TAMMIKUU ON TOIVOA TÄYNNÄ:)
Tässä uusi pino meille joilla ei onni ollut matkassa Joulukuun pinossa.
Kolmonen olisi siis toiveissa, mut ei tunnu nyt millään tärppäävän. Meillä ennestään 12v. tyttö ja 7v. poika. Kovasti sitä pientä vielä haluttaisiin.
Pikku3 kp1/28-30 yk10
Kommentit (219)
Vielä joulukuulle pieni toivo..
esikoinen siis haaveissa, minä 27v.
Hyppäänpä minäkin tähän pinoon mukaan. Kolmas lapsukainen olisi toiveissa, tosin ei mitään kovin aktiivista yritystä, tulee kun on tullakseen. Tosin helpommin sanottu kuin tehty toi ei aktiivinen yritys ;)
Kp olis nyt 10/30-36. Ovis ois odotettavissa ens viikolla jossain vaiheessa.
Mun ei onneksi tarvi kyllä testailla, kun sen huomaa niin selkeästi kivuista. Tosin paikat on niin kipeänä, että ei paljon tee mieli sekstailla, kun se sattuu =/
Tsemppiä kaikille!!!!
Kolmas lapsi olisi toiveissa.
Huomenna otetaan hormoonikierukka pois ja yritys voi alkaa... Luulen kuitenkin ettei heti tärpää.
Maanantaina lopetin pillerit,nyt sitten vaan odotellaan menkkoja ja sitä myötä ovulaatiota. Meillä piti olla jo lapsiluku täynnä, mutta tässä sitä ollaan, kolmatta siis yritetään. :)
Heissan kaikille ja toivottavasti tässä pinossa pian kuullaan plussatuulia! =)
Pillereitä syön siis tämän viikon vielä loppuun (JEEE enää 4päivää) ja sitten menkkojen jälkeen alkaa esikoisen yritys. Kovasti täällä sekä minä että mieheni podetaan vauvakuumetta. Toivon niin että tärpäisi heti!!! Minulla on ennen pillereitä ollut selkeät ovikset ja nyt pillereitäkin syönyt vasta syyskuusta lähtien. Sitä ennen oli vajaa vuoden tauko pillereistä. Toivottavasti saadaan plussata jo kesän kynnyksellä! =) yritys on ainakin siihen. Minä siis 25(kohta 26v.) ja mies 34.
Hei,
Olen jo muissa pinoissa vähän itseäni esitellytkin, mutta otetaanpa vielä kerran, siitä huolimatta.. :)
Esikoista siis kuumeilemme mieheni kanssa, minulla ikää 33 vee, miehellä 35 vee. Yritys alkaa heti, kunhan tyhjennysvuoto pillereiden lopettamisen jälkeen alkaa, ja kp:n pitäisi muuttua 1:ksi ensimaanantaina. Sen jälkeen saa nähdä mitä tapahtuu kierroille, tai endometrioosille, josta olen menneinä vuosina kärsinyt (lievä, leikattu paristi).
Odotan innolla, että pääsen jännäilemään teidän kanssa! :)
sama tilanne täälläkin, Suski*76. huomenna vika e-pilleri ja tyhjennysvuoto alkaa ehkä ti. Jolloin tuo KP 1. Jeeee!!! Plussatuulia!
Ihanaa!! Kiva tietää jo siis ainakin yhdestä ihmisestä, jonka kanssa kierto tulee menemään about samoissa...! :)
Tänään alkoivat menkat(?) kierukan poiston jälkeen... Ihmeen vaisuina tosin (ennen kierukkaa runsaat ja kivuliaat).
Mihelleni hehkutin menkkojen alkua, ettei tarvi joka "raskaus oireen" takia testiä tehdä (olen aika vainoharhainen kuumeiluni kanssa)... Jos jotain hajua olis kierrosta. Ei ymmärtänyt :( Kun ei hänelle tämä meidän tuleva kolmonen ole yhtä iso asia kun minulle. Onneksi kuitenkin kahden vuoden yksipuolisen kuumeiluni jälkeen olen hänet saanut taivuteltua mukaan "touhuun".
Onko kenelläkään aikaisemmin ollut hormoonikierukkaa? Lähinnä kiinnostais kauan menee poiston jälkeen kierron normalisoituminen ja tietysti mahdollisuus raskaaksi tuloon :) Terveydenhoitaja vain sano et eihän sulle välttämättä ees kerkee menkkoja tulla.
Toivottelen tähän pinoon paljon plussia kaikille :)
Manssu kp1
Heips!
Mulla poistettiin hormonikierukka joulukuussa 2009. Sen jälkeen kierto normalisoitui heti, mutta raskaus ei ole alkanut :( Olen ollut neljä kertaa raskaana (1km, 3 lasta) ja kaikki saaneet todella helposti alkunsa. Nyt vaan ei sitten tunnu tärppäävän millään :´( Vaikea tosin sanoa, että vaikuttaako siihen kierukka vai mikä... Hormonikierukka oli mulla n.4 vuotta.
Onnea teille ja toivottavasti teillä tärpää pian:)
+++PLUSSAONNEA myös kaikille muille tähän ketjuun+++
Lyydia 3/25 yk 5 *toivoo tammikuista* :)
Mulla tippui hormoonikierukka helmikuussa ja siitä reilun viikon päästä alkoi vuoto. Oli kyllä aika niukkaa, mutta lääkäri sanoi, että ei se limakalvo ole ehtinyt kehittymään siellä, kun on ollut kierukka estämässä ja sit heti menkat. Seuraavat menkat tulikin sitten ihan normaalisti kp34 tais olla. Mulla on ollut aina ihan älyttömän pitkät kierrot. Toisella kertaa vuoto olikin sitten ihan järkyttävän runsasta, kun mulla on yleensä ollut tosi niukat.
Nyt menossa kp15 ja ovis tais olla eilen, eli nyt olis sitten vieläkin lyhyempi kierto tulossa.
Tosin ei olla taidettu hyödyntää ovista ihan kunnolla, mutta en jaksa nyt vielä ottaa siitä mitään stressiä.
Plussaonnea kaikille!!!!! :)
Marble kp 15/34
Olen niin ulalla tän kierukan poiston jälkeen, kun aikaisemmin ei ole kierukkaa ollut (nyt kerkesi kaksi vuotta olemaan). Terkkarilta en oikeen saanut vastauksia mihinkään mieltä askarruttaviin kysymyksiin.
Mun aikaisemmat raskaudet ovat alkaneet ekasta ja tokasta kierrosta ja nyt tuntuu et ei kolmatta kertaa voi ola noin hyvä tuuri.
Ne "menkat" kestikin vain puoli vuorokautta ja koko ajan on kuvottava olo... Luulin jo sairastuneeni vatsatautiin.
Mieskin ihmetteli mikä mulla on kun aamulla pöntöllä yökkäilin (ei kuitenkaan oksennusta tullut). Sanoinki et jos ei vuotoja olisi ollut luulisin tätä raskaus oireeksi.
Yritin kysyä sairaanhoitajalta lääkärissä käydessä voiko kuvotus ja pahaolo johtua kierukan poistosta... on kuulemma vain vatsatautia liikkeellä. Huoh...
Tulipas vuodatusta...
Manssu epätietoisena oman kehon toiminnasta
koska JOS nyt tästä kierrosta olisi tärpännyt ehtisin vielä niukinnaukin joulukuun puolelle, mutta tulin tätä pinoa vilkaisseeksi ja manssulle pitää kertoa oma kokemus tuosta kierukan poistosta. Itselläni kun hormonikierukka poistettiin alkoi niukka kk-vuoto pari päivää poiston jälkeen. Sitten tuli kaikenmaailman outoja tuntemuksia oman hormonitoiminnan käynnistymisen myötä; pahoinvointia jne. Raskaus tärppäsi toisesta kierrosta kierukan poiston jälkeen siis yhdet ihan oikeat kuukautiset ehtivät tulla tuon niukan vuodon lisäksi.
