Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hekottelin sisustuskaupassa "Drem", "Home" ym. kylteille.

Vierailija
02.04.2010 |

Mikä ihme älytön sisutusjuttu tuo on?

Onko jotenkin hienoa kun jotain lukee englanniksi kirjahyllyssä. Miksei lue vaikka UNELMA kun ihan suomessa ollaan?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että MISSÄÄN MUUALLA ihmiset käyttävät energiaansa tällaiseen. Huomatkaa myös se, että nämä kaikki asenteet heijastuvat lapsiinne, jotka siirtävät ne sitten kouluissa eteenpäin kiusaamisen muodossa. Ikäänkuin se olisi normaalia pilkata jotain toista jostain josta ei itse satu tykkäämään.

Kyllä on ihan totta, että ainoastaan Suomessa ihmiset on ahdasmielisiä, suvaitsemattomia ja rasistisia. Kyllä...

Vierailija
22/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteissakin tekstit englanniksi. Tosin muutama vuosi sitten löysin lapselleni potkupuvun, jossa luki ihan suoralla suomella: "Minä olen pieni" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n sisustustyylille.

Vierailija
24/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan vetää ihan vaan tussilla keittiön seinään KEITTIÖ niin ei jää

kenellekään epäselväksi missä huoneessa ollaan.

ap

tehdä se jollain tyylikkäillä 20 cm korkeilla kirjaimilla, ja sitten olohuoneen seinään OLOHUONE ja makkariin MAKUUHUONE.

Hassultahan se näyttäisi, vähän kuin puolisokeiden opasteita.

Muhunkaan ei uppoa nuo isot kirjoituspätkät sisustuselementteinä, joskaan en näe mitään kummallista laatikossa, jossa lukee "apples" tai purkissa, jossa lukee "coffee". Lukee mun kaupasta ostamissani ruokatavaroissakin usein ulkomaankielisiä sanoja, ja ymmärrän toki ne tekstit, joten mitä kauheaa niissä olisi?

Vierailija
25/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis että miten joillakin voi riittää kiinnostusta ja energiaa tälläaiseen - ja minä en ole koskaan asunut ulkomailla :/

Siltikään en usko että MISSÄÄN MUUALLA ei muka ole ahdasmielisyyttä, suvaitsemattomuutta, pikkusieluisuutta, nurkkakuntaisuutta jne jne

käyttävät energiaansa tällaiseen. Huomatkaa myös se, että nämä kaikki asenteet heijastuvat lapsiinne, jotka siirtävät ne sitten kouluissa eteenpäin kiusaamisen muodossa. Ikäänkuin se olisi normaalia pilkata jotain toista jostain josta ei itse satu tykkäämään.

Vierailija
26/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmosella Dynolla (vai onko se Dymo) ja kirjoitteli joka paikkaan tekstejä "jääkaappi", "lamppu", "yöpöytä", "sänky" jne. Ihan kiva sisustusidea, saa varastaa!

Vierailija
27/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sellaisessa uudessa hienossa toimistossa, jossa oli kaikkialla lasia, mm. väliseinät ja ovet. Siellä oli mm. kylttejä "OVI", kun niitä ei muuten erottanut seinästä ja ihmiset oli meinanneet kävellä seinää päin:D

Vierailija
28/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home-sanalle naureskelu on silkkaa näsäviisastelua. Mutta kukin omista lähtökohdistaan.

Vierailija
29/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteisen oven ylle (tai .. makuuhuoneen oven?) että Ken tästä käy, saa kaiken toivon heittää (Dante).

Vierailija
30/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Home-sanalle naureskelu on silkkaa näsäviisastelua. Mutta kukin omista lähtökohdistaan.

Ja tuotiin sinne kaunis kyltti jotta Home sweet home. Meillä oli tuommoiset lähtökohdat.

Vierailija
31/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkosuomalaiset!!! Mäkin tiiän et siel ulkomail on niiii hienoo!! Suomessa on kaikki iha tyhmää. Ja KAIKKI suomalaiset on niiiii tyhmii paitsi ne jotka asuu ulkomailla!!! Niih!

Joo en myöskään ole kovin innoissani noista teksteistä. Hölmöintä lähinnä on se, että teksteistä innostuneella niitä on joka paikassa, vähempikin saattaisi riittää...

Vierailija
32/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen sun kotisi on? Mistä sä innostut?

ulkosuomalaiset!!! Mäkin tiiän et siel ulkomail on niiii hienoo!! Suomessa on kaikki iha tyhmää. Ja KAIKKI suomalaiset on niiiii tyhmii paitsi ne jotka asuu ulkomailla!!! Niih!

Joo en myöskään ole kovin innoissani noista teksteistä. Hölmöintä lähinnä on se, että teksteistä innostuneella niitä on joka paikassa, vähempikin saattaisi riittää...

Vierailija
33/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liimailemalla postit tarroja joka paikkaan, jääkaappi, seinä, pöytä jne.

Vierailija
34/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valokuvien yllä FAMILY ja sohvatyynyissä Pretty Perfect ja tuulikaapissa oven päällä on vielä kyltti jossa lukee "Enkelit vartioivat täällä". Repikää siitä av-mammat! Ai niin on mulla vielä yksi tyyny jossa lukee Dreams ja ehkä vielä jotain muuta jota en muista. Seuraavaksi ostan makkariin verhot, joissa on teksti.

Kiva kun on yksi ainoa sisutustapa joka on oikea ja teillä kaikilla muilla on se. Se on ihanan stalinistista :)

Vierailija
35/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"neuvostovapaa-vyöhyke"

Vierailija
36/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukee Käymälä.

lukee paskahuussi.

Vierailija
37/58 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikääs oikeasti vaatteita. Niissähän lukee vaikka mitä älytöntä englanniksi ja se on ihan ok, kukaan ei edes oikeasti lue niitä. Mutta jos lukee jotain suomeksi, kuten "isäntä", "väärä lääkitys" tai "pystyraita hoikentaa", se on tosi junttia.

Vierailija
38/58 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, on tota joku kommentoinut, mutta lukee meillä home ja kitchenkin.

Vierailija
39/58 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos on pitkät pätkät jotain muinaisranskaa, jota kukaan ei ymmärrä. Tai sitten vaikka "__ Happy family live_ here." tai muuta virheellisellä enkulla. Mutta on se hienoa, kun on niitä tekstejä. Kaikilla samat puulaatikot ja ikkunanpokat ja "Family - all because two people fell in love" ja "Always kiss me goodnight" -tekstit.

Vierailija
40/58 |
05.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi