Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vialla, kun pariskunta ei kykene yhdyntään?(lapsettomuuden syy)

Vierailija
21.01.2010 |

en kehdannut vertaisyukitapaamisessa tätä kysyä, vaikka eräs osallistuja keroikin tämän olevan heillä lapsettomuuden syynä.

Menevät ivf- hoitoon tämän takia.

Aika rohkeaa sinänsä, että keroi tuon syyn, muilla syyt enempi elimellisiä (pcos, ovuloimattomuus jne)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai naisella on niin piukat paikat ettei mies mahdu sisälle?

Vierailija
2/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolitauti tai halvaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää pahassa tapauksessa yhdynnän kokonaan.

Vierailija
4/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää pahassa tapauksessa yhdynnän kokonaan.

Vierailija
5/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pystyy laukeamaan, niin eikö spermaa voisi kerätä astiaan ja ruiskuttaa naisen sisään lääkeruiskulla?

Vierailija
6/6 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytys sattuu niin paljon joka tapauksessa, että siinä ei vestibuliitilla ole merkitystä. Se on aivan eri juttu kuin se, että pitäisi pystyä yhdyntään esim. joka päivä jotta raskaus saataisiin alkuun. Yhdyntäkivun vuoksi siitä ei tule mitään: penis ei mene sisään, ja kyllä väitän että aika vaikea on miehen laueta toistuvasti päivästä toiseen jos rakastamansa nainen itkee samalla kivusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi