Onko Hattentatti-verkkokaupasta kukaan tilannut?
Kokemuksia kaipaan, onko luotettava verkkokauppa jne. Turvarepun tilaamista pohdin, kun en oo niitä missään muualla nähnyt myytävän.
Kommentit (19)
tilasin nämä tumpsut ja soittorasia aikapäiviä sitten, minulle toimitettiin vain soittorasia, ja sain tyynesti seurata nettisivuilta, miten yksi ja toinen tintun tuote myytin loppuun, enkä loppujen lopuksi saanut tintun lapasia-kaan.
sitten sain yht´äkkiä tekstarin, kun soittorasia oli postista noudettu, että lapasia oli "löydetty" yhdet - en tietenkään enää ota jäännöskappaleita nyt ainakaan!!!
Hidas kuin etana koko pulju, ei ainakaan tilausjärjestyksessä tuotteita toimiteta. Ota Yhteyttä palstaa lukevat vain huvikseen, pitää vain soittaa tilaamiensa perään - ennenkuin mitään tapahtuu. Mikä taas on ihan yleistä suomessa - oikea tapa tässä maasa - että pitää soittaa joka asian perään.
En ikinä osta sieltä enää mitään.
Vai osa tilatuista ja maksetuista tuotteista tuli, eivät vastaa sähköposteihin. Hyvin pian rikosilmoitusta vetämään. EN SUOSITTELE!
esim. niiltä jotka ostaneet turvarepun sieltä.
sieltä viime viikolla. Hyvin meni kaikki, reppu tuli kahdessa päivässä.
Suosittelen!
katoin että olis söpö pupu-turvareppu siis onko siinä joku naru mistä pitää taaperoa aisoissa ku taaperolla se reppu selässä vai HÄ?
olen tilannut monta kertaa ja on luotettava verkkokauppa :)189
Tilasin 18.4. ja vielä ei ole tavaroita kuulunut.
olen monesti ostanut hattentatin verkkokaupasta ja loistavasti on sujunut ja luotettavasti. t mar
Olen tyytyväinen sekä tuotteeseen että nopeaan toimitusaikaan.
katoin että olis söpö pupu-turvareppu siis onko siinä joku naru mistä pitää taaperoa aisoissa ku taaperolla se reppu selässä vai HÄ?
tuntuu kuin olis omaa kauppaa mainostamassa...
vähän tuntuu kuin olis omaa kauppaa mainostamassa...
Nopea toimitus ja kaikki meni hyvin.
tässä yksi ja sama mainostaa omaa yritystään.
ei vaan yhtäkkiä moni onkin sieltä ostanut ja kehuu kuinka turvallinen ja nopea toimitus. Älä nyt suutu, senkun mainostat.
Nopea toimitus ja kaikki meni hyvin.
nyt riittää jo...
Tilasin Hattentatin sivuilta valokuvakehykset. Tuotteet tulivat perille viikon sisällä eikä palvelussa ollut moittimista.
Onko Hattentatti lopettanut? Nettisivut ei tunnu toimivan. Olen tilannut sieltä viimeiksi toissavuonna. Tilasin monesti sitä ennenkin, toimi ihan ok paitsi kerran yksi tuote piti palauttaa kun hajosi heti ja palautuksessa oli vähän sählinkiä ja kerran sain väärän korupalan, mutta lähettivät perästä sen oikean ja sain pitää myös sen väärän.
Hattentatin järkkäämillä Tinttu-kotikutsuilla. Kaikki meni just hyvin, ja tuotteet tuli kuten sovittiin. Ei moittimista.