Kiva kuulla että tämä kuvotus johtuu oman hormoonitoiminnan käynnistymisestä... Kiitos omasta kokemuksestasi:)
Toivotaan että tulisi se normaali kierto ja tärppäisi sitten.
Plussa onnea kaikille!
Nyt taisi mulla käydä niin, että oma kroppakin jo "kiiirehtii" tätä yrityksen aloittamista, menkat nimittäin iskivät päivän etuajassa, mikä on kyllä melkoisen kummallista. Pillereiden kanssa mulla on kierto ollut aina tismalleen sama, ei nyt ihan tunnilleen sentään mutta melkein kuitenkin!
Näin ollen, se olisi sitten kp 1/28? (koska normaalista kierron pituudesta ei ole tässä hajuakaan) ja yk 1 :)
Mulla kans on ollut nyt noita heittoja menkkojen kanssa, tosin vaan muutama päivä sinne tänne, mut kuitenkin. Nää heitot alko samassa kuussa kun päätettiin alottaa kolmannen yritystä. Mistä lie johtuu, en ole käyttänyt mitään hormooniehkäisyä tässä ennen yritystä, joten niistäkään ei voi oikein johtua. Hitsi toivottavasti nyt pian tärppäis, luotan siihen et tässä tai ens kuussa viimeistään olisin jo raskaana et saisin taas tammi-/helmikuun vauvan. Esikoinen on tammikuussa syntynyt ja kuopus helmikuussa, ennen esikoista on takana yksi keskenmeno ja tämäkin olisi syntynyt tammikuussa. Huh tulipahan tekstiä...oon tätä palstaa kiitellyt mielessäni, pääsee ihanasti purkamaan tuntojaan.
Pikku3 kp8/28-30 yk10
Minäkin pääsin laskemaan päiviä.. kp 2/28 siis menossa. Pillerit lopetin viikko sitten ja kovasti odotin menkkojen alkua. Odotin ilmeisesti vähän liiankin kuumeisesti, eipä kuulunut kun ois pitänyt. Yleensä minäkin tiedän aika tarkkaan päivän ajankohdan milloin pitäis alkaa vuotaa, mutta päivällä meni nyt pieleen. Aloin jo miettimään, että näinköhän olen jo raskaana, kun olen ollut niin väsynyt viime aikoina. No mutta onneksi kävi näin, pääsin nollaamaan tilanteen ja laskemaan päiviä siihen ovikseen.. :)
Mut arvatkaa mitä ostin tänään.. Kävin kirpparilla ja näin siellä pinnasängyn ja sitterin, yhteensä 16€. Toin sitten kotiin, olinkohan hieman turhan hätäinen. Mies onneksi lohdutteli, että jos ei tärppää niin ei ainakaan isot summat mene hukkaan.. No mulla on kyllä tärpännyt heti eka kierrolla, jospa tälläkin kertaa kävisi niin..peukkuja!
Plussaonnea kaikille!!
Pillereiden kanssa oli AINA 28 pvää..ku jäi pillerit pois, tyhjennys oli 28pvä, seuraava 27 ja nyt oli n.30, ne alko niin epäselvästi että tiiä itekkään. Ja kestivät tosiaan sen 2 pvää kunnolla, muuten oli tuhrua vähän. Johtuukohan sit siitä että miettii niitä koko ajan vai mistä..
kyllä stressi vaikuttaa menkkoihin. Ja pillereiden lopetuksen jälkeen toisilla kierto heittää ihan miten sattuu. Mutta eihän tuo 3 vrk heitto nyt vielä paha ole.
Plussatuulia!
vaikka mulla vielä pienen pieni mahdollisuus olisi onnistua, en vaan jaksa enää uskoa siihen.
Mulla siis esikoinen toiveissa ja ikää jo 38 joten kiirettä pitää.