Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dianan Neumannin erohaastattelu, argh

Vierailija
01.04.2010 |

Luin Me naisista, että Dianan ja Dingo-siippansa parisuhde oli alkanut brakata joulukuussa, jolloin vielä yhdessä Lontoossa lomaa vietettiin. Sitten jo helmikuussa pistettiin eropaperit sisään, koska rakkaus mystisesti loppui!

Voiks tää olla totta, että ihmisten sitoutuminen lapsiin ja perheeseen on tätä luokkaa. Lisäksi haastattelussa mainittiin, että suhteen lopun tietää olevan käsillä siitä, kun koskettaminen ei enää kiinnosta. Eikö paremminkin ole NORMAALIA, että sellaisiakin kausia tulee.

Ei vaikuta järin järkevältä naiselta. Kehuu haastattelussa ex-miestään, on hyvä aviomies ja isä, mutta silti eroa haetaan, onhan se lastenkin etu. Ok, ok, tämä on tietenkin ihmisten oma asia, jos päättävät erota, mutta noin järkyttävän idioottimaista elämänasennetta pitäisi ymmärtää olla lehdissä esittelemättä.

t. Nainen 40 v. naimisissa ja kolmen lapsen äiti ja olen kyllä elämän ylä- ja alamäkiä nähnyt ja joskus jos eropaperit sisään pistän niin tasan siinä tilanteessa en kehu miestäni!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää ylipäänsä antaa haastattelu kun eroaa? Eihän Diana Neumann edes ole julkisuuden henkilö.

Oli julkisuuden henkilö (itse tai puoliso) tai ei, niin miksi siitä tosiaan pitää avautua lehtien palstoilla? Yleensä selitykset vain herättävät lisää kysymyksiä.

Vierailija
2/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki sitten tietävät kuka hän on, jos ei ole julkisuuden henkilö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todella lapsellisen ja hölmön kuvan onnistui antamaan itsestään tuossa haastattelussa. Itsellänikin pisti silmään tuo perustelu ja eron nopeus. Kyllä mekin oltaisiin miehen kanssa jo ehditty eroamaan kertaalleen, jos tuon takia todella kannattaisi erota (ja olisi jäänyt kuopuskin syntymättä)! Ja tällä hetkellä olemme siis todella onnellisia ja tunnemme, että vastoinkäymiset ovat vain kasvattaneet rakkautta.

Vierailija
4/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidempään, mutta myönsivät asian toisilleen vuodenvaihteen? reissun jälkeen.

Diana myös kertoi haastettelussa, että ajatteli joskus että liian helposti erotaan, mutta ei ajttele enää...

Minä en ole nähnyt yhtään "köykäistä" eroa. Enkä lähtisi kenekään eroa heppoisin perustein tehdyksi arvostelemaan.

Mutta kaipa nuo julkkikset ovat aika parkkiintuneita pahansuopien panetteluille.

Vierailija
5/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pitäny vähän aikasemmin niiden keskustella asioista, eikä niin että käydään lomalla, ja sit sen jälkeen toinen sanoo "ero" sanan ääneen, ja sit erotaan!

Todella köykäiset on kyllä perusteet! Minäkin olisin noilla perusteilla eronnut miehestäni viime syksynä, ja sitä silloin mietinkin. Ihmettelin ihan samalla tavalla, että tässäkö tämä nyt oli, ja toinen suorastaa ajoittain inhotti!

Ajattelin silloin et ois helpompi erota, ja asua vain lapsen kanssa. Vois tehdä näin meille yhteiset aikataulut, eli jäis tavallaan kolmannen velvollisuudet pois.

Onneks ei erottu, se kipinä löytyi jostain uudestaan. En tiedä kyllä mistä se löytyi ja miten. Oisko ollu et itsellä oli silloin jotenkin huono kausi.

Nyt kun tiedän, että tuollaisia voi tulla ihan tuosta vaan ja että niistä voi selvitä, niin uskon että yhteinen tulevaisuutemmekin on onnellinen.

En kyllä käsitä minäkään tuota eroa...

Vierailija
6/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he näki parhaaksensa erota niin so what? Ei se ydinperhe ketään autuaaksi tee! Ja joo en ole eronnut eikä ole aikomustakaan vaikka syytä olisi välillä. Tyyliini vaan ei kuulu arvostella toisten eroa tai eroamatta jättämistä, vaikka kuinka joku kertoisi avoimesti lehdessä.

Vierailija
7/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ihmetellyt, miten naisia häiritsee nämä tuntemattomien ihmisten erot niin paljon. Itse en ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa, ja mua ei vois vähempää kiinnostaa, vaikka noita juttuja luenkin viihteen vuoksi. Johtuuko se siitä, että useimpien naisten parisuhde on jo ajat sitten muuttunut hyvin arkiseksi kämppissuhteeksi, jossa seksiä ei ole kauheesti, mutta ei uskalleta enää erotakaan, kun ollaan jo vähän rupsahdettu ja ei jaksaisi asua kerrostalokaksiossa?

Vierailija
8/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina ihmetellyt, miten naisia häiritsee nämä tuntemattomien ihmisten erot niin paljon. Itse en ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa, ja mua ei vois vähempää kiinnostaa, vaikka noita juttuja luenkin viihteen vuoksi. Johtuuko se siitä, että useimpien naisten parisuhde on jo ajat sitten muuttunut hyvin arkiseksi kämppissuhteeksi, jossa seksiä ei ole kauheesti, mutta ei uskalleta enää erotakaan, kun ollaan jo vähän rupsahdettu ja ei jaksaisi asua kerrostalokaksiossa?

Ei se ole mikään klisee, että vaikeudet vahvistavat. Ja haukkukaa vaan naurettavaksi, mutta kyllä mun ja miehen haaveisiin kuuluu sekin että olemme "mummola" ja nautimme yhdessä eläkeiästä ja yhteisistä lapsenlapsista.. :)

Vierailija
9/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se kuulostaa siltä, että äijä haki eroa ja Dianan sydän on särkynyt. Ehkä viisikybänen menneen talven julkku on löytänyt uuden parikybäsen bändärin.

Vierailija
10/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heillä on ollut jotenkin hirveän paljon vaikeampaa suhteessaan kuin niillä, jotka pysyvät yhdessä. Useimmiten kyse on kuitenkin siitä, että toiset luovuttavat helpommin kuin toiset...

Vierailija
11/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että varmasti on muitakin syitä tuohon eroon ollut.

Ja yleisesti ottaen jos miettii, niin aviossa olevan ei liene ole soveliasta vikitellä muita naisia/miehiä...? EHKÄ tässäkin on jotain sellaista ollut taustalla... mene ja tiedä.

Vierailija
12/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Diana oli kannessa, eihän se ole julkkis? vai haluaako hän nyt olla?

Vierailija
13/33 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiseen mieheen, siis että Dianalla vois olla uus. tai ylipäätään kyllästyi vain elähtäneeseen ja kulahtaneeseen vanhaan rokkariin, jolla terveysongelmia (mt?). Mutta en ole juttua lukenut, tämä vain yleistä spekulaatiota.

Vierailija
14/33 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-palstalta neuvoa. Hei, aikuisia ihmisiä he ovat. Elämänkokemusta moninverroin enemmän kuin monella av-mammalla, joista moni ei ole vielä edes syntynyt kuin Neumann oli jo huipulla.

Vierailija
15/33 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Neumannien erosta emme voi tietää, kun emme heitä tunne. Ihan kaikkea ei lehteenkään kerrota.

t. 44v kolmen lapsen äiti. Naimissa 20 vuotta. Liitossa, jossa on ollut niitä syviäkin alamäkiä, joista on selvitty ja jotka ovat tehneet suhteesta entistä syvemmän ja paremman.

Harmittaa, että monet luovuttavat liian nopeasti eivätkä koskaan pääse kokemaan, mitä on elää näin hyvässä pitkässä liitossa.

Vierailija
16/33 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mainitsi Maria Jungnerin suolistovaivat! Siis mitä? ÄÄRIMMÄISEN kiinnostavaa! Missä lehdessä se niitä on tilittänyt?

Hih, voin kuvitella: elämääni varjostaa nyt toistuva ummetus ja pukamat, joiden takia jokainen päivä on haaste. En selviäisi ilman lähimpien tukea! Onhan Mikaelilla se syöpäkin, mutta tää suolisto-ongelma on kyllä se isoin peikko!

Vierailija
17/33 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka minä nyt olen kestänyt sitä tätä ja tuota, eikä olla erottu. Toiset kestää nyrkit, alkoholismin, pettämiset ym. Pitäiskö kaikkien kestää kun joku muukin kestää?! Kaikkien ei mielestäni tarvitse uhrautua ja viettää loppuelämää onnettomana jos joku niin tekee.

Vierailija
18/33 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olihan tuo tavallaan aika opettavainen haastattelu. Näin siinä käy, kun pariskunta ei vietä yhtään kaksisteen aikaa. Ei raaskita jättää lapsia hoitoon jne. Sitten kun päästään ekalle lomalle kaksin, niin laitetaan eropaperit vetämään. Surullista.

Olen 100 varma, että Nipa sen eron halusi.

Minusta se kuulostaa siltä, että äijä haki eroa ja Dianan sydän on särkynyt. Ehkä viisikybänen menneen talven julkku on löytänyt uuden parikybäsen bändärin.

Vierailija
19/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

romanttinen rakkaus ja seksuaalinen vetovoima ovat rakkautta. Ja kun ne vääjämättä häviävät (ainakin hiipuvat) ajan saatossa niin erohan siitä pannaan vireille oitis.

Vierailija
20/33 |
01.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla kuin mitä osapuolet haluavat julkisuudessa kertoa? Ennemminkin minä ottaisin tuollaiset haastattelut niin, että niissä yritetään tehdä erosta "siistimpää" kuin se onkaan ja hälventää huhupuheita, etenkin jos ainakin toinen osapuoli saa elantonsa julkisuudesta... Eli kyllä mä heille(kin) sen eron suon... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi