähettää kuvia itsestään runkkailemassa ja pyytää mua mälläämään niille. Printtaan ja videoin miten nautiskelen ja sperma lentää kuville. Joskus hän lähettää runkkailussa mehustamansa pikkarit tai sukkikset ja käskee spermaamaan ne ja videoimaan. Kiihottaa ihan sairaasti!

Vierailija
119/183 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan + 50v. Vaimo hankki minulle flesfaierin keinovaginan. Vaimolle olen ostanut vibran ja dildon. Joskus katsellaan toisiamme kun runkkaillaan, sen jälkeen kunnon nuolemiset ja suihinotot ja pano. Voin suositella.

Vierailija
120/183 |
26.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Jos laillista olisi runkkailisin yleisellä paikoillakin niin että kaikki saisivat katsella. Tiedä vaikka muutkin innostuisivat, esim stockalla yhteinen joukkorunkkaus. Voisi vaikka televisioida sen saman tein.