Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut mies, joka on huono sängyssä? Kuvaile

Vierailija
13.05.2010 |

millä tavalla hän oli huono?

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli aika isokokoinen, siis harteikas ja lihaksikas. Hän rojahti päälleni ja  nylkytti kuin kani maaten samalla koko painollaan päälläni. Kahden viikon tapailun saldona minulla oli murtunut kylkiluu ja kovettuma rinnassa, jota luulin aluksi kasvaimeksi. Mammografiassa lääkäri totesi, että näyttää vähän siltä, kuin hevonen olis potkaissut rintaan, niin suuri "kuhmu" siellä oli. 

Ehkä nämä luulee olevansa naistenmiehiä, kun muijat vaihtuu koko ajan. Tosia asiassa kukaan nainen ei jaksa noin onnetonta orhia.

Toinen oli yhden illan juttu, joka varoitteli etukäteen, ettei ole aikeissa sitoutua, ja hänellä on tapana vietellä joka viikonloppu aina uusi nainen. Oli niin naistemiestä että! Lopputulos oli se, etten ole varma, harrastimmeko varsinaista yhdyntää ollenkaan, sillä miehellä oli etusormeni kokoinen penis, jolla nylkytti muutaman minuutin ajan jalkovälissäni. En tuntenut yhtään mitään. Noh, enpä ole ainoa tämän miehen anteja kokenut, sillä seuraavana viikonloppuna hän oli jo muiden naisten haaruksissa ja hyvä niin.

[/quote]

Vierailija
42/199 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kuollut hylje. Ensin suuseksiä, siis vain hänelle Sitten minä päällä, eikä suostu koskemaan. Aina kun yrittää jotain muutosta on kommentti tuu takas noin oli hyvä. Ja kuulostaa lauetessaan samalta, kuin kuorsatessaa. Monesti luullut otuksen nukahtaneen kesken ja ehtinyt jo huokaista helpotukseta, mutta ei...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli sellanen, kenen muna oli mun etusormen kokonen, eli kirjaimellisesti pieni. En muista, oliko esileikkejä, mutta mies oli alla ja minä päällä. Mies huusi, että "ei ei ei ei..." ja laukesi, ennen kuin ehti edes sisään. Sen jälkeen alkoi itkemään. Se oli KAMALAA.

Yks oli kirjaimellisesti pupu. Muna oli kooltaan keskivertoa pienempi ja sillä sitten tehtiin sellasta pientä, nopeaa liikettä ja aika kauankin ilman taukoja. Eihän se missään tuntunut, ja huvitti niin paljon se liike, että meinasin revetä nauramaan :'D

Vierailija
44/199 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävin seksikokemus oli kavereiden saunaillan jatkoilla, joilla päädyin sekstaamaan kaverin tutun kanssa. Hämärässä puuhailtiin, mutta kovin pitkälle ei itse seksissä päästy, kun sinänsä ihan mukavan tuntuista munaa suuhun ottaessa tajusin, että hyi helvetti, tän jätkän jalkoväli LEMUAA vanhalta pask*lta! Ja me oltiin siis saunottu ja uitu tuntia ennen, eli vakavia puutteita perushygieniassa. Totaali-yöks ja deva kukku de. Taisin jopa sanoa sille jotain ihan suoraan, koska aamulla se vältteli päin katsomista.

Toinen mieleen jäänyt tapaus oli insinöörityyppinen mies (sosiaalisesti vähän kömpelö mutta muuten fiksu), jonka muna oli todella outo. Löysänä se näytti tosi hyvältä ja lupauksia herättävältä, mutta erektiossa paljastui, että paksuudesta oli varmaan puolet esinahkaa: siis keskellä on kyllä kova (ja ohuehko) seisokki, mutta sitä ympäröi paksu löysä nahkakerros. Kokeiltiin seksiä ehkä viitisen kertaa, enkä siinä ajassa päässyt jyvälle siitä, miten siltä olisi pitänyt ottaa suihin eikä sekään saanut munaansa mun sisään niin, että ois voinut puhua panemisesta, mikä selvästi turhautti miestä, mutta se ei halunnut puhua siitä enempää. Onneksi sille tuli työn takia muutto toiselle paikkakunnalle, niin ei tarvinnut sanoa, ettei tästä tule mitään. Tämä oli kai molemminpuolista huonoutta, koska molemmat kuitenkin yrittivät.

Parasta seksiä sain yhdeltä suht pienimunaiselta mieheltä, joka oli pitkän viikonlopun kestäneessä suhteessakin ihanan hellä ja huomioiva, ja jolle olin itse valmis tekemään vaikka mitä takaisin. Mulle ei ihan tarkkaan koskaan selvinnyt, miksi juttumme ei jatkunut (tapahtui työmatkalla 90-luvulla), ehkä sillä oli joku toinen tai mitä lie, mutta en viitsinyt hätyytellä, kun hän antoi ymmärtää, että emme tapaisi enää.

Ja hyvä kaverini kertoi kerran olleensa tekemisissä aiemmin mainitun tapaisen sienimunan kanssa, paitsi että kaveri kutsui sitä reilusti kartioksi :-)

Vierailija
45/199 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2012 klo 10:10"]

Viimeisin kamaluus puheidensa mukaan oli varsinainen makuuhuoneen casanova, osasi vaikka mitä ja naisen tyydytys oli pääasia. Ihan samanlainen kolmen minuutin nakki kuin kaikki muutkin. Joku motkotti että on mieheillä kamalat suorituspaineet ja naisilla kovat odotukset. No mulla on ainakin koska itse tiedän miten mies tyydytetään niin että sitä ei hevillä unohdeta. Näin on suurimmalla osasta naisia, otetaan suihin, imetään palleja, ollaan kekselijäitä ja leikitteleviä petipuuhissa, pukeudutaan seksikkäästi kamarissa, annetaan edestä ja takaa, pää alaspäin ja seinillä roikkuen, suihin autossa tai pikapano wc;ssä. Naiset siis taipuvat vaikka solmuun tyydyttääkseen miehensä ja itse saavat rynkyttävän nakkikikkelin joka kolmen minuutin tökkimisen jälkeen kääntää kylkeä ja ovat niin kovia rakastajia että!

Komppi tälle:)

t hyvän rakastajan aktiivinen vaimo:) 

Vierailija
46/199 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2011 klo 20:00"]

Asiat olisi pitänyt selvittää silloin parikymmentä vuotta sitten kun tutustuttiin, mutta kun luulin, että kyseessä on ohikiitävä juttu, en silloin viitsinyt lähteä ohjaamaan. Nyt tuntuu nololta sanoa, että tuo jota sinä aina olet tehnyt on oikeesti ihan p---stä.

Muuten tosiaan mahtava tyyppi eikä parempaa miestä voisi toivoa, mutta...

[/quote]

Mun mies liippaa läheltä tätä. On sellainen arka hiiri - mikä oli minulle ihan okei kun tutustuttiin, koska olin estoinen ja haluton. No, nyt halut ovat heränneet ja suoraansanottuna ahdistaa, kun mies ei seksuaalisesti toimi mun uuteen libidoon lainkaan. Lisäksi mä tarttisin mieheltä ohjausta, tukea ja opetusta - mun mies ei uskalla ottaa ohjia käsiin. Lisäksi se on jo 6-kymppinen, joten tuskin mitään uutta enää oppiikaan. Sen muna ei tunnu mun sisällä miltään, vaikka esim. banaaninkokoinen esine tuntuu ihanalle, onko mulla jotenkin erikoisen väljä? Mutta toistaiseksi näillä mennään, mies on muuten kaikinpuolin hyvä ja rakaskin.

Vierailija
47/199 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa vanhaa ketjua ja kertoa oma kokemus.

Sellainen lähemmäs kaksi metriä pitkä miehekäs mies ei voinut katsoa alapäätäni, koska voisi nähdä jotain yököttävää. Ei siis ollu koskaan katsonut tarkasti naisen alapäätä. Hikoili kamalasti, hyi kun ne tipat tippuu mun päälle! Yhtäkkiä veti munansa päällä ollessaan ulos, laukesi alavatsalle, työntyi takas sisään ja jatkoi hommia ja samalla sanoi: Jes, nyt mä muistan miten tä tehtiin. Oi luoja. Oli kyllä muutenkin friikki.

Vierailija
48/199 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kiinnostuneena ketjun läpi
Valitettiin liian nopeista, liian hellistä, liian hitaista, liian rynkyttäjistä. Siitä ettei ollut asennonvaihtoja.
Jos naiset sit kertois mitä on hyvä seksi. Millaista esileikkiä. Kuinka hellää/rajua. Kuinka pitkä yhdyntä (siis ainakin niiden osalta jotka ei tuu yhdynnässä). Kuinka nopeaa, kuinka kovaa, kuinka syvää rynkytystä. Kuinka paljon asennonvaihtoja. Riittäkö perusasennot (takaa, ls, ratsastus) vai haluatteko erilaisa saksi, syli, seisten yms asentoja.

Mulle miehenä riittää esileikin jälkeen lähetyssaarnaaja. Ei ne muut asennot vaan pääse samaan, enkä kaipaa suunnattomasti vaihtelua. Jo siinä asennossa voi panna monesta kulmasta ja monella tavalla.

Vierailija
49/199 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun aviomies. Ei suuseksiä, ei kunnon esileikkejä, ei mitään tuhmaa/normaalista poikkeavaa... Olenkin harkinnut että alkaisin lesboksi.. Mitä vittua miehillä tekee??!?? :O

Vierailija
50/199 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 20:53"]

Luin kiinnostuneena ketjun läpi Valitettiin liian nopeista, liian hellistä, liian hitaista, liian rynkyttäjistä. Siitä ettei ollut asennonvaihtoja. Jos naiset sit kertois mitä on hyvä seksi. Millaista esileikkiä. Kuinka hellää/rajua. Kuinka pitkä yhdyntä (siis ainakin niiden osalta jotka ei tuu yhdynnässä). Kuinka nopeaa, kuinka kovaa, kuinka syvää rynkytystä. Kuinka paljon asennonvaihtoja. Riittäkö perusasennot (takaa, ls, ratsastus) vai haluatteko erilaisa saksi, syli, seisten yms asentoja. Mulle miehenä riittää esileikin jälkeen lähetyssaarnaaja. Ei ne muut asennot vaan pääse samaan, enkä kaipaa suunnattomasti vaihtelua. Jo siinä asennossa voi panna monesta kulmasta ja monella tavalla.

[/quote]

vaihtelevaa seksin pitää olla. Välillä hellää, välillä rajua, välillä nylkytystä, välillä rynkytystä. Se vaatii kieheltä herkkyyttä ja intuitiota tietää, mitä juuri tänään - vai olenkohan se sittennin minä, joka liikehdinnällä asiasta kerron? En tiedä. Oli se kumpi vaan, niin Miehen pitäisi osata kuitenkin lukea tilannetta.

minä itse tykkään rajusta, ja mitä pidemmälle aika menee, niin sitä rajumpaa se olla pitää. Ratsastus ja takaapäin on parhaimpia, myös se, että itse on selällään ja mies polvillaan. Tietyasä asennossa ikäänkuin puutuu jossain vaiheessa, sitten pitää vaihtaa. Liian usein jos asentoa vaihdetaan, niin silloin taas homma katkeaa.

äh, vaikeaa tätä on kuvailla. Tämä tuntuu niin tekniseltä suorittamiselta, kun asiaa yrittää kirjoittaa... Ja se on viimeinen asia, mitä seksi saa olla. 

Vierailija
51/199 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikkunut ollenkaan, ei yhtään. Noloa oli koska en itsekkään ollut kokenut. Tämä mies oli kuitenkin minua vanhempi ja lapsikin sillä oli. Muuten oli kyllä kaikinpuolin mukava jne.

Vierailija
52/199 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2010 klo 22:05"]tykkäsi kyllä jos mulkkua imettiin, mutta ei itse jaksanut tehdä mitään toiselle.

akti kesti vain hetken aikaa ja kun sai ensin ei ollut kiinnostunut tyydyttämän toista millään muulla tavalla.

Oli myös hirveän kovakourainen ja kun asiasta huomautti, niin vastaus oli ettei muutkaan ole valittaneet. Jos asioista huomautti tai sanoi selvällä suomen kielellä mistä tykkää ja mistä ei. Niin ei ottanut kuuleviin korviinsakkaan (ei siis kiinnostanut häntä pätkääkään) eikä muistanut seuraavalla kerralla vaan aina sai toistaa samat asiat uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

Itselle on tärkeintä se, että esileikkejä on ja molemmat tuottaa toiselle nautintoa. Ja aktin pitää kestää niin että nainenkin pääsee siihen mukaan ja saa ja jos sattuu vahinko eikä pysty pidättelemään itseään niin sitten tyydyttää naisen käsin/suulla/dildolla.

Nykyinen on aivan ihannemies. Halaa ja pussaa ja esileikit on mitä moninaisempia. Hän tykkää antaa suuseksiä ja antaa sitä pyytämättä. Hänelle on tärkeintä, että nainen nauttii ja pitää siitä myös huolen.

Itse aktissa kestää hyvin pitkäänkin ja saan itse aina ja yleensä montakin kertaa. Hän ottaa naisen huomioon ja hänen toiveensa.

5vuoden suhteemme aikana on kaksi kertaa käynyt, niin että mies on saanut ensin, niin hän on automaattisesti tyydyttänyt minut muilla tavoin.

Kun toinen kohtelee sinua kunnioittavasti, kuuntelee ja kysyy mitä haluat ja myös tekee niin ja jos sanot ettet jostain tykkää, niin mies muistaa sen kyllä eikä tee enää niin, "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" Meillä on aivan loistava seksielämä, jossa molemmat huomioi toista tarvitsematta itse vastapalveluksia.

Joskus mies pelailee ja menen yllättäen ottamaan poskeen tai illalla kun katsotaan telkkaria. Itse saan usein tunnin kestäviä kokovartalohierontoja joiden jälkeen käperryn mieheen syliin nukkumaan ja joskus herään taivaalliseen suuseksiin jonka jälkeen on ihana jatkaa unia. Kovin monella ei valitettavasti taida tälläista olla eikä minullakaan kenenkään muun kanssa ennen nykyistä aarretta :)
[/quote]

Mulla myös samanlainen aarre. :)

Vierailija
53/199 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2011 klo 22:00"]että oli ihan pakko kirjoittaa omista kokemuksistani:

Tapasin miehen, johon olin jo ehtinyt ihastua, syvästikin, olimme nimittäin tapailleet jo jonkun aikaa. Sitten hän halusi harrastaa seksiä.

Suudelmistamme olin huomannut, etteivät ne jotekin natsanneet. Mies yritti ikäänkuin syödä huuliani ja naamaani - ja piti siitä valtavasti kehuen kuinka ihanaa suutelu oli. En osannut kuin ihmetellä.

No, siihen seksiin: Miehellä ei millään meinannut seistä kunnolla, aina vain löysää. Hänestä se oli jotekin itsestäänselvää ja minun piti koko ajan kiihottaa häntä suulla ja kädellä jne. jotta aktista olisi tullut jotakin.

Mies rynkytti sitten takaapäin karmealla vauhdilla ja itse katselin itkusilmin ulos ikkunasta: Ei oo totta, tohon jo ihastuin, mitä mä nyt teen! Ja sitä kesti. Tuntui ikuisuudelta. Yhtäkkiä se tunkaisi samalla rynkytyksellä suoraan persereikään sen kummempia kyselemättä. Siinä vaiheessa pidättelin jo tosi tuskaista itkua. Mikäs siinä vielä, mutta kun sydäntä vihloi samalla niin karmeasti.

Tätä kesti ainakin kolme tuntia.

Mies ei tullut lainkaan, mutta pisteli minua eri asentoihin, ja pyysi panemaan itseään joka puolelta kyykyssä edestä ja takaa jne. ratsastamaan päällään, vaikka oma kalu löysänä. Nauroi sitten siinä samalla. Hikeä valui virtanaan.

Ja minä en tiennyt enää mitä ajatella, sanoa, yritin vain jotenkin kestää etten olisi ryhtynyt itkemään ihan suoraan miehen nähden.

En ole ikinä aiemmin kokenut mitään vastaavaa. Totta kai miehissä on eroja, toisten kanssa nauttii enemmän, toisilla isompi kalu, toisten kanssa synkkaa paremmin jne. mutta tämä yllä kuvaamani yhtälö ekalla seksikerralla miehen kanssa, joka vielä väitti rakastavansa - tämä oli jotakin aivan käsittämätöntä.

Menin yöksi kotiin ja itkin ensimmäisen tunnin karmeaa tukahdutettua itkua. En muista koska olisin viimeksi kokenut oloni niin arvottomaksi ja hylätyksi. Luulin miehestä niin paljon muuta.

Mitäs siinä jos olisi ollut joku satunnaispano (en vain harrasta sellaisia) tai muuten ei olisi ollut tunteita niin paljon pelissä, mutta en tajunnut, että tällaista seksiä voi ikinä saada ihmiseltä, joka sanoo rakastavansa ja johon on itse jo täysillä ihastunut.

Mies kertoi jälkikäteen kuinka kivaa oli - en pystynyt uskomaan, en sitten millään.

- Olisin todella kiitollinen kommenteista, onko joku toinen kokenut joskus jotakin vastaavaa???
[/quote]

Varmaa kokenut vastaavan samam tyypin kanssa :D kuulosti niin tutulta..!

Vierailija
54/199 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.05.2013 klo 00:33"]

anteeksi maalaisuuteni, mutta mistä se pissa sulla tulee sitten? [quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 18:31"]

-luuli että nainen pissaa klitoriksensa kautta eikä siksi siis suostunut koskemaan siihen sormillaan

-en voi hieroa itseäni samalla, koska hän kokee sen olevan jotenkin itseltään pois

-itsekkyys, mun pitäisi runkata ja ottaa suihin, mutta muhun ei suostu koskemaan, koska "ei jaksa"

[/quote]

[/quote]

No mulla ainakin virtsaputkesta.... ovat lähekkäin mutta eivät sama asia....

Vierailija
55/199 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierähti (sananmukaisesti) päälle, pari työntöä ja kierähti pois. Jessus, kun sain vaatteet päälle painelin ja lujaa... Yök!

Vierailija
56/199 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2011 klo 08:43"]

Viimeisin kamaluus puheidensa mukaan oli varsinainen makuuhuoneen casanova, osasi vaikka mitä ja naisen tyydytys oli pääasia. Ihan samanlainen kolmen minuutin nakki kuin kaikki muutkin.

Joku motkotti että on mieheillä kamalat suorituspaineet ja naisilla kovat odotukset. No mulla on ainakin koska itse tiedän miten mies tyydytetään niin että sitä ei hevillä unohdeta. Näin on suurimmalla osasta naisia, otetaan suihin, imetään palleja, ollaan kekselijäitä ja leikitteleviä petipuuhissa, pukeudutaan seksikkäästi kamarissa, annetaan edestä ja takaa, pää alaspäin ja seinillä roikkuen, suihin autossa tai pikapano wc;ssä. Naiset siis taipuvat vaikka solmuun tyydyttääkseen miehensä ja itse saavat rynkyttävän nakkikikkelin joka kolmen minuutin tökkimisen jälkeen kääntää kylkeä ja ovat niin kovia rakastajia että!

[/quote]

No itse en ole vielä tavannut yhtään seksissä taitavaa naista. Muutama on edes yrittänyt (leikkisyyttä, suihinottoa tai edes aloitteellisuutta ylipäätään) mutta useimmat on arkoja kokeilemaan edes ratsastusta tai suihinottoa. Muutekin tyydytään enimmäkseen siihen vastaanottajan rooliin.

En väitä että itsekään mikään mahtisonni olisin, mutta tykkään vaihtelusta. Ja mielelläni aiheesta keskustelisin, jotta osaisin ottaa kumppanin toiveet paremmin huomioon. Se on vaan hyvin vaikeaa, kun koko aiheesta puhuminen tuntuu naisille olevan liian kiusallista.

Onneksi elämässä ja parisuhteessa on muutakin kuin seksi.

Vierailija
57/199 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras viestiketju aikoihin. :D

Vierailija
58/199 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks exä oli iha surkee. Se oli jotenkin niin mekaanista. Tasaisesti sisään ulos sisään ulos...

Vierailija
59/199 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ON mies, joka on huono sängyssä.

1. Mies laskee läppärinsä sylistään lattialle (=alkaa panettaa)

2. Mies riisuutuu ja olettaa minunkin riisuutuvan

3. Mies tyhjentää kassinsa sisääni, käy vessassa ja menee nukkumaan.

Vierailija
60/199 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2010 klo 21:54"]millä tavalla hän oli huono?
[/quote]

Erektiovaikeuksia, joista ei voinut puhua, kuten ei monesta muustakaan asiasta voitu puhua. Aivan ihana mies, elämäni rakkaus kaikilta muilta osin, mutta puhumaan kykenemättömyys ja sitä myöten myös seksiongelmat tekivät yhdessäolosta mahdottoman.