Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iso dildo?

Vierailija
31.12.2009 |

kovasti kiinnostaisi isompi dildo, mutta en osaa edes arvella et minkä kokoinen olis tarpeeksi iso. Vähän pelottaa myös miehen mielipide tämmösestä, sillä kun tuo varustus on kohtuu vaatimaton. Minkä kokoisia ja mitä malleja teillä on? Suosituksia? Uskallanko ottaa puheeksikaan?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut runkata tyttöystävääni dildolla, mutta hän väitti, että sitten hän löystyy (ja minä en tunnu enää miltään). Eihän se nyt näin toimi, vaan vagina palautuu kyllä? Ei meillä ole ollut mikään ongelma saada emätinorgasmeja penikseni kanssa tähänkään asti, vaikka tuskin on suurin asia, joka sinne pilluun on mennyt.

Vierailija
62/108 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on muikeen kokoinen dildo ja värinätkin mukana.

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/760-queeny-love-giant-lover

Isompaa en ole koittanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluisin kokeilla isoa dildoa mutta tuo poikakaverini on epävarma itsestään ja kuvittelee etten enään tykkäisi dildon jälkeen hänen kikkelistään joka ei mikään kovin iso olekaan, mutta kelpaa minulle. 

Vierailija
64/108 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kovasti kiinnostaisi isompi dildo, mutta en osaa edes arvella et minkä kokoinen olis tarpeeksi iso. Vähän pelottaa myös miehen mielipide tämmösestä, sillä kun tuo varustus on kohtuu vaatimaton. Minkä kokoisia ja mitä malleja teillä on? Suosituksia? Uskallanko ottaa puheeksikaan?

Kai se homokaverisi on jaffapulloa kokeillut? Kysy vapaasti häneltä. Mitä isompi sitä parempi. Kuvitelmissa.

Vierailija
65/108 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se homokaverisi on jaffapulloa kokeillut? Kysy vapaasti häneltä. Mitä isompi sitä parempi. Kuvitelmissa.

Onko jaffapullossa jotain erikoista? Homompi kuin muut pullot? 

Vierailija
66/108 |
06.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman pepun tutkiskelu ei ole mitenkään homoseksuaalista.  

Homoseksuaalisuuteen tarvitaan mukaan toinen ihminen joka on samaa sukupuolta kuin itse. 

Vierailija
67/108 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut runkata tyttöystävääni dildolla, mutta hän väitti, että sitten hän löystyy (ja minä en tunnu enää miltään). Eihän se nyt näin toimi, vaan vagina palautuu kyllä? Ei meillä ole ollut mikään ongelma saada emätinorgasmeja penikseni kanssa tähänkään asti, vaikka tuskin on suurin asia, joka sinne pilluun on mennyt.

Oisit sanonut että sitten ette voi paneskellakaan ettei hän vaan löysty. 

Vierailija
68/108 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietityttää että mihinkä jotkut naiset on sitä kireetä pimppiään säästämässä?  Hautaanko vai eläkepäiville? 

Vierailija
69/108 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietityttää että mihinkä jotkut naiset on sitä kireetä pimppiään säästämässä?  Hautaanko vai eläkepäiville? 

On suuri unelmani kuolla neitsyenä, harmi kun se meni jo. 

Vierailija
70/108 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin sellaisen hirveen ison dildon ihan vain kokeilunhalusta. Seuraavalla kerralla, kun harrastimme seksiä mieheni kanssa, otin dildon esiin. Naamasta näki, että hän hämmästyi. Sanoin miehelleni, että hän voisi ensin kiihottaa minua dildolla ja sitten lopuksi naida mua oikeesti.

Ei mennet kuin Srömsöössä. Mies ei saanut millään kaulaan seisomaan. Myöhemmin selvisi, että meille oli tullut potenssiongelma. Mitään elimellistä vikaa ei ole. Hän kävi urologilla. Aivan varmasti syynä on tuo iso dildo. Olisi kannattanut pitää koko dildo omana salaisuutenani, mutta en voinut edes kuvitella tällaisia seurauksia.

Vierailija
71/108 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin sellaisen hirveen ison dildon ihan vain kokeilunhalusta. Seuraavalla kerralla, kun harrastimme seksiä mieheni kanssa, otin dildon esiin. Naamasta näki, että hän hämmästyi. Sanoin miehelleni, että hän voisi ensin kiihottaa minua dildolla ja sitten lopuksi naida mua oikeesti.

Ei mennet kuin Srömsöössä. Mies ei saanut millään kaulaan seisomaan. Myöhemmin selvisi, että meille oli tullut potenssiongelma. Mitään elimellistä vikaa ei ole. Hän kävi urologilla. Aivan varmasti syynä on tuo iso dildo. Olisi kannattanut pitää koko dildo omana salaisuutenani, mutta en voinut edes kuvitella tällaisia seurauksia.

Juu niin varmaan.... 

Kukaan mieshän ei varmasti tiennyt että maailmassa on olemassa isoja dildoja sekä erikokoisia pippeleitä. 

Vierailija
72/108 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On suuri unelmani kuolla neitsyenä, harmi kun se meni jo. 

Ens kerralla sit....

Vierailija
73/108 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiukka enkä halua isoa dildoa. Leluissa saa olla aika pieni. Aito kalu saa olla isompi. Minulle on täysin käsittämätöntä, että joku haluaa isoa dildoa / tekomunaa. Dildot ei anna periksi tai sopeudu niin kuin aito kalu, äkkiä sattuisi etenkin sisään laittaminen, jos olisi liian iso. Tosiaan noi "isoa" haaveet itselle täysi mysteeri.

Vierailija
74/108 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tiukka enkä halua isoa dildoa. Leluissa saa olla aika pieni. Aito kalu saa olla isompi. Minulle on täysin käsittämätöntä, että joku haluaa isoa dildoa / tekomunaa. Dildot ei anna periksi tai sopeudu niin kuin aito kalu, äkkiä sattuisi etenkin sisään laittaminen, jos olisi liian iso. Tosiaan noi "isoa" haaveet itselle täysi mysteeri.

Hohohohoh. Ei se mitään satu. 

Vierailija
75/108 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani en tajua että jotkut haluisi pientä dildoa jos kerran isompiakin on tarjolla. 

Vierailija
76/108 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun on tosi tiukka, niin iso dildo tuntuu  liian isolta, vaikea saada sitä sisään, venyttää, osuu kipeästi kohdunsuuhun, sattuu. Olisiko siinä? Ei kiihota minua käytössä eikä visuaalisesti.

Oikea kalu saa tosiaan olla isompikin, mutta dildoista ostan pienintä lajia.

Vierailija
77/108 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydyimmät mallit ovat 3,5cm paksuja. Pituutta tarvitsee sen verran, että saa pidettyä kiinni. Voisihan se olla metrinkin, mutta 20cm riittää. Kokemattomat luulevat, että täytyy olla paksu. Luonto on tehnyt miehestä oikean kokoisen. Isommat ja pienemmät ovat molemmat huonoja.

Vierailija
78/108 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin miehelleni että haluaisin kokeilla isoa dildoa. Niin mies tuli kotiin työkaverinsa kanssa saunomaan ja halusi minut mukaan sanoen nyt on iso "dildo" käyttöön jos haluat. Näin saunassa lepoasennossakin valtavan peniksen. Saunan jälkeen miehet veivät ninut sänkyyn ja sain yön aikana kunnolla ja myös isoa hyvää.

Yön jälkeen olin aivan puhki mutta vieras halusi vielä kerran. Olin väsynyt mutta onnellinen.

Vierailija
79/108 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittelijalle riittää varmastikkin joku tällänen: https://www.kuumasuomi.fi/store/371 (halpa mutta tuo TPE ei ole kovin pitkäikäistä materiaalia)

Kokeneemmalle suosittelen: https://www.kuumasuomi.fi/store/550 (kallis mutta laadukas, PVC on pitkäikäistä materiaalia ja kestää vielä silikonipohjasia liukkareita niin sitä on mieluisampi käyttää)

Vierailija
80/108 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh. Nainen ostaa sen kokoisen mitä nainen haluaa., tietty. Mitä siinä mieheltä kysytään?  :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi