Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies flirttailee minulle ERITTÄIN suorasukaisesti...

Vierailija
20.04.2012 |

Kyseessä komein ikinä tapaamani mies ja niin pantavan näköinen, että jalkoväli kostuu heti kun ajattelenkaan häntä. Tähän asti olen jaksanut kieltäytyä mutta pian en enää jaksa. On kaverin kaverin mies.

Tapaamme 2-4 kertaa kuukaudessa työn merkeissä useita tunteja kerrallaan. Jos lähistöllä on muita, on äärimmäisen asiallinen puhuessaan, mutta ohimennen saattaa hipaista nopeasti. Jos ollaan kahdestaan, tulee muka seisomaan selkäni taakse ja katsomaan näytöllä näkyviä tietoja. Oikeasti katsookin olkani yli rintojani. Samalla kuitenkin sujuvasti kommentoi ehdotuksiani. Eikä häkelly vaikka huomaakin minun yllättäneen hänet tuijottamasta rintojani. Aluksi flirttailli hienovaraisesti, viime aikoina on edennyt rohkeampiin juttuihin. Puhuu kahdenkeskisestä saunaillasta ja iskee silmää.

Tänään palaverissa tuli taas seisomaan taakseni ja puhuessaan vahingossa (tai tahallaan) painautui selkääni vasten ja tunsin miten hänellä seisoi. Halusin niin pyöräyttää pyllyä kyrpää vasten ja sitten levittää jalkani hänelle, mutta sain pidettyä itseni kurissa.

En kestä enää kauaa, pian rukoilen häntä panemaan minua. Jos ja kun mies tekee ehdotuksen, suostun heti...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille. Sillä on varmaan kotona pihtaava akka.

Vierailija
2/2 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan mies älyäisi ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi