Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iso dildo?

Vierailija
31.12.2009 |

kovasti kiinnostaisi isompi dildo, mutta en osaa edes arvella et minkä kokoinen olis tarpeeksi iso. Vähän pelottaa myös miehen mielipide tämmösestä, sillä kun tuo varustus on kohtuu vaatimaton. Minkä kokoisia ja mitä malleja teillä on? Suosituksia? Uskallanko ottaa puheeksikaan?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kumiallergia? mahdollisimman oikean tuntuisia ja pehmeitä mutta isoja 5cm yli paksuus pituuta ei mahdottomia n 20cm riittää . Mistä löytyy?

Hmmm myös oikea apumies voisi tulla kyseeseen kunhan on jättimäinen kalu ,paksu. Pienet ei käy sorry minullahan on jo pienehkö n 16cm ja 3,7cm paksu. :-) ilmoitelkaa ! länsi-suomi.

Vierailija
2/108 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real One jelly 10 tuumaa on terskasta melko pieni, ehkä 4 cm halkaisija ja keskeltä varttakin vain reilut 5 cm leveä. Jos todella olet synnyttänyt, niin olisi ilo tulla polkaisemaan tuon kokoiseen. Sinulla ilmeisesti ollut vain pienikaluisia miehiä??? Käytitkö edes mitään liukkaria?? Aika uskomattomalta kuulostaa, tai sitten estät dildoa tiedostamattasi liukumaan sisällesi...

Ostin tuon the real one jelly 10 tuumaisen ja isomman realistic dildon. Yrityksistä huolimatta vain tuo jelly mahtuu vähän kärjestään sisäälle, jos lämmittelyt on tehty huolella. Sekin tekee melko kipeää, joten mistään orkuista ei tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta "real one jelly 10 tuumaa" tai "jelly mylord"

ps. kaikkea ei tarvi yrittää tunkea sisään. On hyvä että varteen jää jotain , mistä pitää kiinni...

Kun on kumiallergia? mahdollisimman oikean tuntuisia ja pehmeitä mutta isoja 5cm yli paksuus pituuta ei mahdottomia n 20cm riittää . Mistä löytyy?

Vierailija
4/108 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nyt iltasanomista semmoisesta miehestä, jolla oli ihan viralliset mitat peniksestä. Pituutta 34cm ja paksuuttakin. Mistä sais samankokoisen dildon?

Vierailija
5/108 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko iso jotenkin parempi? millai? kun aina vaan jäänyt haaveeksi=(

Olen ostanut rakkaalleni monenlaisia dildoja. Kiihotun kovasti kun nainen runkkaa dildolla. Jokainen dildo koosta riippumatta on aluksi hyvä, mutta siihen lopulta kyllästyy jos liian usein käyttää. Meillä suurin on n. 50cm pitkä ja 5cm läpimitaltaan.

Joskus on sellaisia iltoja että kultani on niin kiihoittunut, että pillu ikäänkuin avautuu ja jättidildo luikahtaa jonkin matkaa sisään, mutta joskus luikahtaminen tuottaa kipua.

Joskus on tullut hienoja orgasmeja, joskus ei. Kaikki menee mielialan ja tunnelman mukaan. Ei kannata väkisin.

Vierailija
6/108 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä häntä sitten palautuuko pillu entiselleen ja mitä miehet pitävät siitä.

Vierailija
7/108 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkeintaan ylipitkä. Vaikea keksiä mitään käyttöä paitsi jos toisen pään laittaa perseeseen ja toisen pilluun. Siihenkin turhan pitkä. Tai lesbojen kesken kumpikin saa samaa dildoa yhtä aikaa. Jättidildo on alkaen 7 cm paksu...

Meillä suurin on n. 50cm pitkä ja 5cm läpimitaltaan. Joskus on sellaisia iltoja että kultani on niin kiihoittunut, että pillu ikäänkuin avautuu ja jättidildo luikahtaa jonkin matkaa sisään, mutta joskus luikahtaminen tuottaa kipua.

Vierailija
8/108 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa laatikossa on 32cm / 7cm ja pumppudildo :P niillä saa täyteläisen tunteen :) N31

PS. onks kellään kokemuksia isommasta dildosta?

Vierailija
9/108 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa laatikossa on 32cm / 7cm ja pumppudildo :P niillä saa täyteläisen tunteen :) N31

PS. onks kellään kokemuksia isommasta dildosta?

Vierailija
10/108 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rouvalle ostin ison mustan n7,5cm paksu mutta eipä se mennyt sisälle ikinä. Rouva ei oikein ollut sillä päällä että olisi huvittanut enempää ja nyt on vaihtunut pienempiin.

Olisi kiva vaihdella kuvia puuhista :-) postioso= paksujeppe (semerkki) suomi24.fi

Semmoisia tunnistamattomia kuvia vaan. Semmoista keski-ikäisten harrastusta.

Vierailija
11/108 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko iso jotenkin parempi? millai? kun aina vaan jäänyt haaveeksi=(

Olen ostanut rakkaalleni monenlaisia dildoja. Kiihotun kovasti kun nainen runkkaa dildolla. Jokainen dildo koosta riippumatta on aluksi hyvä, mutta siihen lopulta kyllästyy jos liian usein käyttää. Meillä suurin on n. 50cm pitkä ja 5cm läpimitaltaan.

Joskus on sellaisia iltoja että kultani on niin kiihoittunut, että pillu ikäänkuin avautuu ja jättidildo luikahtaa jonkin matkaa sisään, mutta joskus luikahtaminen tuottaa kipua.

Joskus on tullut hienoja orgasmeja, joskus ei. Kaikki menee mielialan ja tunnelman mukaan. Ei kannata väkisin.

Vierailija
12/108 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno puoli pumpattavassa on se että paksuuden voi säätää kun se on sisällä. Pituus on 18cm mutta paksuus 4-10cm. Mä pistän sen sisään ja pumppaan kunnes raja tulee vastaa. Paksuimmilaan ollut n. 9cm.

Vierailija
13/108 |
26.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno puoli pumpattavassa on se että paksuuden voi säätää kun se on sisällä. Pituus on 18cm mutta paksuus 4-10cm. Mä pistän sen sisään ja pumppaan kunnes raja tulee vastaa. Paksuimmilaan ollut n. 9cm.

Vierailija
14/108 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti tollasen 14 cm pitkän ja 2,5 cm halkaisijltaan olvan tekopeniksen. Vaimo sanoi sen olevan liian kova, mutta antoi työntää sen sisäänsä ja levitti säärensä täysin leveelleen ja kun työnsin sen kosteaan ja liukkarilla kyllästettyyn pilluun, niin ikään kuin työnsi sen ulos ja sitten taas työnsin takaisin ja vibra olli päällä. Työntelin vartin verran ja sitten mulkku sisään takaapäin ja edestä käsittelin kiltorista vibralla. Ei ainakaan valitellut, että olisi tuntunut pahalta. Joskus omaanikin sillä käsitelin ja tuntui mukavalta se värinä.

Silloin tällöin saan sen sisään työntää.

Vierailija
15/108 |
25.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tykkää kun työnnän dildon sisään ja pistän vibran päälle. Mulkkuun päälle nystyrätuppi ja sitten dildon tilalle mulkku nystyrätupella ja ekalla kerralla vaimo oli ihmeissään, kun laitoin salaaa sen tupen päälle. Sai sellaisen orgun, että meinasi mulkku mennä poikku, kun pillu meinaan kiemurteli. olemme monesti käyttäneet nystyrätuppea senkin jälkeen ja tuntuu ihanalta ja vaimo saa komeat orgasmit ja useamman peräjälkeen. Tuppea ei saa pitää, kuin 20 min max sanotaan ohjeessa. Olemme panneet ensin ilman ja laittaneet sen päälle vähän ennen laukeamista. On muuten rutainen erektio sen kanssa ja vamon pillu täynnä.

Vierailija
16/108 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatteko samalla miehenne vehkeen kakkoseen?
Itse olen monesti haaveillut myös siitä.

Vierailija
17/108 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 50 rouva.itselläni 23cm pitkä ja 6cm leveä super big boss.itse hankittu,terska vielä vähän leveämpi kuin itse varsi ja oikein suonikas.muistaakseni 80.e. maksoi.mielestäni erittäin hyvä.ja aina takuu slaakit.ainoa huonopuoli on että patterit kestää vain alle 10 käyttökertaan.aikuisten lelukaupasta tilasin.sillä saa rattoisat tupakointihetket kun yksin kotona.

Vierailija
18/108 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2010 klo 01:59"]

mulle mies osti sellaisen mustan 10cm paksun, oon tykännyt kovasti myös pepussa...tuohan tuollainen vähän keskivertopenistä paksumpi.

[/quote]

Et varmaankaan ole se n31 joka täällä kirjottelee. Isoahan n31 on halunut pilluunsa, mutta perseeseenhän tuo jätti ei mahdu.

Vierailija
19/108 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2011 klo 09:05"]

Luin nyt iltasanomista semmoisesta miehestä, jolla oli ihan viralliset mitat peniksestä. Pituutta 34cm ja paksuuttakin. Mistä sais samankokoisen dildon?

[/quote]

Miksi noin iso eihän siitä mene syvemmälle kun puoletM50+.

Vierailija
20/108 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokin dildo? Itseä huvittaisi nähdä paksu dildo rouvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi