Miksi lapset on päästetty HYY:n päätöksentekoon?
Kommentit (20)
Unohtivat, että tämä ei olekaan Monopoli-pelin leikkirahaa, vaan ihan oikeaa rahaa...
Eihän intersektionaalista marxilaista feminismiä opiskeleville voi antaa tuollaisia vastuita.
Vierailija kirjoitti:
Eihän intersektionaalista marxilaista feminismiä opiskeleville voi antaa tuollaisia vastuita.
Uhrihierarkian mukaan ovatkin syyntakeettomia. Onneksi. Syyllinen on patriarkaainen kapitalismi.
Lapset?
Jospa googlaisit edustajiston 2022 - 2024 jotka kaupan päättivät.
Vierailija kirjoitti:
Unohtivat, että tämä ei olekaan Monopoli-pelin leikkirahaa, vaan ihan oikeaa rahaa...
On se heille leikkirahaa, eivät joudu itse korvaamaan tekemäänsä vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset?
Juu, lapsiahan hallituksessa on.
Vierailija kirjoitti:
Oppia tulee vasemmistolaiset,kyllä ne velat on sittenkin maksettava.
Ihan oikein vihvah-yliopiston ylioppilaskunnalle.
Yo-kunnan pakkojäsenyys tulee opiskelijoille kalliiksi.
Ei sitä voi perustella millään järkiperusteella.
Matalan koron aikaa oli liian kauan. Minä olen nähnyt 18,5% lainakoron. Sitä tulee varovaiseksi kun tietää että korko voi joskus uudelleenkin nousta tuohon tasoon.
Vierailija kirjoitti:
Väärinhän se olisikin kommareille omistaa kiinteistöjä Helsingin parhailla paikoilla. Sehän olisi inhaa kapitalismia!
Vierailija kirjoitti:
Matalan koron aikaa oli liian kauan. Minä olen nähnyt 18,5% lainakoron. Sitä tulee varovaiseksi kun tietää että korko voi joskus uudelleenkin nousta tuohon tasoon.
Jännä, kun tavis asunnon ostajille toitotettiin joka tuutista, että varautukaa nyt jumankauta korkojen nousuun, kun laskette, kuinka suuren velan voitte ottaa, nollakorot eivät ole ikuisia!
Mutta nämä "bisnesmiehet" eivät sitten tätä mitenkään tajunneet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, kun tavis asunnon ostajille toitotettiin joka tuutista, että varautukaa nyt jumankauta korkojen nousuun, kun laskette, kuinka suuren velan voitte ottaa, nollakorot eivät ole ikuisia!
Mutta nämä "bisnesmiehet" eivät sitten tätä mitenkään tajunneet...
Olisivat ottaneet kiinteän koron pitkäksk aikaa. Saisi pankit niellä kerrankin itse tappionsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset?
Lapsi määritellään yleensä alle 18-vuotiaaksi henkilöksi, joka tarvitsee huoltajaa ja erityistä suojelua. Moniko yliopisto-opiskelija on tuon ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Sieltä kylläkin löytyy kaikkien puolueiden edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset?
Lapsi määritellään yleensä alle 18-vuotiaaksi henkilöksi, joka tarvitsee huoltajaa ja erityistä suojelua. Moniko yliopisto-opiskelija on tuon ikäinen?
70-luvulla syntyneet ovat lapsia kunnes täyttävät 50 v. Vuoden 1979 jälkeen syntyneet eivät aikuistu koskaan, suoraan hoolhouksen alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset?
13-29-vuotiaat ovat nuoria ja yli 30-vuotiaat aikuisia. Aika huolestuttavaa jos isoa firmaa pyöritetään nuorisoporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset?
70-luvulla syntyneet ovat lapsia kunnes täyttävät 50 v. Vuoden 1979 jälkeen syntyneet eivät aikuistu koskaan, suoraan hoolhouksen alle.
Että mitenkä
Pankit näemmä tehneet sen päätöksen myymisestä.