Mikä vialla, kun pariskunta ei kykene yhdyntään?(lapsettomuuden syy)
en kehdannut vertaisyukitapaamisessa tätä kysyä, vaikka eräs osallistuja keroikin tämän olevan heillä lapsettomuuden syynä.
Menevät ivf- hoitoon tämän takia.
Aika rohkeaa sinänsä, että keroi tuon syyn, muilla syyt enempi elimellisiä (pcos, ovuloimattomuus jne)
Kommentit (6)
Estää pahassa tapauksessa yhdynnän kokonaan.
Estää pahassa tapauksessa yhdynnän kokonaan.
Jos mies pystyy laukeamaan, niin eikö spermaa voisi kerätä astiaan ja ruiskuttaa naisen sisään lääkeruiskulla?
ja synnytys sattuu niin paljon joka tapauksessa, että siinä ei vestibuliitilla ole merkitystä. Se on aivan eri juttu kuin se, että pitäisi pystyä yhdyntään esim. joka päivä jotta raskaus saataisiin alkuun. Yhdyntäkivun vuoksi siitä ei tule mitään: penis ei mene sisään, ja kyllä väitän että aika vaikea on miehen laueta toistuvasti päivästä toiseen jos rakastamansa nainen itkee samalla kivusta.
tai naisella on niin piukat paikat ettei mies mahdu sisälle?