Mies, suostuisitko masturboimaan naisesi katsellessa?
Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?
Kommentit (183)
Tottakai runkkaan jos Nainen pyytää. Joskus on pyydetty että samalla nussin peppuani sauvalla... kiimaista! Ihanaa totella Naista
Bi?m52
Vierailija wrote:
Nuorina suutelimme jossakin vähän katseilta piilossa ts. opiskelupaikalla siivouskomerossa tai vaikka tyhjässä kielistudiossa. Poikaystävälläni oli aina penis pystyssä ulkona housuista ja hän sitä siinä samalla hiljaa kädellään hyväili suudellessaan minua. Tykkäsin siitä ja tunsin jotenkin extranaisellisuutta, kun ajattelin, että suutelu kanssani kiihottaa häntä noin paljon, ettei hän voi olla ottamatta sitä ulos ja olemaan koskematta stondikseensa.
Hän myös puski tuolloin suudellessa paljasta erektiotaan uudestaan ja uudestaan rytmikkäästi ihan housujeni päälle suoraan jalkoväliini ja se tuntui todella hyvältä. Sain orgasmin tuosta kosketuksesta. Sen jälkeen hänenkin oli pakko laueta. Se nopeus millä hän teki sitten itselleen... Voi nuoruus... Yhdynnän lopussa hänen noustessaan polvilleen jalkojeni väliin katsoin sitä himoa, miten paljon hän halusi laueta ja runkkasi jälleen niin tiheästi. Hän veteli esinahkaansa ihan taakse vielä pitkään enimpien ruiskausten jälkeen ja huohotti pää takakenossa. Huikean kiihottava näky.
Tykkäisin kyllä yhä katsella, mutta nykyinen mies on niin todella ujo.
Samantyylistä oli meillä ja ei niin kaukaiseen nuoruuteen menee. Mulla on ikävä tollaista kiihottelua ja härnäämistä. Aivan sairaan ihanaa nähdä kun poika runkkaa. En tiedä voin olla vähemmistössä, mutta mua kans kiehtoo se masto, ne liikkeet ja se himo, ja jos tilanne on se että mä saan sen aikaan, se nostaa omat halut kattoon. Ajattelin, että oon niin kuumis, ettei hän pysty edes suuteleen ilman. Tottakai halusin "auttaa", mutta oli se vaan ihanaa katsoa kun toinen on niin isona ja kovana, hinkkaa ja huohottaa samalla pussaten kiihkeesti mua.
Masturbointi kiihottaa ja se, että nainen katsoo kiihottaa vielä enemmän.
Vierailija wrote:
Masturbointi kiihottaa ja se, että nainen katsoo kiihottaa vielä enemmän.
Jep ja kyllä meillä ainakin tyttöystävä nauttii selvästi katsoessaan mun runkkaamista. Hengitys tihenee eikä malta katsoa muualle. Hymyilee jos multa pääsee äännähdys voihke tai vastaava, puree huultaan...
Suostun ehdottomasti runkkaamaan jos vaimo näin haluaa ja hän tosiaan haluaa sitä aina välillä.
Joskus se alkaa esileikistä ja masturboimme yhdessä ihan orgasmin saakka, ylensä rivoilla puheilla vielä kiihottumisen kohottamiseksi. Tämän jälkeen seuraa ylensä pieni tauko ja seuraavalla kierroksella pannaan sitten kiihkeästi.
Olen myös ns jäänyt kiinni runkkamasta ja usein hän jää silloin myös katsomaan toimitustani loppuun asti kunnes spermat lentää.
Itse nautin suunnattomasti näissä tilanteissa, tekee niin hyvää kun tavallaan nolossa tilanteessa vetää käteen.
Tottakai suostuisin. Se on sitten toinen tarina kiinnostaako nysän hiplaaminen ketään.
m49
Vierailija wrote:
Tottakai runkkaan jos Nainen pyytää. Joskus on pyydetty että samalla nussin peppuani sauvalla... kiimaista! Ihanaa totella Naista
Bi?m52
Tuollaisen persenartun ottaisin mielelläni pojukseni!
Vierailija wrote:
jos pyytäisi. Tuollaiset rinnoille ruikkimiset menisivät jo fantasiaosastolle.
Hei, en halua loukata mutta haluaisin kysyä, että mitä teidän parisuhdeseksiin kuuluu, jos rinnoille tuleminne on fantasiaosastoa?
Nämä seksikeskustelut saavat minut ihan ymmälleni. Eikö suuhun/kasvoille/rinnoille/masulle jne. laukeaminen kuulu ihan normiseksiin? Puhumattakaan siitä, että masturboidaan toisen katsellessa tai yhdessä tai jotain osana muuta seksiä.
