Olen alkanut pelkäämään laivalla
Ennen laivamatkat menneet hyvin. Nyt menin vain 2 tunnin laivamatkalle ja koko ajan oli inhottava olo. Pelotti ja oli huono olo. Buffetissa meni ruokahalu kokonaan kun laiva heilui. :( Olen lukenut viime aikoina paljon estoniasta, ehkä se on aiheuttanut tämän.
Kommentit (13)
Kannattaa aina tarkastaa pelastustiet ja pelastusveneiden sijainnit
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne menet?
No välillä on ihan kiva vaihtaa maisemaa ja lisäksi sukulainen asuu Tallinnassa.
Koita ottaa ihan rennosti. Kiertele kaupoissa, tutki laivaa.
Olen "pelännyt" aina ja varsinkin Estonian jälkeen. En mene laivoille lainkaan. Peltipurkki aalloilla heilumassa = laiva.
Estonian uppoamisesta on kohta 30 vuotta. En pelännyt silloin 60-luvun tapahtumia, enkä nyt 90-luvun tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Olen "pelännyt" aina ja varsinkin Estonian jälkeen. En mene laivoille lainkaan. Peltipurkki aalloilla heilumassa = laiva.
Eikö kannattaisi voittaa pelkonsa? Montako purkkia on Estonian jälkeen uponnut Itämerellä? Moneen asiaan on tuon jälkeen varmasti kiinnitetty enemmän huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi voittaa pelkonsa? Montako purkkia on Estonian jälkeen uponnut Itämerellä? Moneen asiaan on tuon jälkeen varmasti kiinnitetty enemmän huomiota
Et todella tajua mitä sanon. En pelkää. Mutta on terve varovaisuus. Siksi heittomerkit! En pidä laivoista juoppoineen, suljettu paikka ja en mene niihin, en ole kiinnostunut niistä. Meneekö perille? En pidä monistakaan asioista. Opettele hyväksymään se että muut eivät halua samaa kuin sinä.
Jos on rauhallinen aallokko viihdyn laivassa. Kovassa aallokossa en.
Luulin, että olet kuunnellut liikaa MS Mysteryä.
Ja voiko merisairaus alkaa vasta aikuisena?