Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Hävettääkö sinua ostaa kaupasta ale-elintarvikkeita?

Vierailija
06.04.2010 |

Siis niitä tänään tai huomenna vanhaksi meneviä, joissa on kirkuvanvärinen alelappu?

Minua hävettää, mutten tiedä miksi?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alessa on jotain, jota aion käyttä suhteellisen pian, tunnen itseni fiksuksi ja onnekkaaksi löytäessäni jotan sopivaa halvalla.

Ja teen myös kauppiaalle palveluksen, muutenhan ne tuotteet pitäisi heittää pois, eikä niistä saisi edes alehintaa.

Vierailija
2/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti tarkastan ne alekohdat ihan vartavasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon Laihialta!

Vierailija
4/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ehkä, että jos joku tuttu näkee, niin arvelee ettei meillä olisi varaa ostaa normaalihintaisia tuotteita. Niin no, siinähän se syy tuli.

Itse ajattelen ostaessani toki myös niin, että hitsi kun sain hyvää halvalla :D

ap

Vierailija
5/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt edes mielessä, että tollaista asiaa pitäisi hävetä. Eikä hävettänyt silloinkaan, kun meidän kaupassa nämä alennustuotteet olivat vielä korissa missä luki "eläimille". Useinkin valkattiin sieltä ruokia ja pohdittiin, että mitähän nää eläimet tänään söisivät ;)

Vierailija
6/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käydä hulluilla päivillä?

Vierailija
7/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi meidän kaupassa saa olla tosi tarkkana, ettei osta vanhentuvaa kamaa ihan normaalihinnalla, vaikka se on uusi iso kauppa.

Vierailija
8/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käydä hulluilla päivillä?

Alesta kyllä ostan vaatteita. Mut jotenkin tuntuu että se on vähän eri asia kuin vanhenevan ruuan osto.

ap

Vierailija
9/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa saattaa olla esimerkiksi joku kinkkuleikepaketti jossa on myyntipäivää yksi-kaksi jäljellä, siihen on lätkäisty "alehinta". Vaan kun laskee tarkemmin mikä se "alennus" sitten on, niin se onkin vaan jotain 10 senttiä halvempi, kuin mitä vastaava tuote maksaa normaalisti. Ihan idarimaista!

-30 % tuotteita ostan joskus pakastimeen, tai jos on aikomus tehdä niistä ruokaa samana päivänä.

Vierailija
10/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa saattaa olla esimerkiksi joku kinkkuleikepaketti jossa on myyntipäivää yksi-kaksi jäljellä, siihen on lätkäisty "alehinta". Vaan kun laskee tarkemmin mikä se "alennus" sitten on, niin se onkin vaan jotain 10 senttiä halvempi, kuin mitä vastaava tuote maksaa normaalisti. Ihan idarimaista!

-30 % tuotteita ostan joskus pakastimeen, tai jos on aikomus tehdä niistä ruokaa samana päivänä.

Vierailija
11/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku pohtiitällaista. Elämässä on isompiakin asioita kuin aletavaroiden ostelu.

Nimim. joku joka juuri äsken luki tuon aivoverenvuoto/koomajutun tältä palstalta :-'(

Vierailija
12/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmin hävettää saada näin olematonta palkka millä niitä pitää yrittää ostaa..

Vierailija
13/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku pohtiitällaista. Elämässä on isompiakin asioita kuin aletavaroiden ostelu.

Nimim. joku joka juuri äsken luki tuon aivoverenvuoto/koomajutun tältä palstalta :-'(

Että siksi, kun elämässä on vakavia asioita, ei kukaan saa miettiä eikä pohtia mitään muuta, kun niitä?

Sinäkään et siis ajattele mitään muuta, kuin toisten ihmisten vastoinkäymisiä, kuolemista, sotia, nälänhätää, napajäätiköitten sulamista, otsonikatoa? Miten pystyt sitten hoitamaan normaalit arkiasiat, kuten ruuan ostamisen, laskujen maksamisen, töissä käymisen, veroilmoituksen täyttämisen, jos näin on?

Vierailija
14/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ystävällismielisesti kyselin, eikä tää mun pohdiskelu ole pois "oikeitten" asioitten miettimisestä. Kyllä meilläkin tai perhepiirissä on monenlaisia vakavia sairauksia ja silti minä aprikoin kassajonossa, että mitähän tuo naapurin rouva ajattelee, kun mulla on alejauhelihaa 4 pkt kärryssä. Siltikin mietin myös ns. vakavia asioita.

Mut aina täällä on näköjään nää vahtimassa nää kerberokset, joitten pitää jyrähtää joka asiasta, jotta saadaan maailma raiteilleen :D

ap

Vierailija
15/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempana hävetti jopa ostaa siteitä kaupasta. Nyt voisin varmaan kulkea ihan pokkana pellenenä päässä kaupassa eikä yhtään hävettäisi.

Vierailija
16/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää mikään asia.

Vierailija
17/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kyllä, että niitä -50% löytöjä ei enää ole. >:(

Vierailija
18/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta, jossa päivittäin asioin, saa punaisen lapun tuotteita huomiselle / ylihuomiselle päiväykselle, joita moni muu kauppa myy vielä ihan täyteen hintaan.

Vierailija
19/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut harmittaa että alennukset on nykyään pienemmät. Ennen ostin kaikki juustot -50% ja siinä sai ihan selvää säästöä.

Vierailija
20/34 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan hävetä, mä en harrasta häpeämistä. Sitä paitsi, ketä edes kiinnostais mun ostokset??? En tajua tätä kysymystä, ellei se ole vitsi...