Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo muistuttaa valasta

Vierailija
07.04.2010 |

Vaimo on syönyt itsensä järkyttäväksi valaaksi. Maha roikkuu sairaalloisesti.

Millä ihmeellä hänet saisi järkiinsä ?

Hylje-aikaa on kestänyt yli kymmenen vuotta.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- umpirakastuneena jokainen tekee kaikkensa miellyttääkseen kumppaninsa silmää (ja korvaa) eli siinä se vika piilee.--

Vierailija
62/91 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

umpirakastuneena jokainen tekee kaikkensa miellyttääkseen kumppaninsa silmää (ja korvaa) eli siinä se vika piilee.

No nyt on takana 20v avioliittoa. Koskakohan tuo vaimo umpirakastuu minuun. Vai pitäiskö tosiaan vaihtaa sellaiseen umpirakastuvaan malliin, kun kohta nuorimmainenkin menee armeijaan.

Voi vittu, nythän mä oikein aloin haaveilemaan sellasesta tarunhohtoisesta umpirakastuvasta naisesta. Mutta onko edes biologisesti mahdollista, että nainen voisi umpirakastua itsensä lisäksi johonkin toiseen ihmiseen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on takana 20v avioliittoa. Koskakohan tuo vaimo umpirakastuu minuun. Vai pitäiskö tosiaan vaihtaa sellaiseen umpirakastuvaan malliin, kun kohta nuorimmainenkin menee armeijaan.

Voi vittu, nythän mä oikein aloin haaveilemaan sellasesta tarunhohtoisesta umpirakastuvasta naisesta. Mutta onko edes biologisesti mahdollista, että nainen voisi umpirakastua itsensä lisäksi johonkin toiseen ihmiseen ?

joka on tuollainen, kaikki naiset ovat samanlaisia? voivoi...

vai kävikö niin pirusti itsetunnon päälle, kun huomasit, että vika voi olla oikeasti jossain sinuun liittyvässä?

kyllä minä laittaudun myös mieheni takia siinä missä itsenikin vuoksi. tiedän, että hän nauttii siitä, joten sitä hän myös saa.

Vierailija
64/91 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS TOISTA RAKASTAA NIIN EI VOI NOIN VAIN VAIHDA TOISEEN, VAAN YRITTÄÄ KANNUSTAA VAIMOAAN LAIHTUMAAN

Vierailija
65/91 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalainen sotanorsu on maailman paras naistyyppi, etenkin jos vielä sattuu kohdalle sellainen joka sattuu tykkäämään seksistä.

Vierailija
66/91 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan ollakkin urpo. Urpo, joka on pitänyt itsenä kuosissa. Urpo, jolla on hyväpalkkainen työ. Urpo, joka hoitaa lapsiaan harrastuksistaan tinkien.

En odota, että hän olisi teinityttö olemukseltaan.

Mutta on se nyt perkele, että Suomalaiset naiset syövät itsensä järkyttäviksi valaiksi. Siskonsa on samanlainen.

Nyt puhutaan siis sellaisesta lihavuudesta, joka haittaa liikkumista. Pelkästään maha on niin iso, että se haittaa liikkumista.

Kuten todettua, minua oksettaa ! Anteeksi, että kiusaan teitä omilla ongelmillani. Ymmärtänette, että kotona ei ilmapiiri ole otollinen tästä aiheesta keskustelulle. Lähdenkin tästä punttisalille, josko helpottaisi....

Ymmärrän sinua täysin. Et ole lainkaan urpo. Kuvailemasi sairaalloinen lihavuus on yhteiskunnankin tasolla huolestuttava asia. Mikä ihme vaivaa osaa meistä suomalaisista naisista? Kaikki eivät ole kauniita (kuten en ole itsekään), mutta miksi tehdä itsestään entistäkin vastenmielisempi...

Vierailija
67/91 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkua omaa "rakasta vaimoasi" valaaksi, itsetuntohan tuollaisessa menee lopullisesti, tuskin se edistää hänen kykyään laihduttamiseen. Kyllä hyvällä saa paljon enemmän aikaan kuin pahalla. Toivottavasti vaimosi löytää uuden rakkauden ja sitä kautta itsetuntonsa takaisin tai pääsee sinusta eroon ja sitä kautta pystyy myös laihduttamaan. Olet noita lannistajatyyppejä et kannustaja, lisäksi omistat varmasti huonon itsetunnon. Katso itseäsi peiliin ja kasva aikuiseksi.

Vierailija
68/91 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa!

Vierailija
69/91 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ? 50v. tai yli? Kuulostat kyllä ihan kakaralta. Säälin vaimoasi, hän syö tai juo liikaa suruunsa. Tiedän miltä vaimostasi tuntuu. Omalla miehelläni (kohta EX) on aina riidan tullessa tapana haukkua ulkonäköäni, kilojani(12kg ylimääräistä, tiedän sen itse varmasti, kun käyn puntarissa säännöllisesti), "roikkuvaa mahaani". Kuinka ei enää seiso ym.. tätä olen kuunnellut nyt tarpeekseni.Mieheni on oman huonon itsetuntonsa takia yritänyt tuhota myös minun, mutta ei ole onnekseni siinä onnistunut. Tiedän kiloistani ja olen niitä yrittänyt karsia en mieheni vaan itseni takia. Ihme kyllä vaikka olen "läski", aina kun olen baarissa tai tanssipaikalla,saan miesseuraa ja useimmiten 10 vuotta nuoremmat miehet hakeutuvat seuraani. Olen muiden ihmisten seurassa hyvin sosiaalinen ja minulla on paljon hyviä ystäviä, joista kukaan ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni pahaa sanaa. Mieheni kanssa en enää halua edes puhua.Hän ei osaa koskaan sanoa minulle mitään kaunista tai kivaa, mutta haukkumisen kyllä osaa. Missähän se vika teilläkin oikein on ? Mikset lähde menemään jos kerran ihan oksettaa katsoa Hyljettäsi?

Vierailija
70/91 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen syy on jos sinkkunainen on ylipainoinen? Naisen isän? Veljen? Ex-poikaystävän?

On se nyt kumma että mäjästetään tasa-arvosta ja siitä kuinka naiset on niin itsenäisiä ja pärjääviä ja fiksuja ja sitten daamit ei voi ottaa vastuuta edes siitä mitä mättävät leipälävestään sisään. Jos se miehen kanssa olo niin masentaa niin erotkaa hyvänen aika tai hakeutukaa terapiaan sen tunnesyömisenne kanssa.

Vierailija
71/91 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaista on väittänyt että se on miehen vika? Mutta jos on ylipainoinen niin ei se haukkuminen todellakaan mitään auta vaan masentaa entisestään. Naiset kun sattuvat olemaan aika herkkiä tuollaisia kommentteja kuulemaan omalta rakkaaltaan. Kyllä asiat pitää osata toiselle esittää kauniisti.Eikä toista voi väkisin muuttaa mieleisekseen. Monesti ihmisen tyytymättömyys toiseen ihmiseen lähtee omasta tyytymättömyydestä itseensä. Kauneus on katsojan silmissä. Kunnioitan ihmisiä jotka rakastavat myös "läskejä" ihmisiä, he ovat löytäneet toisen ihmisen sisäisen kauneuden eivätkä näe vain "läskejä". Tunnen monia ihania ylipainoisia ihmisiä, enkä heitä vaihtaisi mistään hinnasta johonkin laiheliiniin, samoin en vaihtaisi ylipainoista miestäni.

Vierailija
72/91 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin todella urheilullinen; harrastin aktiivisesti yhtä lajia, lisäksi kävin uimassa /salilla /hölkkäsin jne useita kertoja viikossa. Olin normaalipainoinen, kun tapasin mieheni (hoikka en ole ollut koskaan, mutta tuolloin BMI oli jotain 24,5 luokkaa ja olin oikeasti hyvässä kunnossa, muotoja mulla on ollut aina) Melko pian halusin perustaa perheen ja alusta alkaen oli selvää, että minä hoidan kodin ja lapset lähes 100%. Mies kävi töissä, harrasti ja matkustelikin jonkin verran. Saimme 3 lasta 4v aikana ja oikeasti nautin kotonaolosta. Omaa aikaa minulla ei kuitenkaan ollut, enkä sitä kaivannutkaan. Liikkuminen jäi ja kyllä -herkut maistuivat. Päivän hektisyyden jälkeen oli ihanaa, kun kaikki lapset nukahtivat ja sain kaivaa suklaalevyn kaapista hyvän kirjan kaveriksi. Nauttia hetken ihan yksin, kunnes mies sitten tuli kotiin. Kun nuorin kolmesta lapsestani oli 2-vuotias, BMI:ni oli jotain 39 luokkaa. Olin toki huomannut pikkuhiljaa lihomiseni, mutta en ollut ottanut asiasta mitään stressiä. Elin lapsille ja kodille, tosin alkuöisin meillä oli varsin kiihkeää miehen kanssa -seksi ei ole koskaan vähentynyt meillä, vaan sitä on aina ollut paljon. Muutoin ei kyllä kahdetaan vietetty aikaa enkä itse käynyt kuuteen vuoteen missään "bilettämässä" tms. Kun sitten nuorin lapsi täytti 3, oli minun aika palata aikuisten maailmaan. Samalla tajusin, millainen minusta oli tullut. Parin päivän itkemisen jälkeen tajusin, että vain yksi asia auttaa. Sovin mieheni kanssa, että nyt kun lapset on isompia, on hänenkin aika alkaa ottaa vastuuta heistä ja kodista. Ruksin kalenteriin ÄIDIN harrastusajat ja aloin liikkumaan. Aluksi vähän.. Suklaat vaihdoin hedelmiin ja annoskokoja pienensin. Repsahduksiakin tuli, mutta nyt pari vuotta myöhemmin olen taas oma itseni. EN sellainen timmi ja sporttinen kuin nuorena, mutta kuitenkin ihan kivan näköinen nainen. Luonne mulla silti on ollut aina sama ja mies on kuulemma siihen aikanaan ihastunut. Ei hän koskaan valittanut läskeistäni, mutta kyllä minulla itselläni on paljon parempi olla nyt. Ja tuskin mieskään pahastunut on ;)

Hienoa että sait itsesi kuntoon. On kuitenkin hyvä tiedostaa, että ei lasten teko välttämättä tarkoita sitä että täytyy lihoa ja hukata itsensä johonkin vauvalandiaan josta ryömitään pois kun nuorin on kolmevuotias.

Meilläkin pieniä lapsia useampi ja oma aika on kortilla mutta liikkumassa käymme molemmat. Kun liikunnan priorisoi tarpeeksi korkealle, aikaa löytyy aina. Kuntolaite kotiin, lenkille kun lapset nukkuu, kotijumppaa olohuoneen matolla jne. Suklaalevyn tuoma hyvänolontunne on vain hetkellinen, omista läskeistä johtuvat vitutus pitkäaikainen. Näidenkin asioiden kanssa voi opetelle toimimaan toisin: miten hemmottelisin itseäni että se ei lihota? Mitä jos jättäisin suklaat kauppaan niin ne ei kummitelisi kaapissa?

Vuorokaudessa on 24 tuntia ja jos näistä irrottaa 30-60 minuuttia liikunnalle, se ei tee kenestäkään huonoa äitiä tai isää, päinvastoin.

Sinulle on onneksi sattunut pitkäpinnainen mies. Mietipä tilannetta jossa syntyisi vaikka kolme lasta kolmen vuoden välein ja pitäisi katsoa lähemmäs kymmenen vuotta valaan kokoista puolisoa joka kuhertelee lasten kanssa unohtaen itsensä ja puolisonsa kokonaan. Siinä moni liitto kaatuisi.

Vierailija
73/91 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo jumalaton läskimaha on syöty jo ennen lapsia. Toki lisää on tullut lastenteon yhteydessä.

miettikää te lukijat kolme kertaa, ennekuin syötte itsenne hylkeeksi.

Kaipa sinä sitten kuitenkin halusit ällötykseltäsi, kun teit lapsia sen jo valmiiksi hylkeen kanssa... Sitä saa mitä tilaa.

Eikä lihominen ole mikään "mietinpäs nyt että lihotan itseni valaaksi" tai laihtuminen että "mietinpäs nyt itseni hoikaksi".

Vierailija
74/91 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa ettäääääää valaanpanija en tiennyt että niitäkin on joku mies nainnut onpa hyvä että on sulla vertailukohta niin tiedät kertoa faktat.

Eläinsuojelia mies 34

Vierailija
75/91 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten totesin, useimmat eivät huomanneet hänen olevan raskaana - edes loppuajasta. Hän on ollut niin valtavan kokoinen jo pitkään. Taas mua ällöttää... Tämän keskustelun ydin ei mielestäni ole siinä, että pitäsisikö jonkun erota läskin vaimon takia, vaan siinä, että miettikää te lukijat kolme kertaa, ennekuin syötte itsenne hylkeeksi.

Mitä helvettiä menet naimisiin sitten ''hylkeen'' kanssa jos on noin paljon valittamista. Älä täällä marise vaan tee asialle itse jotain ja suksi vaikka vittuun.

Vierailija
76/91 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten totesin, useimmat eivät huomanneet hänen olevan raskaana - edes loppuajasta. Hän on ollut niin valtavan kokoinen jo pitkään. Taas mua ällöttää... Tämän keskustelun ydin ei mielestäni ole siinä, että pitäsisikö jonkun erota läskin vaimon takia, vaan siinä, että miettikää te lukijat kolme kertaa, ennekuin syötte itsenne hylkeeksi.

Mitä helvettiä menet naimisiin sitten ''hylkeen'' kanssa jos on noin paljon valittamista. Älä täällä marise vaan tee asialle itse jotain ja suksi vaikka vittuun.

Vierailija
77/91 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta ja kunnioita :)Sekin välittää sinusta kun pitää itsestään huolta... voi ainakin juoda kaljaa ihan rauhassa :)

Vierailija
78/91 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että AP:n vaimo on alkanut lihomaan vasta aamenen jälkeen.

M34

Vierailija
79/91 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kertoa jotain mittoja.Pituus ja ikä edes ja suurinpiirtein arvio painosta kun monella naisella on ihan vääristynyt käsitys sairaalloisesta ylipainosta.Onko kyse 60kiloisesta monen lapsen äidistä joka pitää itseään valaana vai 100kiloisesta joka on oikeesti lihava.Onko 25 vuotias vai 50 jo vaihdevuodetkin läpikäynyt???

Minkä kokoinen on ihmishylje?????

Vierailija
80/91 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on vähän lihava mutta tykkään just sellaisesta..)