Lue keskustelun säännöt.
Hakusessa Loviisan paras ravintola
05.04.2010 |
Onko paikalla loviisalaisia? Minne kannattaisi mennä syömään Loviisassa? Mikä on paras paikka ja millainen hintataso? Ei kebab-paikkoja, kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
.. no ei sentään ihan niin kauan, mutta olin nuorempana yhden kesän töissä ravintola Ziltonissa ja siellä oli hyvä ruoka silloin. Lankkupihvi oli suosikkiannos.