Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

noloja seksisekoiluja kännissä

Vierailija
05.11.2014 |

Onko kellään jotain jaettavaa, jotta saisin häpeän punan poskilta pois?

Itse yritin saada eräällä miehellä seisomaan, mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuosa mitään erityisen noloa ole, humalassa käy helposti noin ettei onnistu. 

Mun noloimmat kännisekoilut seksin saralla on nuoruudesta ja niihin verrattuna tuo on kovin hellyyttävää. Pahimpiin liittyy varmaan se että filmi poikki tilassa olin päätynyt johonkin orgioihin ja heräsin sieltä siemennestettä reisillä, muistamatta yhtään missä olen, ketä ne kaikki ihmiset siellä on ja mitä olen tehnyt. Reissusta tuli tuliaisiksi lisäksi klamydia.

Vierailija
2/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ap:n kanssa samankaltainen, että bileillan päätteeksi määrätietoisesti iskin miehen joka vei minut kotiinsa, enkä millään luovuttanut vaikkei sitä saanut seisomaan ei sitten millään. Lopulta nukuimme pari tuntia, kunnes noin kuuden aikaan aamulla keksin että nyt tämä tyttö lähtee ja sen teinkin hämmentyneen miehen seuratessa boksereissa rappukäytävään.

Vierailija
4/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no totaa.. ihan perus yhen illan casejahan nuo ap ja 4..? 2 kerro lisää!

Vierailija
5/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä olen se, joka antaa ymmärtää, mutta ei kuitenkaan anna.

Vierailija
6/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D "

Nukkuiko mies? Tuollaista nimitetään raiskaukseksi. Mutta pistä vaan hymynaama perään.

Vierailija
7/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:00"]

" mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D "

Nukkuiko mies? Tuollaista nimitetään raiskaukseksi. Mutta pistä vaan hymynaama perään.

[/quote]

Eiköhän puhuut pikkuveikan herättelystä.

Vierailija
8/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pahimpiin liittyy varmaan se että filmi poikki tilassa olin päätynyt johonkin orgioihin ja heräsin sieltä siemennestettä reisillä, muistamatta yhtään missä olen, "

Parasta vaimoainesta...NOT!

Vierailija
9/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh god, tämä menee sarjaan "hurjassa nuoruudessa&humalassa". Baari-illan jälkeen oli jatkot mun kämpillä, jotka loppui siihen että kaverini nukkui sängyn vieressä lattialla ja itse harrastin kimppakivaa kahden miehen kanssa. Toinen taisi olla vielä varattu... Ai että aamulla hävetti. Kaveri onneksi oli niin syvässä unessa ollut että hän ei aamulla tiennyt tapahtuneesta ja siitä ei kyllä muidenkaan mukana olleiden kanssa keskusteltu. Enkä nähnyt niitä tyyppejä enää. Terveisiä vaan Poriin!

Vierailija
10/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sammunu miehen alle kesken "kiihkeän" aktin :O ja vielä semmosen miehen josta olin oikeesti kiinnostanu, oli ollu juttua jo pidempään. aika jännä että ei sitte aamulla ollukkaan enää paikalla kun heräilin.

Jälkikäteen hävetti myöski se kirottu kerta jolloin päädyin harrastamaan seksiä kahden miehen kanssa yhtäaikaa. Ekanaki, se ei ollu kummosta ja toisekseen en tienny silloin että ne oli serkukset (!) ja että tulisin näkemään ne opinahjoni ruokalassa lähes joka päivä. Huh, onneksi noista on jo aikaa vaikka miten kauan. Vodka+seksi=not a good match.

Vierailija
11/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tooodella kehno viinanjuoja, mutta pitihän sitä nuorena välisin yrittää. Aamuyöstä päädyimme erään miehen kanssa harrastamaan seksiä juhlien päätteeksi ja kesken rynkutyksen oksensin kaaressa hänen sänkyynsä.. Hän siivosi sänkyään, kun minä jatkoin vessan halaamista.
Lähdin aika nopeasti kotiin :)

Vierailija
12/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule. Päädyin harrastamaan nuorena naisena seksiä erään ravintolan alakerran biljardipöydän päälle niinkuin leffakliseissä konsanaan. Valitettavasti baarin yläkerta vaan ei ollu kiinni, oli alkuilta ja porukkaa ramppas alakerrassa vessassa. Siinä matkalla vessaan heillä oliki sitte suora näkyvyys sinne bilispöydälle jossa makasin ketarat levällään. Lopulta joku oli ilmottanu yläkerran baarimikoille mutta eihän se meidän hommia häirinny, se mun uljas rakastajani oli nimittäin kuppilan omistaja. Olin sen verta kännissä etten tajunnu edes pahemmin hävetä kun sitte tukka pystyssä nousin yläkertaan ja kävin muina naisina siiderin tiskiltä. Mut sanomattaki selvää että hävetti sitte seuraavana aamuna niin paljon että teki mieli hypätä parvekkeelta alas. Siihen kuppilaan en menny enää koskaan.

Vierailija
13/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:12"]

Oh god, tämä menee sarjaan "hurjassa nuoruudessa&humalassa". Baari-illan jälkeen oli jatkot mun kämpillä, jotka loppui siihen että kaverini nukkui sängyn vieressä lattialla ja itse harrastin kimppakivaa kahden miehen kanssa. Toinen taisi olla vielä varattu... Ai että aamulla hävetti. Kaveri onneksi oli niin syvässä unessa ollut että hän ei aamulla tiennyt tapahtuneesta ja siitä ei kyllä muidenkaan mukana olleiden kanssa keskusteltu. Enkä nähnyt niitä tyyppejä enää. Terveisiä vaan Poriin!

[/quote]

kai sä tiedät, että huorasta ei voi tehä vaimoo. :)

Vierailija
14/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:12"]

[/quote]

kai sä tiedät, että huorasta ei voi tehä vaimoo. :)

[/quote]

No jopas on katkeraa porukkaa taas liikkeellä.Kai te äijät tiedätte että näiden kaltaiset ja vielä "pahemmat" jutut on se syy miks se sunki vaimos sanoo "ei oo ollu ku kaks" kun kysyt montako sillä on ollu sua ennen ;)

Vierailija
15/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 17:36"]
No jopas on katkeraa porukkaa taas liikkeellä.Kai te äijät tiedätte että näiden kaltaiset ja vielä "pahemmat" jutut on se syy miks se sunki vaimos sanoo "ei oo ollu ku kaks" kun kysyt montako sillä on ollu sua ennen ;)
[/quote]

Näin se juuri on :) kyllä kai nainenkin saa kimppakivaa harrastaa ja villimmin elää sinkkuna? En mielestäni täytä huoran määritelmää vaikka olenkin harrastanut yhden illan juttuja ja ollut kahden miehen kanssa yhtä aikaa. Nyt olen parisuhteessa, eikä tulisi mieleenkään edes vilkuilla muita miehiä. Tämän mieskin tietää ja olemme yhdessä jopa naureskelleet aiemmille hurjasteluilleni :)

Vierailija
16/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 16:15"]

Onko kellään jotain jaettavaa, jotta saisin häpeän punan poskilta pois? Itse yritin saada eräällä miehellä seisomaan, mutta mikään herättely ei auttanut kun mies oli niin tukevassa humalassa ja silti humalainen typerä mieleni sai idean että sisään pitää silti yrittää, jotenkin hävettää suuresti nyt... :D

[/quote]

Kyllä näin miehenäkin on hävettänyt kerran jos toisenkin, jos meisselsöni ei ole ottanut eteen liian humalan takia.

Vierailija
17/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin säpiä rumalle tyypille. Se runkkas sit mun mahalle lopuks karjuen... se oli jotain niin oksettavaa. Miksi tein sen... arvatkaa soitteliko perään! Vaihdoin puhelinnumeronikin. Hyh.

Vierailija
18/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä sivukadulla erään suuren suomalaiskaupungin keskustassa. Nojailin jonkun kadunvarteen pysäköidyn auton konepeltiin ja baarissa tapaamani mies veteli siinä takaapäin. Tätä en luonnollisesti ole kertonut miehelleni.

Vierailija
19/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 18:02"]

Harrastin seksiä sivukadulla erään suuren suomalaiskaupungin keskustassa. Nojailin jonkun kadunvarteen pysäköidyn auton konepeltiin ja baarissa tapaamani mies veteli siinä takaapäin. Tätä en luonnollisesti ole kertonut miehelleni.

[/quote]

Siis tapahtui nuoruudessa, vuosia ennen kuin mieheni tapasin. Mutta naimisiin olen silti "päässyt" ja lapsiakin siunaantunut. ;)

Vierailija
20/91 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ja poikuus on visusti tallella. Ja pysyy kanssa!

Terveisin P21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme