Reiden ympärys? Mulla 62cm :( Löytyykö keltään paksumpia jalkoja???
Kommentit (76)
mutta kyllä luulen, että aika liki pääsen ;) Älä murehdi..
Vyötärö on normaali, mutta takapuolta löytyy ja reidet on siis ihan valtavat. Eivätkä kapene mihinkään, vaikka liikun aktiivisesti...
ap
63 cm...ja mun vyötärö on 68! Kelatkaa! Ahdistaa...älkääkä pilkatko mua, oli tosi vaikeaa tunnustaa se tänne.
reisistä kannattaa olla kiitollinen. Yli 60 cm paksut reidet nimittäin ennustavat hyvää terveyden suhteen. Suojaavat monilta tyypillisiltä elintasosairauksilta. Juuri äskettäin uutisoitiin asiaa koskevaa tutkimusta.
Kyllähän jotkut sauvakävelevätkin terveydenedistämisen nimissä. Siihen imagotappioon verrattuna muhkeat reidet eivät ole mitään ;D
Vyötärö on normaali, mutta takapuolta löytyy ja reidet on siis ihan valtavat. Eivätkä kapene mihinkään, vaikka liikun aktiivisesti...
ap
63 cm...ja mun vyötärö on 68! Kelatkaa! Ahdistaa...älkääkä pilkatko mua, oli tosi vaikeaa tunnustaa se tänne.
epäterveellisempää. Mutta paksun vyötärön voi piilottaa paidan alle helpommin. Reidet saa piiloon vaan hameella ja mä en ole mikään hameihminen...
reisistä kannattaa olla kiitollinen. Yli 60 cm paksut reidet nimittäin ennustavat hyvää terveyden suhteen. Suojaavat monilta tyypillisiltä elintasosairauksilta. Juuri äskettäin uutisoitiin asiaa koskevaa tutkimusta.
Kyllähän jotkut sauvakävelevätkin terveydenedistämisen nimissä. Siihen imagotappioon verrattuna muhkeat reidet eivät ole mitään ;D
ap
Olen muuten ihan solakka. Mulla on tosi hyvät pohkeet, kapea vyötärö, eikä vatsaa normaalia rasvakerrosta lukuunottamatta ollenkaan. Mutta mun on ihan saatanan vaikea saada housuja. Lisäksi tunnen oloni rumaksi.
Terv. Thunder thigh
oli pakko mitata ja pääsin liki 62,5 senttiä! ;D En ole kyllä ikinä ollut niistä murheissani, musta mulla on hyvä peppu ja näytän hyvältä tiukoissa farkuissa.. =))
2
Vyötärö 61, ry 82, lantiokin alle 90. Onpahan vahvat! ;)
on ainakin kaksi saman paksuista reittä. Kyllä näillä pystyssä pysyy.
Kumpa osaisin omaksua samanlaisen asenteen kuin sulla!
ap :)
Mulla 74cm tosta paksuimmasta kohdasta, pohjekin on 53cm. Että tällee....Vyötärö 98cm ja lantio 130cm.
Mutta rintsikkakoko 80D. Vain. Ai mikä päärynä?
Ja sormikaskoko 7, vihkisormus kokoa 15,5, on mussa jotain pientä. =0)
Mulla 74cm tosta paksuimmasta kohdasta, pohjekin on 53cm. Että tällee....Vyötärö 98cm ja lantio 130cm.
Mutta rintsikkakoko 80D. Vain. Ai mikä päärynä?
Tuntuu vain, että nykyään kaikki on niin tikkujalkoja... Ainakin kaikki housut on tarkoitettu ohutjalkaisille :(
mäkin olen päärynä. mitat muuten 165/70 ja vyötärö on 80 cm, rintaliivikoko 75B/C.
Mutta mitä väliä, onneksi tykkään tunikoista joilla saa paksut reidet peitettyä ;)
ENKÄ mä aio laihduttaa. Kunto on kyllä hyvä, nytkin olen lähdössä jumppaan, heipat!
Mut reidet 58cm, peppua myös löytyy. Ihan törkeen paksut verrattuna muuhun kroppaan. Mun ainoot läskit ja lihakset on reisipeppuosastolla.
Terveellistä olkoot vaan, mut järkyttävän ruman näköstä.
Tutkimus:
Rehevät reidet voivat suojata sydäntä
IL Perjantai 4.9.2009 klo 09.36
Tanskalaistutkimus tarjoaa hyviä uutisia paksuja reisiään kiroaville.
Kööpenhaminan yliopistollisen sairaalan tekemä tutkimus on huojennus niille, joilla on paksut reidet. Sen sijaan ihmisiä, joilla on kapeat reidet, tulos voi huolestuttaa.
Tutkimuksessa löydettiin yhteys reiden koon ja ennenaikaisen kuolemanriskin välillä.
Naisilla ja miehillä, joiden reiden ympärys on yli 60 cm, on muita pienempi sydänsairauksien ja ennenaikaisen kuoleman riski.
Sen sijaan niillä, joiden reiden ympärysmitta on alle 55 cm, on kaksinkertainen riski kuolla ennenaikaisesti ja kärsiä vaikeista terveysongelmista.
- Suurempi riski oli riippumaton vatsan seudun ja yleisestä lihavuudesta, elämäntyylistä ja sydän- ja verisuonitautien riskitekijöistä, kuten verenpaineesta, tutkimusta johtanut professori Berit Heitmann kertoo BBC:n mukaan.
- Lisäksi tutkimustulokset viittaavat siihen, että riski liittyi enemmän reiden- kuin vyötärönympärykseen. Hyvä puoli tässä on se, että mikäli sinulla on hoikat reidet, niitä voi treenata kuntoilun avulla.
Tanskalaistutkimukseen osallistui reilu 2816 naista ja miestä. Heidän terveydentilaansa seurattiin yli 10 vuoden ajalta.
Tutkimuksen tulokset julkaistiin The British Medical Journal -lehdessä.
Mutta mulle se on ongelma, nykyään kyykkään salilla harva se päivä saadakseni paksummat reidet...eli joskus näinkin päin..ei tikkujalatkaan ole kauniit.
Mutta tuota jonkun pohkeenympärystä kyllä kauhistelin..53cm????!!! Siis enemmän kuin mun reisi :-D
Mutta tuota jonkun pohkeenympärystä kyllä kauhistelin..53cm????!!! Siis enemmän kuin mun reisi :-D
Toki nyt olen paksu muutenkin, mutta pitkävartisia kumppareita tai muita saappaita en ole pystynyt käyttämään, vaikka olen painanut alle 70kg siis joskus aikuisiän kynnyksellä. Toi pohje vaan on niiiin pyöreä, että läskin kera ihan hillitön...
T: se 53cm pohje
Mulla on tosi paksut reidet. Thunfer thigs. Odottakaa hetkinen...