Miten te jaksatte matkustaa bussilla? Inhottavaa olla liki vieraita ihmisiä
Kommentit (26)
Pelottaako ne tuntemattomat ihmiset sua???
Joo ei siellä kestäkään muuta kuin pakolliset. Lumettomana aikana sitten kaikki mahdolliset matkat jalan tai pyörällä. Kun pitää julkisissa olla, niin henkisesti pitää laittaa niin sanotusti laput silmille. Vastamelukuulokkeilla sitten eliminoidaan se moottorin meteli. No, maskinaamaria nyt ei oikein voi pitää, ettei tarvitsisi haistella pahalta haisevia ihmisiä.
Jos ei ole ajokorttia ja autoa, niin ei ole muuta vaihtoehtoa. Taksi tulee liian kalliiksi.
Mä en enää edes muista koska olisin matkustanut bussilla. Varmaan parikymmentä vuotta sitten.
Tuokin on hiton totta, inhoan busseja, junia ja lentokoneita, kaikenlaisia inhottavia naamoja siinä ihan lähellä, osa haisee pahalle, osalla on typerä ilme tai puolikuollut status. Inhoan istua ventovieraan viereen, yksityisautoilu on ainoa jota käytän juuri näiden ällökkien vuoksi.
Miten ap kestää olla konsertissa tai teatterissa?
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen pää kestä poistua kotoa yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sen pää kestä poistua kotoa yhtään mihinkään.
No mitä sitten? -eri
Menen bussiin vain jos on ihan pakko eikä ole muuta vaihtoehtoa. Luurit korville ja luen jotain.
Vastamelukuulokkeet korviin ja musa täysille tai vaihtoehtoisesti kännykästä joku leffa tai sarja pyörimään. Nimim. tunnin työmatka
Kollektiivinen liikenne ei ole kokoomuslaisia varten
Nyt tiedätte miksi pyöräillään talvellakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiä on ihan liikaa :(
Ja lisää porsitaan tälläkin hetkellä emättimet lepattaen :(
Emättimiä pitäisi alkaa tulppaamaan, ettei sieltä tulisi koko ajan lisää vieraita ihmisiä ja liikakansoitusta.
Olen luonteeltani tarkkailija ja minusta on mukava katsella muita ihmisiä, joten kestän kyllä heidät, mutta se mitä en kestä, on matkanteon hitaus. Jatkuvaa pysäkeille pysähtelyä ja muutenkaan itse ei voi vaikuttaa vauhtiin tai reittivalintaan, hermot menee. Olen yksityisautoilija, siis. Joskus kuljen bussilla jos satun sille tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Kävi kyllä korona-ajan jälkeen yllättävän vaikeaksi tottia takaisin ihmisjoukkoihin. - eri
Vierailija kirjoitti:
Olen luonteeltani tarkkailija ja minusta on mukava katsella muita ihmisiä, joten kestän kyllä heidät, mutta se mitä en kestä, on matkanteon hitaus. Jatkuvaa pysäkeille pysähtelyä ja muutenkaan itse ei voi vaikuttaa vauhtiin tai reittivalintaan, hermot menee. Olen yksityisautoilija, siis. Joskus kuljen bussilla jos satun sille tuulelle.
Luulin että saasteita on jo liikaa.
Hyvin jaksa. Kiitos kysymästä.