Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo muistuttaa valasta

Vierailija
07.04.2010 |

Vaimo on syönyt itsensä järkyttäväksi valaaksi. Maha roikkuu sairaalloisesti.

Millä ihmeellä hänet saisi järkiinsä ?

Hylje-aikaa on kestänyt yli kymmenen vuotta.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteesta et laihduttanut? Ei taida olla kaikki muumit veneessä.

En voi kun ihmetellä kaltaisiasi naisia, jotka tekevät kaiken miehen vuoksi...laihdutuspäätös pitää tulla omasta itsestään eikä siitä, että puoliso pakottaa tai vaatii. N42 kaltaiset lattiamatto-naiset pilaavat koko naissukukunnan!

Vierailija
22/91 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta ollaan laihduttamatta ja kuntoilematta, jos mies ehdottelee tai vihjailee jotain. Ja jos ei vihjaile niin silloin ei varsinkaan laihduteta tai kuntoilla, koska kaikki on hyvin. Eihän sitä nyt itsensä takia voi mitään sellaista tehdä. Parisuhteessa oleva nainen laihtuu ainoastaan ruoka-aineallergian takia jos ei saa mussuttaa vehnäpullaa. Toinen vaihtoehto on salasuhde. Sekin laihduttaa ja kohentaa ulkonäköä. Saattaa jopa innostaa lenkille.

En voi kun ihmetellä kaltaisiasi naisia, jotka tekevät kaiken miehen vuoksi...laihdutuspäätös pitää tulla omasta itsestään eikä siitä, että puoliso pakottaa tai vaatii. N42 kaltaiset lattiamatto-naiset pilaavat koko naissukukunnan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutaan molemmat monta kertaa viikossa, mutta me nyt vaan ollaan tällaisia!

Vierailija
24/91 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo muistuttaa valasta, jos kerran joskus olet sellaisen vannonut.

Vierailija
25/91 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai käyttekö 10 km lenkillä?

Liikutaan molemmat monta kertaa viikossa, mutta me nyt vaan ollaan tällaisia!

Vierailija
26/91 |
09.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedatko yhtaan kuinka paljon vaimosi sitten painaa kun sanot sita todella ylipainoiseksi. Ja se etta sina sanot/huomauttelet sille liikunnasta sillon tallon saattaa vaan masentaa sita edelleen ja kierre on valmis. Sen pitais ite huomata etta asiat ei ole hyvin. Ei se varmaan aikasemmin niin paljon sua haitannu kun teilla on niita lapsia sitten.

Vierailija
27/91 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieppä se vaimo kesällä uimarannalle, jos ei tunne häpeää niin dumppaa valas vaikka mereen.

Vierailija
28/91 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät onneksi ole valaita.

Oma avokki 3 lapsen äiti ja mitat 170cm/54kg.

Vierailija
29/91 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 85kg ja olen 165 cm pitkä. Mieheni ei ikinä .haukkunut tosissaan. Olisikohan sinun laidutettava ,että pystyisit paremmin liikkumaan,Tavatessamme painoin 54 kiloa ja neljän lapsen jälkeen paino on noussut pikkuhiljaa,Onhan noita yhteisiä vuosia 45 v.

Vierailija
30/91 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko läski vai ei jos yhteisiä vuosia on jo 45. Eli olet väh. 60 vee. Nainen ei sytytä ulkonäöllään 6-kymppisenä oli hoikka tai läski.

Vierailija
31/91 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko läski vai ei jos yhteisiä vuosia on jo 45. Eli olet väh. 60 vee. Nainen ei sytytä ulkonäöllään 6-kymppisenä oli hoikka tai läski.

että sytytät Minun mieheni on hoikka ja viiriili mies ,eikä se minua ole ikinä haukkunut.

Vierailija
32/91 |
12.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se tulisi järkiinsä , terveys menee ,jos ei laihduta.

Vierailija
33/91 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haukkunut sinua, mutta sinä haukuit minua vaikka et liene selvänäkijäeukko. Se ei ole kivaa.

Tarkoitin, että 6-kymppisenä nainen kiihottaa jollain muulla kuin ulkonäöllään. Esim. asenteellaan ja luonteellaan. Saattaisin hyvinkin sytyttää. Olen tosin 3-kymppinen mies.

Luuletko sinäkään ihra maha juoppo, että sytytät Minun mieheni on hoikka ja viiriili mies ,eikä se minua ole ikinä haukkunut.

Vierailija
34/91 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haukkunut sinua, mutta sinä haukuit minua vaikka et liene selvänäkijäeukko. Se ei ole kivaa.

Tarkoitin, että 6-kymppisenä nainen kiihottaa jollain muulla kuin ulkonäöllään. Esim. asenteellaan ja luonteellaan. Saattaisin hyvinkin sytyttää. Olen tosin 3-kymppinen mies.

Luuletko sinäkään ihra maha juoppo, että sytytät Minun mieheni on hoikka ja viiriili mies ,eikä se minua ole ikinä haukkunut.

niin nähtäis ,kuka ketäkin sytyttää.

35/91 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no johan taalla tekstia taas lentaa.

Jos minun mieheni lihoisi valaaksi, en varmaankaan kokisi hanta kovin houkuttelevana ja miksei asia voisi olla myos toistekkipain?

Miksi taalla pitaa olla heti haukkumassa siaksi ja kusipaaksi?! Ja kuinka moni femari taalla haukkuu miehiaan?!! joten katsokaa peiliin.

Mina kuntoilen ja pidan itseni siistissa kunnossa myos miestani varten! en halua olla sellainen joka rupsahtaa heti kun valat on vannottu. Haluan mieheni olevan minusta ylpea :) ja mieheni pitaa huolta itsestaan itsensa ja minun takiani.

Jos joku on ollut valas yli 10v?! en tieda mita siihen pitaisi sanoa? Mutten nyt menisi sanomaan et jata ja ota laihempi. Kimurantti tilanne, varsinkin kun toista ei kiinnosta tehda asialle mitaan ja kun toinen on jo kauniisti vihjaillut ja koittanut saada liikkeelle. hoh, mutta paljon tsemppia

Vierailija
36/91 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no johan taalla tekstia taas lentaa.

kysyt miksi pitää olla haukkumassa ihmistä, joka sanoo vaimoaan kauniisti ja rakastavasti valaaksi? niinkö? ok. ehkä tuo on teidän suhteessanne normaalia, että miehesi käyttää sinusta tuollaisia nimityksiä, mutta sinun täytyy edelleen kertoa tämän olevan ihastuttava ihminen.

Vierailija
37/91 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin painan nyt 60kg, ei varmaan yhtä paljon kuin ap:n vaimo? tunnen itseni todella paksuksi ja mieskin siitä huomauttelee, se loukkaa. olen kuitenkin s-kokoa vaatteissa ja kaunis+meikkaan ja pukeudun hyvin. Kysynkin, minkäpainoinen on LÄSKI? olenko minä LÄSKI? 165cm ja 60kg????

mul on 7,5 kk ikänen tyttö, kiloja jäi hemmetisti synnytyksen jälkeen, koska en pystynyt imettämään ja silloin ei vaan kiinostanut lähteä lenkille. mun isä kuoli 3 vko lapsen syntymän jälkeen ja pisti masentamaan... isän kuolema vaikutti just tohon imetykseen ja maitoa ei vaan tullut! ja mua harmittaa.. imetys olis ollu hyvä keino pääst edes hiukan eroon kiloista.. sit oon nii täyn arpia, eet ällöttää itteeniki kattoo peilistä! jouduin siinä sitte just synnyttäneen, uudes elämän tilantees järjestelee samaan aikaan hautajaisii, että ristiäisii.. ei ollu helppoo.. ja paisuin ku pullataikina.. tuli syötyy kaikkee mahdollista, ei kiinnostanu mikään. mä oon 161cm pitkä ja painoo 74kg!!!!!!!! mua niin masentaa nää mun kilot, kuljen josai helveti rumis vaatteis ku mitkään ei mene päälle.. masentaa, ku olin enne vauva syntymää kokoo s, nyt menee L!ellei jopa isompikin, vaatekauppaa en edes haluu mennä, tulee niin paha olo. minä se valas olen, voi kun voisin ol noi hoikka ku sä! poraan tääl melkei joka päivä kilojani, mut en pysty tekee asial mitää, syön vaa lisää ja ajattelen, et kyl mä vie joskus oon hoikka ja kaunis.. ÄRSYTTÄÄ KUN KAIKKIEN TÄYTYS OL MALLIN MITOISSA NI SIT MIEHET TYKKÄIS!! ei tee hyvää kenenkää itsetunnol ku äijät kirjottelee juttui, et "MUN VAIMO ON JÄÄTÄVÄ VALAS!!" jopa mulle itelle tuli paha olo, vaikkei musta ole kyse.. kauhee avautumine :D kai mun tarvii hakee apuu... :D

Vierailija
38/91 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ihme, ettei hän laihduta.

Mutta auta armias kun kehut häntä ja haluat häntä makuukammarissa, niin johan alkaa mamma haluta olla timmimmässä kunnossa.

(nimimerkki "kokemusta on")

Vierailija
39/91 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto kun piti lukee monta kertaa toi AP:n eka viesti. Olin ihan pihalla. Mää kuvittelin että sun vaimo haluaa muistuttaa sua jostain valasta, avioliitto vala tai jotain. "Vaimo muistuttaa valasta"...äääh...suomenkieli on niin outo

Vierailija
40/91 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy voisitko auttaa jotenkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän