Vaimoni ikävä temppu
Olen ollut naimisissa 12-vuotta ja ihan hyvin menee edelleen. Seksistä olen nauttinut kovasti, vaimoni on ollut minua vähemmän innostunut, mutta sanoo nauttivansa kanssani.
Pari viikkoa sitten keskustelumme jostain syystä etsiytyi exiin ja aarghh vaimoni kertoi ainoasta pitkästä ja 3 vuotta kestäneestä suhteestaan ennen minua jotain mitä en olisi halunnut kuulla. Olen kyllä ko miehestä kuullut toki kaikenlaista ennenkin, mutta nyt vaimoni kertoi ihan pokkana, että tuolla miehellä oli aivan valtava penis. Ensin luulin, että kuulin väärin, mutta kysyin sitten kuitenkin tietysti miten iso ja kuulemma jotain 23 cm ja todella paksu.
Eniten minua ihmetyttää se, että vaimoni kertoi tuosta aivan pokkana ja vilpittömän oloisesti ihankuin asialla ei olisi mitään merkitystä minulle. Kuulosti ihan samalta kuin hän olisi kertonut että miehellä oli valkoinen kuplavolkkari.
Eihän tuo miehelle voi hyvältä tuntua ja en ymmärrä eikö vaimoni sitä ymmärrä. Nyt olen sitten asiaa itsekseni pähkäillyt ja kai sitä pitäisi olla itsetuntoa mutta silti mielikuvitus tuo ikäviä kuvia mieleen siitä miten vaimoni on... Sitä ja tätä.
Itse olen ihan normaalikokoinen siis keskimittainen ja kaikki keskimittaiset sitä varmaan vähän kokee ole ansa turhan pieniä. Itse muistan vieläkin alkuajoilta kun vaimoni kerran sanoi , että kyllä minä olen varmaan aika iso. Nyt tiedän ettei taatusti sitä tarkoittanut.
Perkele kun ottaa päähän tämä. Yritän olla vaimolle tästä sanomatta koska tekisin itseni ihan naurunalaiseksi mutta kyllä ottaa päähän.
Kommentit (173)
[quote author="Vierailija" time="17.08.2012 klo 23:32"]
Tuohan on sellainen asia mihin ei voi itse vaikuttaa. On naisen oma asia onko hän sinun kanssasi vai ei. Kalun koko ei ainakaan suurene vittuilemalla vaan päinvastoin.
Nainen on tyhmä jos pysyy sellaisen miehen matkassa joka ei itseä miellytä ja saa silloin nyrpistellä ihan rauhassa ja mies voi nauraa nyrpistelyille.
Miehen pitäisikin ensisijaisesti huolehtia omasta nautinnostaan eikä miettiä onko riittävä vai ei. Voi kuulostaa karulta mutta niin se vain menee. Missään muussa ajattelussa ei ole järkeä.
Penis on olemassa miestä varten, ei naista. Ei miehenkään tule arvostella naista vaikka hänellä olisi minkälainen paistinjauhelihamössö jalkojensa välissä koska se on junttimaista ja hedelmätöntä. Toki naisilla ei ole samanlaisia paineita mutta jonkinlainen pienoisversio tuosta asiasta kuitenkin ja analogiana tuo lienee ihan hyvä.
[/quote]
ai pitää olla sängyssä ajattelematta toisen nautinnosta? laueta vaan nopeasti ja saada omansa, joo kyllä taidat olla hyvä sängyssä. hyvä rakastaja ottaa velvollisuudekseen tyydyttää naista, ei sen täytyy olla penetraatio, mutta tyydyttää, ja penetraation nautinnollisuus naiselle ei riipu peniksen koosta, vaan mitä on kiinnitetty penikseen, se herrasmies ja intohimo, rakkaus
mitä te puhutte niistä peniksistä, kaikki koot on hyviä.
[quote author="Vierailija" time="24.08.2012 klo 14:43"]
Siis exien vehkeiden mitat. Jos nainen tokaisee että exällä oli iso mela, niin se ei todellakaan tarkoita, että sen kanssa oli parempaa seksiä. Jotenkin aika miehinen lähestymistapa tuo että iso mulkku=hyvää seksiä naiselle.
Elämäni parhaimmat panot olen kokenut normimittaisten mulkkujen, tai oikeastaan niiden omistajien, kanssa ;)
[/quote]
Jännä, että niin moni nainen täällä ihmettelee miten tämä voi olla miehelle niin hankala asia. Silti täälläkin palstalla on aika moni nainen valittanut äijänsä kusipäisyyttä, kun mies on todennut exällä tai edes jollain muulla olleen isot ja kiinteät tissit / piukka perse / syvä kurkku / erilaiset häppärit. Sitten heti itketään miten se on selvä loukkas, kun ollaa epäsuorasti todettu, että nykyinen on ruma / huono.
Itse sanoisin 23 vaimon kommenttia verbaaliseksi kuohinnaksi.
Ehkä se vaan on niin, että toisen murheet on aina pienempiä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2012 klo 09:11"]
Miten paksusta rautalangasta tämä on väännettävä, että ymmärtäisitte oikeasti. Naiselle vehkeen pituudella ei juuri ole väliä. Normimittainen mulkku on aivan paras lähes kaikille naisille!! Ihan totta!
Naisille seksissä, orgasmin saamisessa, haluamisessa ja himossa on kyse ihan jostain muusta kuin munan mitasta. Siksi naiset eivät tule edes ajatelleeksi, että puheet exien mulkkujen koosta on niin herkkä aihe miehille. Mutta varmaan naisien on nyt aika tajuta se. No kyllä minuakin korpeaisi jos mies muistelisi kaiholla ex-vaimon pillua ja sen tiukkuutta.
[/quote]
Taas yksi osoitus naisten ylivertaisesta empatiakyvystä:
"Miten ne miehet sitä mulkun kokoa murehtii...Mä ainakin loukkaantuisin, jos äijä kehtais sanoa, etä ex-vaimossa oli jotain hyvää."
Tässä vastineeksi miesten empatiaa:
Kertokaapa naiset miksi ihmeessä hössötätte jostain helvetin ulkonäköpaineista? Ei media niitä luo vaan te itse. Jos jokapaikassa näet itseäsi hoikempia, kiinteämpiä ja rinnakkaampia naisia, niin mitä sillä on väliä. Ei kukaan mies kylmän missilahnan kanssa jaksa olla. Muhkeita ja kiihkeitä vaimoja ne rakastaa...Sara Chafak on muuten aika kissa!
Ymmärrän että kolahti. Meillä sama homma. Vaimo ei hirveästi ole existä puhunut ja kerran hiprakassa mentiin exiin ja kertoi seurustelleensa jonkun ääliön kanssa 90-luvulla jolla oli paksu ja ei meinannu mahtuu millään. No parin viikon jälkeen aattelin että vapaastihan tässä nyt existä jutellaan ja sanoin että mulla oli kerran tyttöystävä Joensuusta ja olipahan uskomattoman hyvä ottaan suihin ; sain siitä sanomisen hyvästä suihin-otto lakkoa pari kuukautta!!!!
Itselläin keski-kokoa, vaimon kanssa seksi on sujunut loistavasti aina ja kehunut sitä ja sanoi todellakin että liian iso on liian iso, sattuu. Keskikokosella pystyy tekeen ihmeitä ;)
Mutta eipä sitten kestänyt kun kehasin Joensuun mimmiä!!
No oli se vähän ajattelemattomasti sanottu. Itse voisin ajatella että kuittaisin "kevyesti" näin, jos mies olisi tahallisesti tai tahattomasti jotain vastaavaa sanonut, mikä olisi loukannut mua ihan hirveästi. Siis sattuuhan niitä lipsahduksia miehillekin joskus, että ei tajua miltä joku sanottu asia tuntuu. Ihan riittävän monesti olen kokenut sen itsekin. Että jos siinä oli joku tälläinen taustalla?
Mun yhdellä exällä oli saatanallinen mela. Hyvinkin pitkälle varon sanomasta sellaista ikinä ääneen, koska siitä ei ainakaan mitään hyötyä olisi. Ja ei sen melan koolla ole oikeasti niin iso väli, sanoisin näin kun on kokemusta valtavasta, keskikokoisesta ja pienestä. Ihan muut asiat ne on mitkä tekee seksistä upeaa. Pelkästään iso muna ei ole sama asia kuin hyvä sänkykaveri. Mutta on helppo kyllä ymmärtää että se on yleensä miehille isompi asia kuin naisille.
N31
Tästä asiasta tulee oma nuoruus mieleen. Samoissa kaveripiireissä pyöri mies jolla oli keskimääräistä suurempi muna. Nuorison kuskuudessa asiat tietysti leviävät kaikkien tietoon.Huhu tuntui kulkevan myös paikallisten naisten keskuudessa, kaverillä kävi aivan kauhea flaxi naisten kanssa. Useampaa naista tuntui kiinnostavan kokeilla seksiä tämän kaverin kanssa ainakin yhden kerran. Mitään pitempiaikaisia seurustelusuhteita niistä ei kehittynyt. Miehessä ei ollut mitään muuta miten hän olisi erottunut edukseen muista miehistä. Päinvastoin, hän ei ollut erikoisen näköinen eikä myöskään mikään järjen jättiläinen.
Tuntuu se suuri kulli kiinnostavan naisia ainakin kokeilumielessä, vaikka seksi ei sen parempaa olisisikaan.
Kieltämättä vaimosi kuulostaa tämän perusteella tahdittomalta. Mitä hän tavoitteli sanoessaan tuollaista sinulle? Sinuna kysyisin suoraan, mitä hän tarkoitti. Yrittäkää saada avoin ja rento keskustelu seksuaalisista tarpeistanne aikaiseksi, tutustukaa toisiinne vielä enemmän. Avomieheni kanssa olemme puhuneet entisistä suhteistamme avoimesti ja hyvässä hengessä. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse sanoa ääneen, mekään emme ole puhuneet yksityiskohtaisesti existämme seksuaalisessa mielessä, sillä se, mitä aiemmin on ollut, ei kuulu toiselle.
Toisaalta olen sitä mieltä, että exät ovat menneisyyttä. Onko vaimosi exän varustuksen koko loppupeleissä sinulta pois? Vaimosi on kuitenkin naimisissa kanssasi vapaaehtoisesti, eikö niin? Tahdittomuudestaan huolimatta hän varmasti rakastaa sinua ja arvostaa teittyjä piirteitä sinussa. Tuskin hän muuten olisi sinua valinnut elämänkumppanikseen ja mennyt kanssasi naimisiin.
T. 25-v. nainen.
Tahdikasta käytöstä on mielestäni olla mainitsematta sen kummemmin exien kokoja. Tuon nyt luulisi kuuluvan ihan yleissivistykseenkin ellei sitten ole todella ilkeä ihminen. Tuollaisista maininnoista, vaikka kuinkakin ohimennen sanottuna, melko helposti kumppani saa kehitettyä itselleen pohdittavaa vaikkei syytä olisikaan.
Minua pienirintaisena naisena loukkaisi valtavasti jos mies kehuisi exän runsaita ryntäitä. Tiedän hänellä sellaiset olevan mutta haluan kuvitella olevani omieni kanssa riittävä miehelleni. Enkä aio asiaa edes kysellä vaan luotan jotta koska on kanssani niin on valintansa tehnyt.
Sen verran pienistä ja isoista munista.....olen melko monia nähnyt/kokeillut ja keskikoko paras. Suu- ja käsiseksi ei minua tyydytä ja peniksen koon kumpikin ääripää on hankala. Muutaman kerran on touhu kariutunut tyyppeihin joilla on ollut max 5cm.
Rakastan nykyistä miestäni äärettömästi ja hänellä on normaalin kokoinen toimiva varustus eli kaikki mitä voin pyytää :)
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä vaimosi kuulostaa tämän perusteella tahdittomalta. Mitä hän tavoitteli sanoessaan tuollaista sinulle? Sinuna kysyisin suoraan, mitä hän tarkoitti. Yrittäkää saada avoin ja rento keskustelu seksuaalisista tarpeistanne aikaiseksi, tutustukaa toisiinne vielä enemmän. Avomieheni kanssa olemme puhuneet entisistä suhteistamme avoimesti ja hyvässä hengessä. Kaikkea ei kuitenkaan tarvitse sanoa ääneen, mekään emme ole puhuneet yksityiskohtaisesti existämme seksuaalisessa mielessä, sillä se, mitä aiemmin on ollut, ei kuulu toiselle.
Toisaalta olen sitä mieltä, että exät ovat menneisyyttä. Onko vaimosi exän varustuksen koko loppupeleissä sinulta pois? Vaimosi on kuitenkin naimisissa kanssasi vapaaehtoisesti, eikö niin? Tahdittomuudestaan huolimatta hän varmasti rakastaa sinua ja arvostaa teittyjä piirteitä sinussa. Tuskin hän muuten olisi sinua valinnut elämänkumppanikseen ja mennyt kanssasi naimisiin.
T. 25-v. nainen.
Kyllä se on minulta pois. Eihän sitä aikuinen mies nyt neitsyttä odottanut naivansa tietenkään. Eksistä ei ole koskaan puhuttu, eikä kyselty puolin eikä toisin. Ennenkuin se tapahtui. Pikkuhiprakassa hän vahingossa joskus lipsautti, että eksällä oli valtaisa. Minulla ei. Ja onpa sellainen totuus häneltä joskus hiprakassa päässyt, ettei seksi joka kerta voi mitään tajunnan räjäyttävää olla. Mutta olin siihen hetkeen saakka, ehkä vähän lapsellisesti kuvitellut, tai ainakin toivonut, että olisin ollut hänelle se paras. Tajunnunräjäytyskommenttikin avautui tämän kokolipsautuksen myötä minulle koko karmeassa totuudessaan aivan uudella tavalla. Eli kyllä se on minulta pois. Ja sanomattakin lienee selvää, etten sen jälkeen kehtaa edes saunaan mennä enää vaimon kanssa, mistään muusta puhumattakaan. Nainen osaa olla julma, sen jälkeen hän on yrittänyt paikkoa lipsautustaan niillä iän ikuisilla fraaseilla, ettei sillä mitään väliä ole, vaan kokonaisuudella ja miten sitä käyttää. Ja yrittää kiivetä aisalle harva se ilta. Jostain syystä en oikein jaksa vittuilusta innostua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut naimisissa 12-vuotta ja ihan hyvin menee edelleen. Seksistä olen nauttinut kovasti, vaimoni on ollut minua vähemmän innostunut, mutta sanoo nauttivansa kanssani.
Pari viikkoa sitten keskustelumme jostain syystä etsiytyi exiin ja aarghh vaimoni kertoi ainoasta pitkästä ja 3 vuotta kestäneestä suhteestaan ennen minua jotain mitä en olisi halunnut kuulla. Olen kyllä ko miehestä kuullut toki kaikenlaista ennenkin, mutta nyt vaimoni kertoi ihan pokkana, että tuolla miehellä oli aivan valtava penis. Ensin luulin, että kuulin väärin, mutta kysyin sitten kuitenkin tietysti miten iso ja kuulemma jotain 23 cm ja todella paksu.
Eniten minua ihmetyttää se, että vaimoni kertoi tuosta aivan pokkana ja vilpittömän oloisesti ihankuin asialla ei olisi mitään merkitystä minulle. Kuulosti ihan samalta kuin hän olisi kertonut että miehellä oli valkoinen kuplavolkkari.
Eihän tuo miehelle voi hyvältä tuntua ja en ymmärrä eikö vaimoni sitä ymmärrä. Nyt olen sitten asiaa itsekseni pähkäillyt ja kai sitä pitäisi olla itsetuntoa mutta silti mielikuvitus tuo ikäviä kuvia mieleen siitä miten vaimoni on... Sitä ja tätä.
Itse olen ihan normaalikokoinen siis keskimittainen ja kaikki keskimittaiset sitä varmaan vähän kokee ole ansa turhan pieniä. Itse muistan vieläkin alkuajoilta kun vaimoni kerran sanoi , että kyllä minä olen varmaan aika iso. Nyt tiedän ettei taatusti sitä tarkoittanut.
Perkele kun ottaa päähän tämä. Yritän olla vaimolle tästä sanomatta koska tekisin itseni ihan naurunalaiseksi mutta kyllä ottaa päähän.
osanottoni olet kuin minä. en siis tyrkytä vaimoniani muille saaden kiksejä siitä.rakastamiseen kuuluu pieni epäilys sillä silloinhan toisesta välittää.
Mitä te taas vouhkaatte? Nyt jokin naisasialiike on saanut miehetkin uskomaan, että miehen vastuulla olisi naisen kaikki tuntemukset. Mieshän tyydyttää itsensä naiseen ja nainen pitäköön turpansa kiinni. Jos niiden estokimppujen pillin (tai pillun) mukaan alkaa tanssia, ei loppuikänsä aikana saa kuin traumoja.
On ihan okei, jos seksi on kummastakin kiihottavaa ja hyvää. Ja sekin on okei, että puhutaan asiallisesti, mikä toimii ja mikä ei. Mutta jos nainen kokee aiheekseen nirpottaa eikä tajua omaa asemaansa ja vastuutaan omasta tyydytyksestään vaan luettelee pituuksia ja paksuuksia, niin ei hän jouda olemaan kuin miehen spermaviemärinä.
18/5. Sillä on pärjätty, ei ole tarvinnut miettiä mitään.
Iso tosiaan vanhemmalla miehellä lötkistyy.Mulla oli mies,jolla jo 46-47v alkoi ongelma.Haluja oli,mutta pehmein kesken ja oli vaikea saada pystyyn aluksi.Eli se siitä nautittavasta isosta.Kiusallista...
Joo, ääripäät on huonoja niin pienuudessa kuin isoudessakin, normi koko on paras. Älä välitä vaimosi möläytyksestä. Miten se edes voisi sitä sulle paikata tai selittää? joten anna olla ja unohda. Sä oot kelvannut tähän asti ja kelpaat vastakin. Näytä että sulla on itsetuntoa =D. Itse tiedän että naiset jotka haikailevat ISON perään eivät ole sitä koskaan edes nähneet. Ja jos naisesi alkaa v-mäiseksi niin muistuta naistasi että lantiopohjalihaksia pitäisi VIIMEISTÄÄN 40v. alkaa treenaamaan. Suositellaan myös miehille.
Mun kaikilla aiemmilla kumppaneilla on ollut isompi, kun nykyisellä, mutta vain hänen kanssa saan orgasmin.
Isosta voi olla kiva haaveilla, mutta todellisuudessa keskikokoinen on kaikkein paras ja mielummin pienempi ja hyvä rakastaja, kuin iso mitä ei osata käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siis exien vehkeiden mitat. Jos nainen tokaisee että exällä oli iso mela, niin se ei todellakaan tarkoita, että sen kanssa oli parempaa seksiä. Jotenkin aika miehinen lähestymistapa tuo että iso mulkku=hyvää seksiä naiselle.
Elämäni parhaimmat panot olen kokenut normimittaisten mulkkujen, tai oikeastaan niiden omistajien, kanssa ;)
Vaan kas muille asioille mues voi jotain mutta munalleen ei mitään.
Ja kyllä ne naisetkin jaksaa sitä munan kokoa esiin nostaa, ei se pelkkää miesten keskinäistä kukkoilua ile, että niistä otetaan paineita.
Vierailija kirjoitti:
Minkä sitä nainen sille mitään voi, että edellisellä mihellä sattui olemaan iso penis? Jos kerta mainitsi aiasta samalla äänellä kuin puhuessaan valkoisesta kuplavolkkarista, niin miksi ihmeessä vedätte herneet nenäänne?
Ymmärrän pointtisi ja olen myös osittain samaa mieltä, mutta etkö ihan oikeasti naisena loukkaantuisi mikäli miehesi kertoisi exällään olleen huomattavasti tiukempi pimpero kuin Sinulla?
Exäni aina kertoili kenellä oli ollut isommat rinnat tai parempi perse. Jopa kuka on töissä minua kauniimpi. Sellainen loukkaa. Apeen muijalle rakkaus on tärkeintä niin peniksen koot ja erot eivät ole hänelle iso(😆) juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te taas vouhkaatte? Nyt jokin naisasialiike on saanut miehetkin uskomaan, että miehen vastuulla olisi naisen kaikki tuntemukset. Mieshän tyydyttää itsensä naiseen ja nainen pitäköön turpansa kiinni. Jos niiden estokimppujen pillin (tai pillun) mukaan alkaa tanssia, ei loppuikänsä aikana saa kuin traumoja.
On ihan okei, jos seksi on kummastakin kiihottavaa ja hyvää. Ja sekin on okei, että puhutaan asiallisesti, mikä toimii ja mikä ei. Mutta jos nainen kokee aiheekseen nirpottaa eikä tajua omaa asemaansa ja vastuutaan omasta tyydytyksestään vaan luettelee pituuksia ja paksuuksia, niin ei hän jouda olemaan kuin miehen spermaviemärinä.
Minäkin olen aina luullut, että naisellakin on pikkuisen vastuuta tyydytyksensä suhteen. Mutta tosiaan kun joskus näistä akan kanssa puhuttiin, niin sitähän hänkin väitti sanoessaan, ettei seksi joka kerta voi tajuntaa räjäyttää. Mutta sitten kun tämä lipsautus eksänsä halkaisukirveestä tuli, niin kommentti avautui koko karmeudessaan aivan uudella tavalla !! Voiko asiaa enää selvemmin sanoa !!! Nainen tosiaan osaa olla piru. 10 vuotta nauranut itsekseen ja varmaan feikannu joka kerta, ja nyt on kiipeämässä aisalle harva se päivä. Sori vaimo, ei onnistu, en lämpiä vittuilusta.
Minäkin sitä mieltä ettei se iso kalu sitä nautintoa takaa. Se nyt vielä rajoittaa asentojakin kun niin helposti tekee kipeää. Paljon parempaa seksiä keskikokoisten kalujen omistajien kanssa ;)