Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iso dildo?

Vierailija
31.12.2009 |

kovasti kiinnostaisi isompi dildo, mutta en osaa edes arvella et minkä kokoinen olis tarpeeksi iso. Vähän pelottaa myös miehen mielipide tämmösestä, sillä kun tuo varustus on kohtuu vaatimaton. Minkä kokoisia ja mitä malleja teillä on? Suosituksia? Uskallanko ottaa puheeksikaan?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin itselleni parikin sauvaa, vähän erikokoisia, molemmat selvästi normi tekopenistä paksumpia.

tykkään - liukkaria ja hyvä alkulämmittely ja saan sisääni sen paksummankin, se on orgastista.

Mieheni ei tiedä tästä, mutta pieni päiväuni liittyy tähän silti. Voi olla että se jää fantasiaksi, mutta joskus haaveilen kun roikun orgasmin reunalla että hän tulisi sänkyyn ja fistaisi minulle ormasmin - minulla on olo että voisin ejakuloida niin. Haluisin kokea kerran tuon.

ainiin, ei meillä mitään seksielämää ole, pärjäilen sooloillen - varmaan keskiverto viikkoon kuuluu 2-4 soolosessiota, dildoilla ja ilman.

tilitys - ei kuuulunut välttämättä tähän keskusteluun mutta kuitenkin

Vierailija
22/108 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuhh, olisipa ihanaa tulla luoksesi, kun leikit isolla sauvalla. Ensin "salaa" sua katselisin, ja sitten tulisin luoksesi ja hitaasti sovittaisin kättäni dildon tilalle...fistaisin sulle ihanan, pitkän orgasmin samalla kun imisin, nuolisin klittaasi... vaihdellaanko fantasioita s-postitse. os. fistingm75@yahoo.com odottelen viestiäsi...fantasioidaan lisää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuhh, olisipa ihanaa tulla luoksesi, kun leikit isolla sauvalla. Ensin "salaa" sua katselisin, ja sitten tulisin luoksesi ja hitaasti sovittaisin kättäni dildon tilalle...fistaisin sulle ihanan, pitkän orgasmin samalla kun imisin, nuolisin klittaasi... vaihdellaanko fantasioita s-postitse. os. fistingm75@yahoo.com odottelen viestiäsi...fantasioidaan lisää ;)

ei paha...

on helppo jatkaa mielikuvitus leikkiä aiheella. Kuinka kiihottavaa olisikaan olla tirkistelyn kohde, nautiskella pitkän kaavan mukaan ensin vain käsin, niin että minun pieni ja kaunis kastuu märäksi ja muuttuu haluavaksi vituksi. Yleensä siinä kohtaa haluan jotain sisääni, joten olen varustunut kahdella hieromasauvalla, joista toinen on mallia pitkä ja paksu. Kun saan sen sisääni olen jo niin lähellä ormasmia etten tarvitse paljonkaan klitori stimulaatiota kun laukean. Juuri tähän hetkeen haluaisin sen fistauksen ja oman orgasmin jälkeen haluisin että runkkaisit oman orgasmisi minun karvoitukselle, avoimien huulien väliin ja nuolisit minut siitä puhtaaksi..

Vierailija
24/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli ihan paska. Paisuu kuin ilmapallo. Ilma pakkautuu siihen päähän mikä ei ole pillussa. Varmaan niitä parempiakin on.

Hieno puoli pumpattavassa on se että paksuuden voi säätää kun se on sisällä. Pituus on 18cm mutta paksuus 4-10cm. Mä pistän sen sisään ja pumppaan kunnes raja tulee vastaa. Paksuimmilaan ollut n. 9cm.

Vierailija
25/108 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paha... on helppo jatkaa mielikuvitus leikkiä aiheella. Kuinka kiihottavaa olisikaan olla tirkistelyn kohde, nautiskella pitkän kaavan mukaan ensin vain käsin, niin että minun pieni ja kaunis kastuu märäksi ja muuttuu haluavaksi vituksi. Yleensä siinä kohtaa haluan jotain sisääni, joten olen varustunut kahdella hieromasauvalla, joista toinen on mallia pitkä ja paksu. Kun saan sen sisääni olen jo niin lähellä ormasmia etten tarvitse paljonkaan klitori stimulaatiota kun laukean. Juuri tähän hetkeen haluaisin sen fistauksen ja oman orgasmin jälkeen haluisin että runkkaisit oman orgasmisi minun karvoitukselle, avoimien huulien väliin ja nuolisit minut siitä puhtaaksi..

uuhh, juuri noin haluaisin toimia...tulisin luoksesi kun nautit ensimmäisestä orgasmistasi klittaasi hieroa...painan käteni hitaasti sisällesi kuumaan, tiukkaan pilluusi ja naisin sua kädelläni kunnes saat uuden, voimakkaamman orgasmin. Olen ihan kovana vierelläsi, en tarvitse paljoakaan kosketusta, kun saan itsekin orgasmin, tulen ihanille huulillesi, klitallesi...uuhh

jatketaanko s-postitse?

-fm75

Vierailija
26/108 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin vaimolle tuollaisen http://www.kaalimato.com/catalog/Jelly+Bully_p_149.html

Yhdessä sovittiin, että saan tilata, joten tilasin sitten. Ainoina toiveina oli, ettei liian isoa ja että omani kokoinen (n. 15/~5 cm) olisi hyvä :)

No ostinpa kuitenkin melko paljon pidemmän. Kai sellaista on yksin helpompi käyttää kun ei tarvitse kokonaan sisään tunkea ja minua ainakin kiihottaa, paksuudessa pyrin noudattamaan vaimon toivetta, vaikka mieli tekikin ostaa 6 cm paksu :) vaimo kuitenkin on sen verran tiukka, että omakin välillä kiristää ja kolme sormea tekee tiukkaa ja vaatii lämmittelyä.

Toivottavasti tuo kelpaa, parin päivän kuluttua se selviää. NAMS!!

Vierailija
27/108 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni sauva tekee kiukkuiseksi. Muistan, kuinka kauhean ärtynyt olin, kun käytin kuustoistasenttistä sauvaa. Mieliala parani huomattavasti, kun hankin isomman. Nyt sölköttäminen on ihanaa eikä ärsytä lainkaan, vaikka sölköttäisi väsyneenäkin.

Vierailija
28/108 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Aina Ilona" time="19.02.2013 klo 23:48"]

Pieni sauva tekee kiukkuiseksi. Muistan, kuinka kauhean ärtynyt olin, kun käytin kuustoistasenttistä sauvaa. Mieliala parani huomattavasti, kun hankin isomman. Nyt sölköttäminen on ihanaa eikä ärsytä lainkaan, vaikka sölköttäisi väsyneenäkin.

[/quote]

Tuollainen pieni nysä lipeää pilluun niin helposti kokonaan ja sit sitä saa sieltä kaivaa minuuttitolkulla pois. Se kun ei vielä tunnu kuudentoista sentin päässä miltään.

Vierailija
29/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa keltaisen ruusun sivuilta, sieltä niitä löytyy, osta suurin mahollinen, et pety ja saat kerrankin itses kalua täytee,

Vierailija
30/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sellainen dildo mistä pidät! kokeile useita, mun avovaimo osti arviolta n.5-8 kpl.ennen kun löysi sen lempi lelun... sellaisen aika pienen rankkas parhaaks, ehkä tyhmää kirjoittaa, mutta mun vastakohta. eikä sun mies varmaan pahastu vaik ostat isommankin. te naiset vaan ootte niin hassuja, että pidätte isoista usein=)

Vierailija
31/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sul sellanen on, nii kait sen tiiät;)t.puutteessa

Vierailija
32/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osti minulle pari vuotta sitten itseään pienemmän vibran. Vaikutti siltä ettei tohtinut ostaa isompaa kuin oma kalunsa "jotten tottuisi ja sitten kyllästyisi hänen omaansa". Miehellä siis 18/4cm, eli hiukan normia isompi (?)

Syksyllä osti minulle 6cm paksun jellydildon. Silmät pyöreinä ja vähän tohkeissaan kaivoi sen paketista (tuli postissa). Aikansa sitä hermostuneesti naureskellen heilutteli mutta antoi kuitenkin minulle. Ollaan käytetty sitä yhdessä ja olen käyttänyt yksin eikä miestä ole häirinnyt yhtään alkuhermoilun jälkeen.

Vierailija
33/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko iso jotenkin parempi? millai? kun aina vaan jäänyt haaveeksi=(

Vierailija
34/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The Real One Jelly 10 tuumaa"

Upotettava pituus 20 cm, ympärysmitta 16 cm, paksuus 52x45 mm

"Real One Jelly Mylord"

Upotettava pituus 18 cm, ympärysmitta 18 cm, paksuus 60x55 mm

"Doc Johnson's Jeff Stryker Realistic"

Upotettava pituus 20 cm, ympärysmitta 17 cm, paksuus 55x55 mm

"Doc Johnson's Kong The Realistic Cock"

Upotettava pituus 18 cm, ympärysmitta 18 cm, paksuus 58x53 mm, tässä on myös terska 58 mm leveä todella iso.

Tilaa samalla myös parasta liukkaria eli ID Glide.

Kaikki em. löytyy googlella, voin suositella, vaimo on tykännyt näistä kaikista. Voithan tilata miehen tietämättä, nämä tulee huomaamatta postitse.

M33

kovasti kiinnostaisi isompi dildo, mutta en osaa edes arvella et minkä kokoinen olis tarpeeksi iso. Vähän pelottaa myös miehen mielipide tämmösestä, sillä kun tuo varustus on kohtuu vaatimaton. Minkä kokoisia ja mitä malleja teillä on? Suosituksia? Uskallanko ottaa puheeksikaan?

Vierailija
35/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit mokata kaiken pysyvästi,jos tilaat salaa. Anna sen tilata niin saat sen siltä, etkä jostain muualta. Pieni asia mutta tärkeä mitä isompaa tilaat.

oliko iso jotenkin parempi? millai? kun aina vaan jäänyt haaveeksi=(

On se kaikella tapaa hurjempi. Nainen on ihan vahaa ja orkku ilmeisen paljon kivuliaampi.

Vierailija
36/108 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta alkuun vaikka vähän maltillisemman kokoinen, jos arveluttaa. "The Real One Jelly 10 tuumaa" on mun ehdoton suosikki isoista dildoista. Löytyy myös "Toy Joy Prince Charming" (isompi versio 20cm) mutta se on jo vähän turhan paksu (6cm) mun makuun. Vähän normaalimpi (mulle ainakin ihan tarpeeks iso) on "The Real One Mansize 8 tuumaa". Tää on varmaan monen mielestä ihan tavallisen kokoinen, kun paksuus on 4,2cm mutta musta sekin tuntuu aika isolta. Mikään näistä ei oo edes hinnalla pilattuja :)

Mun mies ainakin innostui alkujärkytyksestä selvittyään ;) Katseli ensin silmät pyöreinä ja mietti, että voiko toi olla terveellistä :D Yksin ei oikeestaan tuu noita isompia käytettyäkään, mutta mies osaa ja tykkää niitä käytellä. Mun miehellä on myös ihan keskiverto varustus, eikä ole näitä dildoja mitenkään uhkana kokenut. Itsekseni käytänkin yleensä semmosta kesyä 15cm pitkää ja 3cm paksua dildoa... :) Tottakai uskallat ottaa puheeksi, vertailkaa vaihtoehtoja vaikka yhdessä! ;)

Vierailija
37/108 |
01.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä osti minulle 6cm paksun jellydildon. Silmät pyöreinä ja vähän tohkeissaan kaivoi sen paketista (tuli postissa). Aikansa sitä hermostuneesti naureskellen heilutteli mutta antoi kuitenkin minulle. Ollaan käytetty sitä yhdessä ja olen käyttänyt yksin eikä miestä ole häirinnyt yhtään alkuhermoilun jälkeen.

Mites miehes kaivo sen paketista, eikös se ollu sulle kuitenkin tilattu?? Tarvitsitko siihen miehes hyväksynnän?

M34

Vierailija
38/108 |
02.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on PITKÄ ja PAKSU !!!!

Vierailija
39/108 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä kun tulee että miten vaimo suhtautuu :-) ikää on 40+. Jännättää !

Vierailija
40/108 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus n. 6 cm on sopiva ja iso terska.

Karvat nypin heti pois, tuntuivat epähygieeniseltä.

Kong sopii tällaiseen laitteeseen, jota piti tosin hieman modifioida. Piti niin järkyttävää meteliä, että naapurit eivät tykänneet...

Saapa nähdä kun tulee että miten vaimo suhtautuu :-) ikää on 40+. Jännättää !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi