Kiihoituin hierojalla!
Mieskaveri osti minulle synt. lahjaksi hieronnan ja valitsin sitten alaselkä, jalat-niska hieronnan...hieroja oli nuorehko mies, urheilullinen ja tosi komea. Emme olleet mieheni kanssa (työkiireistään johtuen) rakastelleet kolmeen ja puoleen viikkoon...ja siinä vaiheessa kun hieroja siveli jalkojeni takaosaa, pakaran alta niin meinasin seota! Pinnistelin loput puoli tuntia etten ääntelisi kiihoittuneena ja yritin hengitellä tasaisesti, vaikka tunsin kuinka pikkarini kastuivat kauttaaltaa litimäriksi, pelkäsin että hierojamies haistaa myös lievän pimpin tuoksu jonka ainakin itse huomasin. Hän siveli niin ihanasti ristiselkää, pakaroiden ylsäosaa ja reisiä että aloin pelkäämään että laukean hänen käsiinsä! :) Kun lähdin pois ja maksoin hän sanoi jännästi: "No niin, meneppäs nyt kotiin...ja pidä hauskaa" iskien samalla silmää minulle! Eli, kannattaa ainakin masturboida ennen kuin menee hierontaan - sen opin!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 14:18"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:05"] No itse kiihotutuin kosmetogilla (kasvohoito+hartiahieronta) muutama viikko sitten. Olen nelikymppinen nainen ja miehen kanssa olen yhdessä ja miehistä kiinnostunut. Tosin olen ollut puutteessa viime aikoina, joten en tiedä vaikuttaako se. Äimistyin reaktiostani. Ei kuulosta kivalta, olen kosmetologi (en ole lesbo, mutten pidä pervoista miesasiakkaistakaan ja se näkyy otteissani, yleensä heitän ulos) [/quote] [/quote] No en minäkään reaktiostani innoissani ollut. Olen käynyt elämäni aikana kymmeniä kertoja kosmetologilla, eikä koskaan aikaisemmin (samallakaan) ole näin käynyt. En nyt ajattele itseäni pervona tämän jälkeen... Ja voin luvata, kun huomasin reaktioni, yritin ajatella jotain ihan muuta ja tunne meni sen avulla ohi. En tosiaan osaa sanoa, että kun olen seksuaalisesti aika aktiivinen ja kuitenkin olen viime aikoina ollut puutteessa, niin sama reaktio olisi ehkä voinut tulla vaikka kenen kosketuksesta?
[/quote]
Olet kyllä sellainen seksipeto ilmeisesti, että kannattaa mennä hautajaisiinkin koskettelemaan suruväkeä, niin alkaa suorastaan panettaa. Ei sulla ainakaan suru puseroon tule. Vau!
[/quote]
:D No huh huh. Kyllä kieltämättä alkaa helposti panettamaan. Hautajaisissa olen kyllä ollut kiltisti. ;)
No itse asiassa mua kun hierotaan alaselästä ja pakaran yläosasta (lievä skolioosi vetää lihakset aina jumiin, joten käyn säännöllisesti) jollain tasolla kiihotun? Se ei ole mitään hellää hivelyä vaan juuri ja juuri (kipuasteelta) siedettävää runnomista. Siis alapääni kostuu ja pulssi tuntuu vaikka mieleltäni en ole yhtään kiihottunut, yritän vaan purra hammasta, pysyä rentona ja kestää kipeiden paikkojen käsittelyn. Epäilen, että reaktio liittyy verenkiertoon? Paikkojen auetessa ja lihaksia stimuloidessa veri kiertää paremmin ja kiihottuessa veri menee alapäähän. Joten kehoni tulkitsee verenkierron kiihottumiseksi?
Juu, olisihan se kiva, että ihmiseen, joka koskettaa jotenkin ammatikseeen suhtauduttaisin ihan asiallisesti, kun hän itsekin suhtautuu siihen yleensä asiallisesti ja ammatillisesti. Ei siinä himot välttämättä hyrrää
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:58"]Juu, olisihan se kiva, että ihmiseen, joka koskettaa jotenkin ammatikseeen suhtauduttaisin ihan asiallisesti, kun hän itsekin suhtautuu siihen yleensä asiallisesti ja ammatillisesti. Ei siinä himot välttämättä hyrrää
[/quote]
No tietenkin. Joskus vaan reaktioita voi tulla. Olen kuullut fysioterapeuttikaveriltani, että kyllä miehillä saattaa joskus viisari värähtää. Se sivuutetaan kuitenkin ammattimaisesti. Usein se on asiakkaallekin nolo tilanne. Relax.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:58"]Juu, olisihan se kiva, että ihmiseen, joka koskettaa jotenkin ammatikseeen suhtauduttaisin ihan asiallisesti, kun hän itsekin suhtautuu siihen yleensä asiallisesti ja ammatillisesti. Ei siinä himot välttämättä hyrrää [/quote] No tietenkin. Joskus vaan reaktioita voi tulla. Olen kuullut fysioterapeuttikaveriltani, että kyllä miehillä saattaa joskus viisari värähtää. Se sivuutetaan kuitenkin ammattimaisesti. Usein se on asiakkaallekin nolo tilanne. Relax.
[/quote]
Asiakkaan onglema se onkin, jos viisari värähtää tai muunlaisia tuntemuksia tulee. Esim hierojaa se kauheasti ilahduta. Ei myöskään asiakkat, jotka kysyvät intiimihieronnasta tai olisiko tarjolla muutakin kuin hierontaa tai asettavat kullinkuvansa hoitopöydälle
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:58"]Juu, olisihan se kiva, että ihmiseen, joka koskettaa jotenkin ammatikseeen suhtauduttaisin ihan asiallisesti, kun hän itsekin suhtautuu siihen yleensä asiallisesti ja ammatillisesti. Ei siinä himot välttämättä hyrrää [/quote] No tietenkin. Joskus vaan reaktioita voi tulla. Olen kuullut fysioterapeuttikaveriltani, että kyllä miehillä saattaa joskus viisari värähtää. Se sivuutetaan kuitenkin ammattimaisesti. Usein se on asiakkaallekin nolo tilanne. Relax.
[/quote]
Asiakkaan onglema se onkin, jos viisari värähtää tai muunlaisia tuntemuksia tulee. Esim hierojaa se kauheasti ilahduta. Ei myöskään asiakkat, jotka kysyvät intiimihieronnasta tai olisiko tarjolla muutakin kuin hierontaa tai asettavat kullinkuvansa hoitopöydälle
[/quote]
Tuskin kukaan menee hierojalle/fyssarille kiihottumaan? Vaan hoitamaan itsensä kuntoon. Jos kuitenkin näin tapahtuu, on se varmasti tahatonta ja asiakkaallekkin noloa. Harvemmin tällaista työntekijä edes huomaa, otaksun. Kostea alapää hieronnassa, who cares? Kunhan asiakas ja hieroja toimivat asiallisesti, on tästä tuskin kellekkään haittaa
Kehon aikas normaali reaktio, kun joku koskee lähellekään "sieltä". Mulle käy ainakin lähes joka kerta vastaavat..mutta hierojat lie tottuneet. Ja jos ei asiasta itse sen suurempaa numeroa tee, niin so.. N25
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:14"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:58"]Juu, olisihan se kiva, että ihmiseen, joka koskettaa jotenkin ammatikseeen suhtauduttaisin ihan asiallisesti, kun hän itsekin suhtautuu siihen yleensä asiallisesti ja ammatillisesti. Ei siinä himot välttämättä hyrrää [/quote] No tietenkin. Joskus vaan reaktioita voi tulla. Olen kuullut fysioterapeuttikaveriltani, että kyllä miehillä saattaa joskus viisari värähtää. Se sivuutetaan kuitenkin ammattimaisesti. Usein se on asiakkaallekin nolo tilanne. Relax. [/quote] Asiakkaan onglema se onkin, jos viisari värähtää tai muunlaisia tuntemuksia tulee. Esim hierojaa se kauheasti ilahduta. Ei myöskään asiakkat, jotka kysyvät intiimihieronnasta tai olisiko tarjolla muutakin kuin hierontaa tai asettavat kullinkuvansa hoitopöydälle [/quote] Tuskin kukaan menee hierojalle/fyssarille kiihottumaan? Vaan hoitamaan itsensä kuntoon. Jos kuitenkin näin tapahtuu, on se varmasti tahatonta ja asiakkaallekkin noloa. Harvemmin tällaista työntekijä edes huomaa, otaksun. Kostea alapää hieronnassa, who cares? Kunhan asiakas ja hieroja toimivat asiallisesti, on tästä tuskin kellekkään haittaa
[/quote]
Kuule kyllä niitä kiihottumaan tulijoita on yllättävän paljon. Who cares ainakaan hierojan tai kosmetologin tunteista, kun sellaista sattuu. Se on kuule näissä ammateissa ihan melkein arkipäivää pervot yms asiakkaat. Ja vaikket itse oliskaan, niitä riittää
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 23:14"] [quote author="Vierailija" time="03.03.2015 klo 22:58"]Juu, olisihan se kiva, että ihmiseen, joka koskettaa jotenkin ammatikseeen suhtauduttaisin ihan asiallisesti, kun hän itsekin suhtautuu siihen yleensä asiallisesti ja ammatillisesti. Ei siinä himot välttämättä hyrrää [/quote] No tietenkin. Joskus vaan reaktioita voi tulla. Olen kuullut fysioterapeuttikaveriltani, että kyllä miehillä saattaa joskus viisari värähtää. Se sivuutetaan kuitenkin ammattimaisesti. Usein se on asiakkaallekin nolo tilanne. Relax. [/quote] Asiakkaan onglema se onkin, jos viisari värähtää tai muunlaisia tuntemuksia tulee. Esim hierojaa se kauheasti ilahduta. Ei myöskään asiakkat, jotka kysyvät intiimihieronnasta tai olisiko tarjolla muutakin kuin hierontaa tai asettavat kullinkuvansa hoitopöydälle [/quote] Tuskin kukaan menee hierojalle/fyssarille kiihottumaan? Vaan hoitamaan itsensä kuntoon. Jos kuitenkin näin tapahtuu, on se varmasti tahatonta ja asiakkaallekkin noloa. Harvemmin tällaista työntekijä edes huomaa, otaksun. Kostea alapää hieronnassa, who cares? Kunhan asiakas ja hieroja toimivat asiallisesti, on tästä tuskin kellekkään haittaa
[/quote]
Kuule kyllä niitä hierojalle ja kosmetologille kiihottumaan tulevia on yllättävän paljon, vaikket itse tulisikaan. Se on näissä ammateissa lähes jokapäiväistä. Ja who cares silloin kosmetologin tai hierojan tunteista.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 00:08"]
Juu kulissiahan tuo hieronta on. Itsekin olen aina ymmärtänyt "hieronnan" lähinnä laillisiksi seksipalveluiksi naisille. Eiköhän kaikki muutkin niin ajattele, mutta nämä on taas niitä asioita joista ei puhuta. Itse käyn säännöllisesti hierojalla ja ulkomailla varaan aina ensimmäiseksi ajan hierojalle :)
Huoriahan me kaikki hierojat ollaan tai ainakin oletetaan, että ollaan tai sitten toivotaan, että ollaan. Se on ainakin totta, että seksipalveluja kysyviä miesasiakkaita on todella paljon. Miettikää tätä, kun tällaisia kirjoitatte vaikka kuinka läpällä
[/quote]
Tuttavani on hieroja (nainen) ja on kertonut tätä samaa, että sekipalveluita kysyviä miesasiakkaita on todella paljon Ja myös muunlaista seksuaalista häirintää on paljon
Olen opiskellut kauneudenhoitoalaa aikoinaan (en kuitenkaan ole valmistunut kosmetologiksi) Koulullemme ei otettu miesasiakkaita enää ollenkaan hierontaan, koska oli ilmennyt niin paljon seksuaalista yms ahdistelua ja häiritää naisopiskelijoita kohtaan. Kohdalleni ei tällaista sattunut, mutta eipä olisi tuntunut varmaan kivalta
..saattaisi kiihottua niin että nuolisi pimppaa...
Mulle ne sanoo aina lähtiessäni noin. Ja ei mikään ihme, koska pillustani leviää aina hierojalla vahva pillun tuoksu. Käytän tahallani vaaleanharmaita pikkareita, jotta kostunut pillu erottuu kunnolla.
"Hän siveli niin ihanasti ristiselkää, pakaroiden ylsäosaa ja reisiä että aloin pelkäämään että laukean hänen käsiinsä! :)"
Minä olen antanut mennä. Kyllähän se hiukan nolottaa sen jälkeen.
"Hän siveli niin ihanasti ristiselkää, pakaroiden ylsäosaa ja reisiä että aloin pelkäämään että laukean hänen käsiinsä! :)" Minä olen antanut mennä. Kyllähän se hiukan nolottaa sen jälkeen.
Kyllä se on sen verran luonnollinen juttu kuitenkin että miksi sitä pidättelemään. Kyllä no hierojakollit tietää mistä kaltaisenne mammat tykkää. Oli kyllä ammattilainen. Missäs tälläinen hieroja on? Mä voisin vaimolle ostaa samanlaisen lahjakortin ja vaikka ostaessa mainitakin että vaimo on hyvää fiilistä vailla =)
Itse olen mieshieroja. Yli kymmenen vuotta alalla. Ei mua kiihoita vaikka nainen kostuu, tai saa peräti orgasmin hieronnassa. Sen ilon heille mielellään suo. Mitään kielettämisiä tai sormettamisia ei tarvitse harrastaa.Riittää kun lämmittää pienen määrän hierontaöljyä ja valuttaa sitä hitusen pakaravakoon. Ja sitten vain siirtää peukun ihan anusaukon viekkuun ja hivelee ympäriltä pyörivin liikkein. Toisen käden peukulla ja etusormella kun avaa hiukan pakaroita niin molemmat reijät esillä. Ja asiakas kiihoittuu tästä ehkäpä juuri eniten. Eli että siinä ovat öljyttyinä kuin tarjolla tiukkaa persettä ja kiimanesteistä valuvaa pillua
612 kirjoitti:
Itse olen mieshieroja. Yli kymmenen vuotta alalla. Ei mua kiihoita vaikka nainen kostuu, tai saa peräti orgasmin hieronnassa. Sen ilon heille mielellään suo. Mitään kielettämisiä tai sormettamisia ei tarvitse harrastaa.Riittää kun lämmittää pienen määrän hierontaöljyä ja valuttaa sitä hitusen pakaravakoon. Ja sitten vain siirtää peukun ihan anusaukon viekkuun ja hivelee ympäriltä pyörivin liikkein. Toisen käden peukulla ja etusormella kun avaa hiukan pakaroita niin molemmat reijät esillä. Ja asiakas kiihoittuu tästä ehkäpä juuri eniten. Eli että siinä ovat öljyttyinä kuin tarjolla tiukkaa persettä ja kiimanesteistä valuvaa pillua
Eikös niillä ole yleensä pöksyt jalassa?
Papit ovat tunnetusti hyvin empaattista porukkaa. Kyllä ne yhdelle kiimaselle, puuttessa olevalle kotirouvalle antaa