Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko normaalia teinitytön käytöstä?

Vierailija
12.03.2010 |

serkkuni kertoi eilen, että hänen 13v tyttönsä oli saanut kauheet raivarit siitä kun hänen äitinsä oli ilmoittanut hänet matikantukiopetukseen... tyttö oli hakannut vessan oveen koloja ja pistänyt oman huoneensa täysin sekaisin... mun mielestä ei ole ihan normaalia 13-vuotiaalle... jäin vaan miettimään tuota juttua...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaaliälyinen, korkeakoulutettu olen. En sitten tiedä kuinka "normaali"...

Vierailija
2/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tavallisetkin teinit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä oma että oman teinin käytös. Ja nyt olen kansankynttilä.

Vierailija
4/7 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on normaalia teinin käytöstä.

Vierailija
5/7 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moinen raivoaminen ei normaalia minkään ikäiselle. Onko tavaroiden hajottaminen tai heittely mielestänne hyvä tapa purkaa suuttumusta? Oletteko koskaan yrittäneet puhua?

Vierailija
6/7 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt koloja hakannut, mutta ovet kyllä paukkui ja rumasti huusin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heittelin kamoja, rikoinkin, huusin hulluna jne.

Meidän teini on tehnyt ihan samaa, huutaa, heittää kamoja, paiskoo ovia ja muuta "mukavaa".

Eikähän se ole ihan normaalia, tai ei ainakaan mitenkään epätavallista?



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi