Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä se on kun koko ajan väsyttää, eikä se väsymys lähde nukkumalla?

Vierailija
30.03.2010 |

Masennusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

B12 vitamiinin puute.

Vierailija
2/13 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminta aiheutti totaalista väsymystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jokin fyysinen sairaus. Yksinkertaisimmillaan vaikkapa anemia.

Vierailija
4/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-myöskin sanoi, että vaikka kuinka koitti liikkua, niin kunto ei noussut vaan pikemminkin laski- kun hänellä todettiin imusolmukesyöpä.

Vierailija
5/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikatoimintaa, omalla äidilläni.

Vierailija
6/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli, luulin olevani masentunut, en jaksanut mitään!



Tuli tosi huono omatunto, kun en puolta kilometriä jaksanut kunnolla kävellä. Ajattelin, että miten ihmeessä olen päästänyt itseni tähän tilaan - hikoilin kuin pieni sika jo 100 metrin jälkeen.



Pulssi oli iltaisin kamalan korkea, mieskin sanoi, että jyskyn niin että sänky heiluu...



Sitten tuli lääkitys! 6-7 tunnin yöunilla jaksoi päivän, jaksoin taas liikkua, kävellä, pelata lasten kanssa. Kunta palautui normaaliin ja syke laski. Mikä autuas olotila, kun taas jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on otettu ihan alkuvuodesta, kuinka äkkiä ne voi muuttua? -ap

Vierailija
8/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koko ajan väsynyt ja oletan, että syy on laiskuus. En jaksa urheilla tai liikkua ulkona...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos ottaist rauta tabletin ja C vitamiiniä =)

Vierailija
10/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitepölyallergiakauden alkaessa 24/7 riippumatta ottaako lääkkeitä vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anemia, diabetes, kilpparihäiriö, syöpä...



Oletko hyvässä kunnossa fyysisesti? Jos et, niin kannattaa ensimmäisenä laittaa elämäntavat remonttiin. Liikuntaa ja oikeanlaista ravintoa.

Vierailija
12/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla se auttaa paremmin kuin mikään väsymykseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkittiin masennukseksi. Nyt todettiin astma. Kappas, jaksankin hyvin astmalääkityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi