Vaimo muistuttaa valasta
Vaimo on syönyt itsensä järkyttäväksi valaaksi. Maha roikkuu sairaalloisesti.
Millä ihmeellä hänet saisi järkiinsä ?
Hylje-aikaa on kestänyt yli kymmenen vuotta.
Kommentit (91)
...kertoa jotain mittoja.Pituus ja ikä edes ja suurinpiirtein arvio painosta kun monella naisella on ihan vääristynyt käsitys sairaalloisesta ylipainosta.Onko kyse 60kiloisesta monen lapsen äidistä joka pitää itseään valaana vai 100kiloisesta joka on oikeesti lihava.Onko 25 vuotias vai 50 jo vaihdevuodetkin läpikäynyt???
Minkä kokoinen on ihmishylje?????
paino on yli 100, 35 v.
Kuten totesin, useimmat eivät huomanneet hänen olevan raskaana - edes loppuajasta. Hän on ollut niin valtavan kokoinen jo pitkään. Taas mua ällöttää... Tämän keskustelun ydin ei mielestäni ole siinä, että pitäsisikö jonkun erota läskin vaimon takia, vaan siinä, että miettikää te lukijat kolme kertaa, ennekuin syötte itsenne hylkeeksi.
Mitä helvettiä menet naimisiin sitten ''hylkeen'' kanssa jos on noin paljon valittamista. Älä täällä marise vaan tee asialle itse jotain ja suksi vaikka vittuun.
Luulen, että AP:n vaimo on alkanut lihomaan vasta aamenen jälkeen.M34
näin on - hän oli nuorena kaunis.
Ansaitset parempaa!
en jätä.
Viestini on; naiset ! älkää saatana syökö itseänne valaaksi!
Yleensä lastenteon hintana on juuri tuo ylipaino, juuri synnyttäneenä sen tiedän. Raskausarpia siellä täällä, vatsa roikkuu ym. Ei mulla kuitenkaan ole mitään kiirettä ruveta himona laihduttamaan, kerkee sitten kun vauva vähän isompi, eiköhän tässä nyt ole muutakin päänvaivaa. Jos mun mieheni juuri nyt huomauttelis mulle ylipainosta tai jollakin tällasella palstalla haukkus mua hylkeeksi selän takana niin voi vittu että turpaan laukoisin. Ei sulla AP ole tullut mieleen että voisit eukolles kauniisti ehdottaa et tekisittekö ruokarempan vaikka yhdessä? Ei se sun eukkoos laihduta et täällä akkain palstalla jauhat selän takana paskaa.
Puhetta tässä ketjussa ollut myös thainaisten hoikkuudesta..No onhan ne hoikkia, katsokaa vaikka niiden ruokavaliota siellä idässä. Syövät paljon mereneläviä, kasviksia ym.. Ei siellä mussuteta pizzaa ja pullaa tai litkitä limukkaa!
itse olen fit. Harrastan kestävyysjuoksua ja käyn kuntosalilla.
Syön myös terveellistä ruokaa. Ts. minä en voi tehdä ruokaremppaa -ei ole mitään rempattavaa...
Älkää te muut ihanat naiset mässäilkö ! Läskistä on vaikea päästä eroon, kun on tottunut mässäilyyn.
.....äkkiä Japanilaisille. He harrastavat edelleen valaanpyyntiä...pääset eroon ja saat samalla hyvät rahat :)
...ja voi ruokakaupassa nähdä näitä normaaleita suomalaisia lapsiperheitä, joissa mies on yleensä säilynyt timmissä kunnossa ja vaimo on lihava homssu. Se on jotenkin järkyttävää! Miksi ette naiset pidä itsestänne huolta!!!
t.N37
Niin kyse on välittämisestä ja siitä, että ITSE välittää. Niskasta kiinni ja hitaalla selkeällä muutoksella kevennystä.
Ei ole helppoa, mutta jääkää koukkuun vaikka harjoituspäiväkirjaan, jonka saa esim täältä N okian kartta-gps-puhelimeen:
http://www.sports-tracker.com/#/explore
Se mikä 30 - 40 välillä tulee on aivan pirskatin vaikea saada myöhemmin pois. Ja jos et sitä sulata 40 - 50 välillä viimeistään, niin terveys eläkkeellä on todennäköisesti katkolla.
Ajatelkaa lapsianne, että voitte elää pidempään heidän kanssa ja iloita terveemmästä elämästä !
Mistä johtuu se rauhattomuus /stressi illalla, että syöminen tuntuu niin hyvältä television äärellä ?
itse olet kait vaimosi valinnut.moni ylipainoinen on sovussa mielensä kanssa.naisen vartalo muuttuu synnytysten myötä ja joillekin ne kilot jää.ainahan voi yrittää laihduttaa,mutta jos itsellä on hyvä olla kiloneen,miksi ottaa ongelmaa.rehevä nainen voi myös olla haluttu,eli mies vaihtoon,jos ei arvosta vaimoaan.
tuossa se makeanveden manaatti lötköttää ja kuorsaa. Pari lasta pyöräytti ja päätti samalla kerätä 20-30 kiloa ylimääräistä. seksi ei minulle maistu kun tuntuis kuin jätesäkillistä taikinaa panis. nuorempana niin simpsakka ja himottava, huoh, jos olisin tiennyt minkä siideri/sipsimonsterin nappasin niin en koskaan olisi naimisiin mennyt. lasten takia tässä yritetään eteen päin... Ja ikää meillä on molemmilla 25 vuotta. suorastaan ällöttää tuo akka.
nyt ei kuulkaa 12 kiloa tunnu missään. Meidän hylkeellä on ehkä kolme kertaa tuon verran ylipainoa.