Meillä tuo on aina ollut ihan peruskauraa, en ole koskaan edes osannut ajatella, että se olisi joillekin jotain erityisherkkua.
Täällä oppii ihmisistä paljon.
N40
Yök! Pervo!
Mielelläni, mutta tahtoisin kyllä, että nainenkin tekisi niin. Vuorotellen tai molemmat yhtäaikaa, kaikki käy.
Voisi tuo kiihottaakkin, mutta samalla hävettää tai jotain niin paljon, että en ole koskaan harrastanut naisen kanssa. Pelottaa sekin, saisko edes seisokkia, kun toinen katsoo varta vasten.
Kyllä, jos vain suostuisi katselemaan. Usein hänen vieressään hiplailen ja joskus annan mennä loppuun astikin, mutta ei hän kehtaa ihan häpeilemättömästi katsella vaikka kiinnostaakin.
Kerran treffeillä nainen sanoi ettei hän pane sisäänsä mitään, mitä ei ole kunnolla nähnyt.
Ja halusi siis katsoa kun runkkaan. Siinä sitten vetelin hitaasti ja nautinnollisesti katsellen naista, toisella kädellä sain tunnustella hänen rintaansa ja hän otti paitansakin pois, kun pyysin.
Lopulta kun sanoin, että nyt alkaa olla aika lähellä, niin hän halusi runkata loppuun.
Tuntui mahtavalta, kun tullessani nainen vain jatkoi ja jatkoi runkkaamista. Sitten hän nuoleskeli ensin sormensa puhtaaksi ja sitten kullini ja mahani, mille suurin osa oli lentänyt.
kyllä vain. Ja muutamia tapauksia on ollutkin että nainen on halunnut katsella tai ollaan masturboitu yhtäaikaa. Sarjassa todella kiihottavaa
Kyllä olen runkannut. Nainen tullut seisoon eteeni isot tissit paljaana. Samalla kun imuttelin/nuolin niitä niin runkkasin itse samalla. Oli molemmista tosi kiihottavaa. Nainen myös tykkäsi sitten katsoa kun päästin spermat.....
Kerran olen sen tehnyt suhteen alkuaikoina. Suostuisin nykyään 12v. myöhemmin lähes mihin tahansa kunhan jotain vain jotain myöntäisi haluavansa
Vierailija wrote:
Kyllä, jos vain suostuisi katselemaan. Usein hänen vieressään hiplailen ja joskus annan mennä loppuun astikin, mutta ei hän kehtaa ihan häpeilemättömästi katsella vaikka kiinnostaakin.
Mulle myös tuttu näky nuoruudesta. Mihin tämmöiset ihanat jutut katoaakaan? Pitää mennä heti eteenpäin.. Olin myös itse aktiivinen ja runkkasin poikaystävääni suudellessa. Sain hänet monesti tulemaan muutamalla vedolla. Voih ne runsaat siemensyöksyt ja se huohotus ja voihke...
Olimme jossain kahden ja suutelimme. Hän saattoi ottaa sen ulos ja runkkasi vähän aikaa kunnes otin kiinni ja jatkoin. Tykkäsin katsoa, tuntea stondiksen kädessäni ja miten se reagoi.
Oma mies on luvannut, mutta eipä ole lunastanut lupaustaan. Niin tykkäisin nähdä!
Nuorina suutelimme jossakin vähän katseilta piilossa ts. opiskelupaikalla siivouskomerossa tai vaikka tyhjässä kielistudiossa. Poikaystävälläni oli aina penis pystyssä ulkona housuista ja hän sitä siinä samalla hiljaa kädellään hyväili suudellessaan minua. Tykkäsin siitä ja tunsin jotenkin extranaisellisuutta, kun ajattelin, että suutelu kanssani kiihottaa häntä noin paljon, ettei hän voi olla ottamatta sitä ulos ja olemaan koskematta stondikseensa.
Hän myös puski tuolloin suudellessa paljasta erektiotaan uudestaan ja uudestaan rytmikkäästi ihan housujeni päälle suoraan jalkoväliini ja se tuntui todella hyvältä. Sain orgasmin tuosta kosketuksesta. Sen jälkeen hänenkin oli pakko laueta. Se nopeus millä hän teki sitten itselleen... Voi nuoruus... Yhdynnän lopussa hänen noustessaan polvilleen jalkojeni väliin katsoin sitä himoa, miten paljon hän halusi laueta ja runkkasi jälleen niin tiheästi. Hän veteli esinahkaansa ihan taakse vielä pitkään enimpien ruiskausten jälkeen ja huohotti pää takakenossa. Huikean kiihottava näky.
Tykkäisin kyllä yhä katsella, mutta nykyinen mies on niin todella ujo.