onko normaalia teinitytön käytöstä?
serkkuni kertoi eilen, että hänen 13v tyttönsä oli saanut kauheet raivarit siitä kun hänen äitinsä oli ilmoittanut hänet matikantukiopetukseen... tyttö oli hakannut vessan oveen koloja ja pistänyt oman huoneensa täysin sekaisin... mun mielestä ei ole ihan normaalia 13-vuotiaalle... jäin vaan miettimään tuota juttua...
Kommentit (7)
sekä oma että oman teinin käytös. Ja nyt olen kansankynttilä.
että moinen raivoaminen ei normaalia minkään ikäiselle. Onko tavaroiden hajottaminen tai heittely mielestänne hyvä tapa purkaa suuttumusta? Oletteko koskaan yrittäneet puhua?
en mä nyt koloja hakannut, mutta ovet kyllä paukkui ja rumasti huusin
Mutta heittelin kamoja, rikoinkin, huusin hulluna jne.
Meidän teini on tehnyt ihan samaa, huutaa, heittää kamoja, paiskoo ovia ja muuta "mukavaa".
Eikähän se ole ihan normaalia, tai ei ainakaan mitenkään epätavallista?
ihan normaaliälyinen, korkeakoulutettu olen. En sitten tiedä kuinka "normaali"...