Kiihoituin hierojalla!
Mieskaveri osti minulle synt. lahjaksi hieronnan ja valitsin sitten alaselkä, jalat-niska hieronnan...hieroja oli nuorehko mies, urheilullinen ja tosi komea. Emme olleet mieheni kanssa (työkiireistään johtuen) rakastelleet kolmeen ja puoleen viikkoon...ja siinä vaiheessa kun hieroja siveli jalkojeni takaosaa, pakaran alta niin meinasin seota! Pinnistelin loput puoli tuntia etten ääntelisi kiihoittuneena ja yritin hengitellä tasaisesti, vaikka tunsin kuinka pikkarini kastuivat kauttaaltaa litimäriksi, pelkäsin että hierojamies haistaa myös lievän pimpin tuoksu jonka ainakin itse huomasin. Hän siveli niin ihanasti ristiselkää, pakaroiden ylsäosaa ja reisiä että aloin pelkäämään että laukean hänen käsiinsä! :) Kun lähdin pois ja maksoin hän sanoi jännästi: "No niin, meneppäs nyt kotiin...ja pidä hauskaa" iskien samalla silmää minulle! Eli, kannattaa ainakin masturboida ennen kuin menee hierontaan - sen opin!
Kommentit (49)
P-apuhetta. Pertti Pervo täällä taas fantasioi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:58"]Juu, olisihan se kiva, että ihmiseen, joka koskettaa jotenkin ammatikseeen suhtauduttaisin ihan asiallisesti, kun hän itsekin suhtautuu siihen yleensä asiallisesti ja ammatillisesti. Ei siinä himot välttämättä hyrrää
No tietenkin. Joskus vaan reaktioita voi tulla. Olen kuullut fysioterapeuttikaveriltani, että kyllä miehillä saattaa joskus viisari värähtää. Se sivuutetaan kuitenkin ammattimaisesti. Usein se on asiakkaallekin nolo tilanne. Relax.
Asiakkaan onglema se onkin, jos viisari värähtää tai muunlaisia tuntemuksia tulee. Esim hierojaa se kauheasti ilahduta. Ei myöskään asiakkat, jotka kysyvät intiimihieronnasta tai olisiko tarjolla muutakin kuin hierontaa tai asettavat kullinkuvansa hoitopöydälle
Tuskin kukaan menee hierojalle/fyssarille kiihottumaan? Vaan hoitamaan itsensä kuntoon. Jos kuitenkin näin tapahtuu, on se varmasti tahatonta ja asiakkaallekkin noloa. Harvemmin tällaista työntekijä edes huomaa, otaksun. Kostea alapää hieronnassa, who cares? Kunhan asiakas ja hieroja toimivat asiallisesti, on tästä tuskin kellekkään haittaa
who cares jos joku kiihottuu, näitä on miehii ja naisii, naiset jopa "tarjoutuu" rohkeammin. minulle ole noloa tondis eikä hierojallekaan hän hymyilee ja voi jutella normaalisti.
Käyn sokealla hierojalla jotta voin hienovaraisesti hieronnan aikana hivellä itseäni.
Taas tämä Pervo-Pertti täällä. Lopeta jo, vanha juttu.
Itse olen mieshieroja, 4j8 v.Työkokemusta 25 v. En komea, en ruma, en pitkä enkä pätkä.Eli ns perusjannu. Eli eivät naisasiakkaani ulkonäöstäni varmaankaan mitään kiksejä saa, mutta itse hieronnasta kyllä. Jos tuntuu että alkaa kiihoittuun hieronnassa, ja että hierojalla on kuitenkin perusotteet eli asiallista hierontaa niin silloin voi ihan rauhassa ja turvallisesti kostua tai vaikka laueta.Orgasmit todella harvinaisia.Ainakin sellaiset mitkä kropan liikkeistä tai hengityksestä paljastuisi. Ei pitkään hierojana ollut säikähdä pienistä, eikä välitä senkään vertaa.Naiskollegoilla tapahtuu samaa naisasiakkaitten kohdalla. Eli aika normijuttuja.
naiset on rohekampia tekemään jatkoajalla tarjouksia? miehethän sais porttikiellon hierojalle. näin oolen kuullut. ja "vapaa"aika onkin usein sitten villiä kun sattuu hierojan ja hierottavan tunteet kohtaan
Mitä ihmeen höpölöpöä!
Taitaa olla se sama mies, joka näitä fantasioi. Ei kuule olisi ollankaan niin ärsyttävä, jos kertoisit aluksi, että tämä on nyt sinun fantasiaasi.
Joo TOKI naiset laukee heti hartiahieronnassa, kukapa ei! /end sarcasm
Niin jos totuuden kerron hierojista kun on vapaamielinen nainen.
21vuotiaana antoi itseoppineen hierojan joka kova juttelee hieroa pitkään.
Alussa rinnat paljaan ja sit housutkin pois. Tuhero öljysenä tuli kiimassa kotio ja mie panin.
Nää alla mainitut hierojat ei noudattaneet minuutti peliä vaan tunteja.
Sit tuli hieroja joka hieroi ja toisella kerralla jo teki orgun vimolle vaimo tykkäsi hieronnasta oli hyvä muutenkin iso kulli.
Sen jälkeen tuli sairaseläkkeellä oleva bii homo joka orgut hieroi ja sauvan kin vaimo mukaansa otti nautti ilmaiseksi tuntien öljyisestä hieronnasta ja sai hyvin. Mä kävin kanssa sen hierottavana ja ihana öljy nainti pyllyyn. Sit seuraava 50mies oli taitavin hurjia luonnonhoito orgguja..
Yksi hieroja ei ottana pimppiä käsittelyyn vaikka ajelin posliiniksi ei reagoi a.
Sit kauan kävi aina ilmaiseksi hierojalla ja pantti ihan sovitusti.. Oli jo ikää lähellä 69 niin ei kelpaa.
Tää juttu tosi näin eletään meillä mulla samaan aikaa muutamia naisia miehiä..
Ollaan ja tykätään ja muistellaaan💪🥰🥰
Nuorehko yh-äiti laukesi ihan perushieronnassa.Ei todellakaan mitkään stringit tms yllään vaan sellaiset mummostylet. Ja kun hieroin alaselkää ja pakaroita asiakas rupes voihkimaan ja jännittämään ja rentouttamaan pakaroitaan. Pitkään tällä alalla piti toimia että tuli tällainen vahinko orgasmi jollekkin.Eli luulin että voihki liian kovista otteista. Kun hän laukes huulilta karkas: Apua, ei voi olla totta! Nousi hetken kuluttua ylös ja halasi pikaisesti ja todella yhtä hämmästyneenä kuin minäkin. Samanlaista hierontaa olen antanut sadoille naisille ja miehille.Tämä nyt oli sitten näin herkällä päällä.Ei siinä hieroja kiihoitu tms. Parempi ois että noi orgasmit tulis jossain muualla kuin esimerkiksi hieronnassa, mutta ei niistä stressiä tarvitse ottaa. Kunhan muistaa ammattietiikan. Helppoahan naiselle olisi orgasmi antaa siten että kaikki menee normien mukaisesti.En vain ymmärrä mitä hierojana kostun siitä jos nainen laukeaa....menen kotiin ja runkkaan työpäivän päätteeksi?