Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua kyllä oikeasti harmittaa kun en saa töitä

Vierailija
07.04.2010 |

ihan turhan lähetän hakemuksia , aina valitaan joku muu. Vaikka soitan ja puhun mielin kielen ja kaikkeni yritän, ei auta. Eilenkin sain TAAS ei kiitos, ei me sua huolita kirjeen. Mä en vaan ymmärrä sitä, että miten tässä maassa voi rehellisin keinoin elää kun kerran töitä ei saa?!

En saa mistään enää edes rahaa kun 500 pävivää on ajat sitten mennyt umpeen. Mies elättää niin kauan kuin viitsii mutta näyttää uhkaavasti siltä, että sen mitta alkaa tulla jo täyteen.

Ei todella ole mikään lottovoitto syntyä Suomeen. Luultavasti monessa muussa länsimaassa asiat on paljon paremmin.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin loppu ja ajattelin irtisanoa itseni. Voi kun voisinkin antaa paikkani sinulle vaikka sitä paikkaa en kyllä suosittelisi pahimmalle vihamiehellenikään.

Vierailija
2/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edessä ja toivon työllistyväni pikaisesti. Vanha työnantaja menneisyydestä on jo kysellyt töihin, mutta palkka siellä on niin surkea ettei kauheasti huvittaisi mennä, plääh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kuukaude päästä et enää muista mikä o töi ja sit vaa teet sanaristikoit ja käyt bingos paplarit pääs niiku mä

ny o menny jo 18 vuot tällee ja ei tunnu missää

T: punkkari äiti

Vierailija
4/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama kuukaude päästä et enää muista mikä o töi ja sit vaa teet sanaristikoit ja käyt bingos paplarit pääs niiku mä

ny o menny jo 18 vuot tällee ja ei tunnu missää

T: punkkari äiti

Ei mulla muuten mitään hätää olisikaan, jaksaisin kyllä lorvia kotona loputtomiin mutta rahat on loppu.

Vierailija
5/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuu ja palkkapäiväkin on kiva juttu :)

Vierailija
6/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä on pitkät laihat punkkari äidit tehty.

Vierailija
7/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä on pitkät laihat punkkari äidit tehty.

mitä hiilarimössöä..

Vierailija
8/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveys sairauksiin. Työttömyydelle ei voi mitään, eikä kohta ml-sairauksillekaan. Kiitos hallitukselle.

Vierailija
9/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan töitä te olette etsinyt ja hakenut?

En ole koskaan ollut työtön, joten suuresti ihmettelen miten joku voi olla työtön yli 500 päivää??

Vierailija
10/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy siivoustöitä JOS oikeasti haluaa TÖIHIN!

Vierailija
11/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kokeilut on

Vierailija
12/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit työmarkkinatuen + ylläpitokorvauksen.

Vierailija
13/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveys sairauksiin. Työttömyydelle ei voi mitään, eikä kohta ml-sairauksillekaan. Kiitos hallitukselle.

jos osaa katsoa.

Ulkoinen olemukseni on toki siisti ja jopa huoliteltu mutta hampaat ovat surkeassa kunnossa, tukka vanhassa mallissa ja vaatteet pikkuisen kulahtaneita. Olemukseni on pikkuisen apea vaikka hymyilisin.

Luultavasti olen tuleva mt-potilas sillä en jaksa enää kauan pitää mielialaani jos työtä ei ala löytyä.

Vierailija
14/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei huolittu töihin koska minulla on koulutus vaikkin väärälle alalle. Eivät ottaneet.

Vierailija
15/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lamankaan aikana ei kannattaisi lähteä mitä tahansa hanttihommia tekemään, koska myöhemmin on vielä vaikeampi päästä takaisin oman alan hommiin. Ja toinen asia on se, että kannattaa miettiä mikä sen siivoushomman vaikutus tulevaan ansiosidonnaiseen on.

Vierailija
16/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy hoitoalalla töitä!

mullekkin joku täällä viisasteli että "kouluttaudu hoitajaksi niin töitä löytyy!"

täh? mä olen kaupalliselle alalle kouluttautunut ja osaan aika montaa hommaa, mua yököttää vanhukset ja sairaat, veri ja oksennus. lapsia siedän vain pienissä määrissä, joten pk:n en ikinä menis yms..

Kuka minut hoitajaksi haluaisi? :)

heh

Vierailija
17/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykypäivänä saa siivoustöitä ilman alan koulutusta?

Esim. kauppojen lattioita jynssäämään?

Miten sitten nämä hotellihuoneiden siivoojat, laivoilla siivoojat, en usko, että heillä olisi mitään siivousalan kooulutusta.

Vierailija
18/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaa katsoa.

Ulkoinen olemukseni on toki siisti ja jopa huoliteltu mutta hampaat ovat surkeassa kunnossa, tukka vanhassa mallissa ja vaatteet pikkuisen kulahtaneita. Olemukseni on pikkuisen apea vaikka hymyilisin.

Luultavasti olen tuleva mt-potilas sillä en jaksa enää kauan pitää mielialaani jos työtä ei ala löytyä.

On niin vaikea löytää töitä kun kaikkeen työhön pitää löytyä koulutus. Minä en ole kiinnostunut kouluista vaan työstä ja rahasta. Olen ahkera mutta ahkeruuteni ja pitkäpinnaisuuteni ei ylety koulunkäyntiin. Vihaan kouluja.

Miksi siivoojan töitä ei saa ilman koulutusta? Siivoan vallan mainiosti kotinikin.

Vierailija
19/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on taitolaji, mitään ei pitäisi edes yrittää jos haluaa että rahallisesti pärjää, vaikka pää ei kestäisikään. :(

"Minulle maanantaina luvattiin että keskiviikkona on haastattelu, josta ilmoitetaan kellonaika myöhemmin. no tänään sitten soitin että mihin aikaan se on? niin selvis että olikin jo menny jollekkin toiselle, ja minua oli yritetty tavoittaa viime viikon torstaina klo 19.10 kyseisestä firmasta..enkä huomannut ja myöhemmin luulin sitä lehtimyyjäksi (kun siihen aikaan soittelee?) paska "säkä"?

Sitten olin yhteydessä liittoon,hakemukseni ei ollut vielä edennyt kuukaudessa mihinkään, lupasivat kiirehtiä. sitten kun liitolla on uusi käytäntö että jos päätöstä ei ole saanut ensimmäisen hakemuksen jättöpäivästä 30 päivää ja on ollut koko sen ajan työtön niin saa saman summan kuin kelasta olisi päivärahan minimi. No minä idiootti typerys olen tässä reilun kuukauden aikana tehnyt muutamana (5) päivänä työtä yhteensä kymmenen tuntia, joista siis palkkaa tulen saamaan alle sataeuroa -verot yms.. ei helvatta, kysyin siltä ihmiseltä että minähän olen ollut yli kolmekymentäpäivää vaikka miinustaisitte nuo viisi päivää, niin vastaus on EIEIEIEIEI!!! Älkää vaan masentuneet työttömät tehkö päivääkään töitä edes vähää, vaikka mielenterveytenne menisi niin älkää poistuko TÖIHIN missään olosuhteissa.

No, kysyin sitten että mitäs kun mulle sitten tulee se 30 pvä:n "puhdastyöttömyys putki" ja jos en ole siihen mennessä (joka siis 20.4.) saanut päätöstä niin onko mulla silloin tuo "mahtava" turva puolellani, niin EIEIEIEI!! eihän sitä voi olla kuin vain ENSIMMÄISELLÄ kerralla.

vittu mä olen tyhmä että olen tehnyt töitä, ja opiskellut ja valmistunut ja mikään ei ole kannattanut tähän asti!"

t. masentunut alle 30:nen

Vierailija
20/72 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykypäivänä saa siivoustöitä ilman alan koulutusta?

Esim. kauppojen lattioita jynssäämään?

Miten sitten nämä hotellihuoneiden siivoojat, laivoilla siivoojat, en usko, että heillä olisi mitään siivousalan kooulutusta.

Suomalaisiin "hanttihommiin" ei enää edes oteta suomalaisia! Etkö ole tätä huomannut, että moni siivooja on nykyään joku muu kuin suominainen?