Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, suostuisitko masturboimaan naisesi katsellessa?

Vierailija
24.08.2012 |

Oma mieheni ei suostunut, pitää sitä kuulemma omituisena. Mitäs mieltä muut miehet ovat?

Kommentit (183)

Vierailija
81/183 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistavaa, tuota ois kiva joskus kimpassakin tehdä vaikka 1 nainen ja useampi mies masturboi ja spermaa naisen

Herra40+

Vierailija
82/183 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 15:30"]

loistavaa, tuota ois kiva joskus kimpassakin tehdä vaikka 1 nainen ja useampi mies masturboi ja spermaa naisen

Herra40+

[/quote]

Harmi vaan, musta tuntuu, että mun mies ei salli muita miehiä mun lähelle :) Minut saa kyllä kuorruttaa spermalla ;) Mulla on spermafetissi ja mitä enemmän sen parempi. Onneksi mun mieheltä tulee aina kerralla paljon ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/183 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin haluat joskus kunnon spermapesun, niin lähetä vinkki tänne.

Vierailija
84/183 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on pari vuotta sitten eräs nainen ehdottanut mua masturboimaan hänen katsellessa. Olimme vasta kerran aikaisemmin tavattu ja ystävyys oli siinä vaiheessa autossa tapaamisen tasolla.

Tyydytin itseni autossa parkkipaikalla hänen käden avustaessa.

Tekisin sen vaikka uudelleen.

Vierailija
85/183 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen katsellessa, mutta ei naiseni.

Vierailija
86/183 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ja mielelläni!

Vierailija
87/183 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teen. Vaimoni tekee myös. Usein kun itse olen laukeamassa niin haluaa ottaa kaluni suuhunsa. Vaimo tyydyttää usein itsensä sängyssä ollessamme dildolla  loppuun asti ja sitten haluaa ns. oikeaa  vielä lisäksi.

Vierailija
88/183 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomies kirjoitti:

Kyllä teen. Vaimoni tekee myös. Usein kun itse olen laukeamassa niin haluaa ottaa kaluni suuhunsa. Vaimo tyydyttää usein itsensä sängyssä ollessamme dildolla  loppuun asti ja sitten haluaa ns. oikeaa  vielä lisäksi.

Sulla on käynyt hyvä tuuri kun vaimosi on noin avoin. Olisipa minulla samanlainen. Voisin nauttia seksistä vaikka joka ilta.

Vierailija
89/183 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitää tulee harrastetuksi. Olemme vaimoni ja minä, molemmat yli 70-vuotiaita ja nykyisin hoitelemme kumpikin seksitarpeemme pääasiassa runkkailemalla. Ainakin miehen masturboinnissa kun ikä ymmärtääkseni on muillakin kuin minulla hyvin ratkaiseva tekijä.

Itse opin esinahkaani venytellessäni vahingossa jo 10-vuotiaana onanoimaan. Pelkästään sillä hommalla sain upeat sukupuoliset makuelämykseni noin kymmenen seuraavaa vuotta, minkä jälkeen naisen liha ja harvemmin runkkailu antoi nautinnot viiden vuosikymmenen ajan. Sinä ajanjaksona onanointini rajoittui lähinnä lukuisilla työmatkoillani tapahtuneeseen Passion Pillow -nimisellä moottoroidulla keinovaginalla herkutteluun hotellihuoneessa aina iltaisin nukkumaan asettuessani.

Nyt yli seitsenkymppisenä on seksiasioissa kohdallani kuitenkin ympyrä tavallaan sulkeutunut, ja onaniasta on uudelleen tullut sukupuolinautintojeni pääasiallinen hankintatapa nuoruusvuosieni tyyliin. Syynä tähän ovat sekä selkävaivani että aiempaa jossain määrin heikompi erektiokin. Nykyisin kuitenkin on markkinoilla onneksi tarjolla miehillekin todella hyviä alan apuvälineitä, joilla saa kunnon seisokin, mahtavia alapään tuntemuksia ja tietysti makeita orgasmeja. Oma suosikkini näissä hommissa on värisevä moottorikäyttöinen, kaukosäätimellä varastettu Aqua Silks -penisrengas. Sillä hieromalla hankin upeita aistimuksia erityisesti, kun tasapainoilen yksin vapaa-ajan asunnollani orgasmin rajamailla jopa yli tunnin mittaisissa herkuttelusessioissani, ennen kuin annan lystin huipentua märkään orgasmiin.

Monesti kylläkin jättäydyn tuolloin tarkoituksellisesti ilman laukeamista, mistä johtuen kivespusseissa ja nivusissa alkaa noin puolen tunnin kuluttua runkin lopettamisesta tuntua ainakin tunnin verran kestävä miellyttävä jomotus. Syynä siihen lienee orgasmin puuttumisesta johtuva sukupuolielimen eräänlainen turhautuminen.

Vaimollani on omassa käytössään vastaavanaiset tarpeelliset huvitteluvälineensä, ja toisinaan nautiskelemme kotivuoteella yhdessä rinnakkain ja hankimme itsellemme toistemme kuullen ja nähden kunnon orgasmit hupivärkeillämme laukeamishetkiemme onnenhuutojen säestäminä.

Edellä tarkoittamiani runkkailun apulaitteita ei poikaiässäni tietenkään ollut, mutta enpä niitä silloin tarvinnutkaan! Masturbointi varsinaisen sukupuoliyhteyden sijaan siis on joskus perusteltua monesta eri syystä. Ikä ja fyysinen kunto ovat epäilemättä näistä tärkeimpiä, vaihtelun tarvetta toki myöskään unohtamatta. Onanian ilot ovat kuitenkin onneksi tarjolla sopivin järjestelyin periaatteessa kaikille, niin nuorille kuin vanhoillekin. Kyseistä hommaa voi sitten häpeilemättä harjoittaa sekä yksin että yhdessä.

Vierailija
90/183 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut naisystäväni nähden. Pyllyssäni surisi pumpattava anustappi. Olemme jo eläkeiässä

Vierailija
91/183 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen masturboinut monesti naiselleni... omalle ja jopa vieraallekin. Viimeksi tänään auringossa omalle. Molemmat nautimmen.

Vierailija
92/183 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen runkannut, niin että naiseni on makoillut sängyllä ja minä olen itse aiheuttaen ampunut lastit hänen päälleen, rinnoille ja naamalle.

Lopuksi hänkin sai vielä osallistua ja nuolla kalun.

Hassua että tällaista runkkailua on tapahtunut vain pari kertaa koko pitkän suhteemme aikana. Pitäisi ehkä ottaa taas ohjelmaan...

Vierailija
93/183 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos sattuu niin, että minä nuolen vaimoa ensin orgasmiin saakka niin sitten hän ottaa vastaavasti suihin, tai pyytää tulemaan tisseille tai naamalle. Näissä sitten hän hoitaa loppuun saakka tai itse hoidan lopun jos siltä tuntuu... varsinkin kun hän joskus aloittaa hinkkaamaan itseään enemmän niin ei oikein pysty kun vauhti kiihtyy. Jokunen kerta ollaan runkattu itsemme loppuun asti yhtä aikaa, minä tullut hänen kasvoilleen. Kaunis nainen on niin kaunis mällit naamalla ja hänen hymynsä... on se elämä mahtavaa!

Vierailija
94/183 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti. Pari kertaa olen runkannut puolitutun naisen nähden.

Toinen kertoi, että sperma sisältää ainetta joka auttaa vaihdevuosivaivoihin ja pyysi minulta tätä "lääkettä"

Yllättävää miten nopeasti tulin

Toinen oli se kun n. kolmikymppinen nainen kertoi ettei ole koskaan nähbyt miehen runkkaavan. Näytin.

Ja vaimoni kanssa usein, hyvin usein

Vierailija
95/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen runkannut vaimoni nähden. Homma menee niin että meillä kun on ihan päinastaiset seksihalut (minä halukkaampi) pyydän sängyssä häntä näyttämään tissit ja minä runkkaan paperille.

Vierailija
96/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun piiskaan vaimoani, runkkailen samalla. Tuntuu oikein hyvältä.

Vierailija
97/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masturboinut vaimoni pyynnöstä joskus esileikin yhteydessä. No olen minäkin saanut vaimolta masturbointi esityksiä. Huvittavaa että miehellä voi olla estoja asian suhteen kun kyseessä on kuitenkin oma vaimo joka pyytää esitystä. Voihan tuo tietysti olla jo jonkun mielestä "kinkyä".

Ei se ole sen huvittavampaa kuin se, ettei nainen halua miehensä edessä masturboida. Toisille se on yksityinen asia, toisille ei.

Vierailija
98/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Usein runkkaan ja vaimo hieroo eturauhastani.

Vierailija
99/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa kuuluu ihan normaaliin vaihteluhaluun. Molemmista kiihottavaa, yleensä ensin osallistun vaimon hyväilyyn ja kun innostuu niin jatkaa katsellessani käsin ja dildoillaan loppuun saakka. Sen jälkeen usein tahtoo katsella kuinka runkkaan kiimoissani. RInnoille roiskiminen on upeaa vaimon puhuessa rivoja siinä samalla.

Vierailija
100/183 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta vain jos nainen kiihottuu siitä. Useita kertoja olen runkkaillut ja vaimo nautiskellut dildosta ja sormistaan samalla.