Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativa vauva 5 vkoa- vai jokin vialla??

Vierailija
05.04.2010 |

Meidän vauva on itkuinen, kärttyisä ja tuntuu, ettei mikään missään ole hyvin. Nukkuu vain sylissä tai liinassa. Jos yrittää laittaa muualle, herää heti tai/ja alkaa huutaa samantien. Nukkuu katkonaisesti vain liikkuvissa vaunuissa, muuten ei. Sitterissä jaksaa olla ehkä 5min, sitten alkaa ähellys ja huuto.

Toki on neidillä masuvaivaakin, paukkuja tulee eikä röyhtäistä osaa. Cuplatonia annetaan, samoin nyt Gavisconia närästykseen. Nenäkin on jatkuvasti tukkoinen, siihen keittistippoja ja nenäfriida apuna.

Synnytys oli nopea, vauvalla ollut ahdasta kohdussa: pää toispuoleinen ja nilkka vääntynyt. Nyt ne on ok...tai mistä loppupeleissä tiedän?!

Vyöhyketerapiassa käyty 2 kertaa, huusi molemmat kerrat,ei apua. Kovasti oon noita hierontaohjeita yrittänyt kotona tehdä.

Autossa herää heti,kun vauhti pysähtyy (punaisissa valoissa jne). Jos istun vauva liinassa, alkaa itku. Pitää siis vaan kävellä ja olla liikkeellä.

Onko tää normaalia???? Mä alan tulla hulluksi:/ Tämä on meidän kolmas vauva, mutta NÄIN hankalaa ei pienen elämä ole vielä koskaan ollut.

Kokemuksia kaivataan.....

ja vielä: olen maidottomalla ja viljattomalla dietillä, vauva täysimetyksellä.

KIITOS!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä usko että nälkäänsä itkee jos tuollainen painon kehitys.. :)

Voihan sitä mitata painoa ennen ja jälkeen syöttöä jos epäilee saako tarpeeksi.

Imetystä kannattaa jatkaa. Mutta jos maitoa tulee oikeasti runsaasti, voisi kokeilla ennen imetystä pumpata vähän pois. Ja röyhtäyttää usein.

Se korvike ei välttämättä poista itkuja, kokemuksesta. Ja sitten on edessä se sopivan korvikkeen etsiminen. Jos Cuplatonista ei selkeää hyötyä, jätä pois. Samoin Relat jne. Nekin voi aiheuttaa itkua. Jos ei 5 päivään kakannut niin kyllä taitaa olla vain maha vaivoja. Jumppa on oikeasti hyvä ja päivällä laittaa lattialle mahalleen rauhoittumaan. Ja äidin polvilla mahallaan saa myös ilmoja päästeltyä.

Voi olla että helpottaa 3 kuun jälkeen (ns. kolmen kuun koliikki, varmaan olettekin kuulleet) tai sitten menee aikaa kuten täällä, puoli vuotta-vuosi.

VOIMIA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi