Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko yhdenillan panoille ilman kumia?

Vierailija
05.04.2010 |

Mitenkä on?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nainen olen

Vierailija
2/69 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinä oletat. Mutta kuten täälläkin on käynyt ilmi, on olemassa miehiä, jotka ottavatkin kumin pois esim. siirryttäessä doggystyleen! Eikös olekin aika hirvittävää? Ei voi enää mihinkään luottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eivät kumia kättäneet, nyt sittn on minun pakko mennä lääkäriin...voi v.

Vierailija
4/69 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä käyttänyt kumia. Oli aika nöyryyttävää esitellä nakkia lääkärille ja joku hoitajakin siinä pällisteli adrenaliinin kutistamaa katkarapuani. No mitään tautia ei onneksi löytynyt :(

Vierailija
5/69 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä annan, kun kerran harvoin saan.haluan tuntea sen sperman virtauksen sisälläni ja muutenkin muna suussa maistuu paremmalle ilman kumia!

Vierailija
6/69 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko myöntää että suuseksiä olen kyllä harrastanut ilman kumia...

Vierailija
7/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin varattuna, tuntemattoman kanssa aina kumin kanssa mutta tutun, varatun miehen kanssa ilman kumiakin..

Vierailija
8/69 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja yksikään ei vaatinut kumia. Nykyisin jo yksi nainen riittää kun löytyi se oikea.. =)

M42

Vierailija
9/69 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tuli kuukausi sitten lähdettyä kahden nuoren pojan hyttiin.Touhukkaita olivat samaan aikaan suihin ja pilluun eikä kumija kaivattu.Sai aikuisen naisen jopa punastumaan ja aamulla sama uudestaan.Kunto oli pojilla kohdallaan kun monet varvit jaksoi kumpikin polkea.

Vierailija
10/69 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kyllä vaadin kortsun.

Vierailija
11/69 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on pillerit joten raskaaksi tuleminen on e oo mahollista. kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa. Ei mulle koskaan oo mitään tullu.

Kaikki jätkät ei ees haluu käyttää sitä, varsinkaan etelämpää tulleet.Siellä se on vissiin joku hedelmällisyyden symboli kun ei käytetä kumii.

Vierailija
12/69 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on pillerit joten raskaaksi tuleminen on e oo mahollista. kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa. Ei mulle koskaan oo mitään tullu.

Kaikki jätkät ei ees haluu käyttää sitä, varsinkaan etelämpää tulleet.Siellä se on vissiin joku hedelmällisyyden symboli kun ei käytetä kumii.

Mä käytän kierukkaa. Kolmannen lapsen jälkeen äijä lähti ja rupesin käyttää kierukkaa. En kehtaa pyytää miehii käyttää kortsuu ku jos ne vaikka kieltäytyis seksist... ku oon hieman ylipainone... mut paremalta se tuntuu ku panee ilman kortsuu.

Vierailija
13/69 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran kaikki taudit pelottaa

Vierailija
14/69 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillan juttuihin on ajautunut pienessä sievässä ja, jos mies ei ole kumia laittanut, on se jäänyt.

Ehkäisy nyt on jäänyt vain kerran - joka muuten riittää...

Vierailija
15/69 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin vakkari fuckbuddeja.

Vierailija
16/69 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä oo tottunu banaania syömään kuoren kans,sittekö pitäs kumin kans hangata ja hyvät spermat laittaa roskiin,ehän se ukko tiiä miltä se sperman lento pimpparellassa tuntuu,nami nami.ei tosin oikeen hyvälle maistu kun ruiskaa suuhun,kaikkihan hyvän takia on kestettävä.

Vierailija
17/69 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa"

Täytyy olla kunnon idari-einari jos yhen kortsun laittaminen on niin HIRMU hankalaa. Tuommoisten sällien ei pitäis pukille päästä alkuunkaan.

Vierailija
18/69 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortsua, seksikumppaneita on 20. Rupesin seurustelemaan, saimme lapsen ja synnytyksen jälkeen oli kortsu käytössä ja nyt pillerit, syy siihenkin on vain se ettei ihan heti tule toista, parin vuoden päästä on taas tervetullut. :)

niin ja koskaan ei ole mitään tauteja ollut, sitä tosin kyllä ihmettelen suuresti, koska jälkeen päin sain kuulla että pari niistä olisi oikein "tauti pesäkkeitä" mut.. hyvä näin.

Vierailija
19/69 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kortsu on jotenki hirmu hankalaa ja vaikee asentaa siinä kiihkossa"

Täytyy olla kunnon idari-einari jos yhen kortsun laittaminen on niin HIRMU hankalaa. Tuommoisten sällien ei pitäis pukille päästä alkuunkaan.

Min en jaksa kortsun kanssa panna.

Ennemmin runkkaan.

m37

Vierailija
20/69 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaako tänne ketkään muut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi