Miten iso dildo?
kovasti kiinnostaisi isompi dildo, mutta en osaa edes arvella et minkä kokoinen olis tarpeeksi iso. Vähän pelottaa myös miehen mielipide tämmösestä, sillä kun tuo varustus on kohtuu vaatimaton. Minkä kokoisia ja mitä malleja teillä on? Suosituksia? Uskallanko ottaa puheeksikaan?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi sellainen tosi iso. Pituutta on varmaan joku 35 cm ja halkaisija sellaisen limsapullon verran. Aika harvoin tuota käytän ja sanomattakin on selvää ettei se kokonaan mahdu sisälleni mutta mieheni kanssa silloin tällöin leikitään sen kanssa kun hän työntää sitä sisääni.
Limsapullon etuna on siinä että sen saa täytettyä juuri oikean lämpöisellä vedellä.
Minulla , panokoneen dildo 6,5/27 kokonaan pillussa . Ensin kolme miestä nussivat minua ja sitten panokone , oli jälkeenpäin pillu vähän arka .
Meillä oli mökkitalkoot ja katkettiin saunalla & paljulla.
Alkoholia kului ja keskustelu meni siihen miten iso menee sisään.
Väite oli että viinipullo paksuudeltaan sopii. Ei uskottu, kunnes se meille todistettiin.
Empiriseen laskentamalliin perustuvat paksuudet pehmeille realistic -dildoille pilluun asetettuna, nautinnon kriittinen raja-arvo [mm]:
Taso 1 *, 35-39
Taso 2, 40-47
Taso 3, 47-53
Taso 4, 53-56
* Tasolla 1 tarkoitetaan tässä kontekstissa henkilöä, jolla ei ole aiempaa merkittävää kokemusta dildon asettamisesta pilluunsa.
Mallin soveltuvuutta ilmoitettua paksummalle tapaukselle tai persreijälle ei ole tutkittu.
Vaimolla mahtuu ja mahtunut max 3 taso, vaikka on useita alatie synnytyksiä takana ja ikää. Aina ollut vahvat ja enemmän tai vähemmän ylikireät alapään lihakset. 15,5cm ympärysmittainen dildo mahtunut juuri ja juuri kiihoittuneena liukkarin kanssa sisään, mutta ahistanut liikaa ja ollut siten huono. Samaan 3 tasoon kuuluva kaluni ollut paksuin sopiva ja nautinnollinen 15cm ymp mitaltaan, kun on n 50mm leveys- ja paksuus suuntaan, eli poikkeuksellisen pyöreä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla mahtuu ja mahtunut max 3 taso, vaikka on useita alatie synnytyksiä takana ja ikää. Aina ollut vahvat ja enemmän tai vähemmän ylikireät alapään lihakset. 15,5cm ympärysmittainen dildo mahtunut juuri ja juuri kiihoittuneena liukkarin kanssa sisään, mutta ahistanut liikaa ja ollut siten huono. Samaan 3 tasoon kuuluva kaluni ollut paksuin sopiva ja nautinnollinen 15cm ymp mitaltaan, kun on n 50mm leveys- ja paksuus suuntaan, eli poikkeuksellisen pyöreä.
Mutta kun et saa löysääsi sisään. Et edes kenkälusikan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun et saa löysääsi sisään. Et edes kenkälusikan avulla.
Ai sulla on sellainen ongelma, otan osaa. Mä joudun aina varoen työntymään sisään ja naimaan varovasti, eikä aina uskalla painaa voimalla pohjaan asti, kun on niin kova ja taipumaton seiväs. Muuten tekee vaimolla kipeää. Näin ollut aina ja on edelleen.
Minulla on yksi sellainen tosi iso. Pituutta on varmaan joku 35 cm ja halkaisija sellaisen limsapullon verran. Aika harvoin tuota käytän ja sanomattakin on selvää ettei se kokonaan mahdu sisälleni mutta mieheni kanssa silloin tällöin leikitään sen kanssa kun hän työntää sitä sisääni.