Reiden ympärys? Mulla 62cm :( Löytyykö keltään paksumpia jalkoja???
Kommentit (76)
En edes tykkää,olen luultavasti sinusta paljon pyöreempi.
reisi 60cm
vyötärö 83cm
lantio 99cm
Mulla suurin ongelma lantion kanssa, vaikka kyllä reidetkin jumittaa monissa housuissa :-/ Enkä ole edes ylipainoinen; BMI 23,5.
reisi 69 cm, vyötärö 102 cm, paino 84 kg
BMI 22,5, reisi 60cm, vyötärö 75cm ja kuppikoko 75B. Ihan aina ei naurata tää päärynävartaloisuus.
Olen tosi lösössä kunnossa, 178cm/80kg. Toisaalta tiedän, että nyt kun keväällä aloitan lenkkeilyn, uinnin ja spinningin niin kesäkuussa mulla on thighs of steel:) Kapeita niistä ei saa vaikka kuinka itseäni rääkkäisin.
Olen siitä jännä tapaus, että mussa näkyy liikunta (ja liikkumattomuus) ihan muutamassa viikossa. Nuorena (ja laihana) stressasin painostani ihan hysteerisesti ja mittasin reidenympärystä ja kirjasin tuloksia päiväkirjaan. Kiva huomata että vähän on tullut järkeä päähän iän myötä, ei maailman pyöri reidenmitan ympärillä.
Sen verran itsearvostusta kehiin naiset, että ei kannata itseään ruoskia jos reidet eivät mahdu vallitsevan muodin tikkujalkoja suosiviin farkkuihin. Osta mieluummin hame ja huulipunaa ja nauti naisellisista muodoistasi!
Mun silmää miellyttää pitkä, mutta lihaisa jalka. Teineillä on tikkujalat ja miehillä pelkkää lihasta, naisella kuuluu olla muotoa. Reisihän on herkullinen, paras kohta on ihanasti pyöristyvä sisäreisi. Siis juuri se kohta, mitä enemmistö naisista yrittää epätoivoisesti salilla reisikoneessa istuen häivyttää.
Mun silmää miellyttää pitkä, mutta lihaisa jalka. Teineillä on tikkujalat ja miehillä pelkkää lihasta, naisella kuuluu olla muotoa. Reisihän on herkullinen, paras kohta on ihanasti pyöristyvä sisäreisi. Siis juuri se kohta, mitä enemmistö naisista yrittää epätoivoisesti salilla reisikoneessa istuen häivyttää.
mutta olis kiva, jos housujen ostaminen olis helpompaa, eikä ne housut menis aina haaroista puhki.... Mutta tää rohkaisee kyllä!
Thunder thigh
Mulla 74cm tosta paksuimmasta kohdasta, pohjekin on 53cm. Että tällee....Vyötärö 98cm ja lantio 130cm.
Mutta rintsikkakoko 80D. Vain. Ai mikä päärynä?
Ja sormikaskoko 7, vihkisormus kokoa 15,5, on mussa jotain pientä. =0)
Ihanaa, en ole ainoa tämän mallinen löllykkä:) Tosin sormet mulla on paksummat, mut se ei tuota ongelmia kun ei tule noita timanttisormuksia liian usein osteltua..:)
ne oli mittauksen tuloksena 58cm.
Vyötärö on jotain 73cm, lantio metrin tietämillä.
Terv. yksi päärynä lisää! :D
vaikken oo koskaan tullut miettineeksi, kumpaa kuntaa edustan (siis päärynää vai omenaa). Mun reisi on 68cm. Siitä ylöspäin mä olen kyllä aika olematon, lantio on 88cm ja vyötärö 67cm.
Mulla vaan on valtavat reisilihakset, ei se läskiä ole.
74cm paksuimmasta kohdasta. Ylipainoa on aika lailla eli siinä suhteessa aika ihme juttu. No tässä laihduttaessa voikin seurata mittojen pienenemistä. Lisäxi zumbaan ja vaunu-/sauvalenkkeilen.
vaikken oo koskaan tullut miettineeksi, kumpaa kuntaa edustan (siis päärynää vai omenaa). Mun reisi on 68cm. Siitä ylöspäin mä olen kyllä aika olematon, lantio on 88cm ja vyötärö 67cm.
Mulla vaan on valtavat reisilihakset, ei se läskiä ole.
No jopas on hassua että 68 cm reisi on naisella täyttä lihasta :D Montakos vuotta olet salilla kulkenut?
Mulla oli reisi 47cm vyötärö n.60cm lantio 80 ja rinnanympärys 77cm ja pituutta löytyy n 160cm ja ihan normaalipainoinen olen
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 16:55"]Reidenympärys 52cm, lantio 85cm, vyötärö 70cm, rinnanympärys 85cm. Pituus 161cm ja paino 52kg. Siinä kaikki mun mitat muiden ihmeteltäväksi... :D
[/quote]
Jotakuinkin samoissa mitoissa.
Hoikka vyötärö ja paksut reidet ovat seksikäs yhdistelmä.
Paksu vyötärö ja hoikat reidet ovat ällöttävä yhdistelmä.
Näin siis miesnäkökulmasta katsottuna.
Jes, kerrankin pärjään jossain skabassa: leveimmästä kohtaa (sen sisäpuolisen pussihousun kans) 75 cm!!
Reisi 61 cm, vaikka muuten mitat on mitä sattuu..., bmi 35 ja pituutta 175.
vyötärö 73 cm... nuo tuntuu niin tunkeilta ettei tosikaan! Enkä ole ylipainoinen.