Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iso dildo?

Vierailija
31.12.2009 |

kovasti kiinnostaisi isompi dildo, mutta en osaa edes arvella et minkä kokoinen olis tarpeeksi iso. Vähän pelottaa myös miehen mielipide tämmösestä, sillä kun tuo varustus on kohtuu vaatimaton. Minkä kokoisia ja mitä malleja teillä on? Suosituksia? Uskallanko ottaa puheeksikaan?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh. Nainen ostaa sen kokoisen mitä nainen haluaa., tietty. Mitä siinä mieheltä kysytään?  :D

Voipi käydä niin että mies loukkaantuu ja muuttuu impotentiksi. 

Vierailija
82/108 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nainen käyttää sitten sellaista diloa, joka ei tuota hänelle nautintoa, ettei herkkä miehisyys vain loukkaannu? Kasvata pallit kuule!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja ovat:

1. Jellyjortikka, pituus 19,5 cm ja halkaisija 4,5 cm. Huippukivan valikoimasta löytyy.

2. Mega Dick Sleeve, pituus 19 cm ja halkaisija 6 cm. Kaalimadon valikoimasta löytyy.

Aika harvoin näitä tosin käytän, kun oma mies hoitaa hommansa päivittäin. Mutta jos olen reissussa poissa kotoa, niin pakkaan Jellyt mukaan.

Mega Dick Sleeve on siis jäätävän paksu 6 cm halkaisija, se tuntuu täydeltä pimpin sisällä. Sain lahjaksi Mega Dick Sleeven. Mies käski mennä nelinkontin sängylle ja survaisi tuon jättidildon vaginaani. Sillä sain järisyttävät kyydit, olin aivan extaasissa koko loppupäivän, pimpsassa tuntuu koko päivän.

Vierailija
84/108 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja ovat:

1. Jellyjortikka, pituus 19,5 cm ja halkaisija 4,5 cm. Huippukivan valikoimasta löytyy.

2. Mega Dick Sleeve, pituus 19 cm ja halkaisija 6 cm. Kaalimadon valikoimasta löytyy.

Aika harvoin näitä tosin käytän, kun oma mies hoitaa hommansa päivittäin. Mutta jos olen reissussa poissa kotoa, niin pakkaan Jellyt mukaan.

Mega Dick Sleeve on siis jäätävän paksu 6 cm halkaisija, se tuntuu täydeltä pimpin sisällä. Sain lahjaksi Mega Dick Sleeven. Mies käski mennä nelinkontin sängylle ja survaisi tuon jättidildon vaginaani. Sillä sain järisyttävät kyydit, olin aivan extaasissa koko loppupäivän, pimpsassa tuntuu koko päivän.

Ehkä laaduttomimmat tuotteet mitä vois kuvitella ja ostit ne vielä kalleimmista kaupoista. 

Vierailija
85/108 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jäätävän paksu toi 6 cm? No mä saan sellaista aitoa. Hyvältä aito kyllä tuntuu, mutten dildossa viitsisi noin isolla.

Vierailija
86/108 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja ovat:

Ehkä laaduttomimmat tuotteet mitä vois kuvitella ja ostit ne vielä kalleimmista kaupoista. 

Mitkäs on parempia kauppoja? Itse olen liukkarit tilannut Kaalimadosta, ihan samanhintaista ne on siellä kun muuallakin.

Vierailija
87/108 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tiukka enkä halua isoa dildoa. Leluissa saa olla aika pieni. Aito kalu saa olla isompi. Minulle on täysin käsittämätöntä, että joku haluaa isoa dildoa / tekomunaa. Dildot ei anna periksi tai sopeudu niin kuin aito kalu, äkkiä sattuisi etenkin sisään laittaminen, jos olisi liian iso. Tosiaan noi "isoa" haaveet itselle täysi mysteeri.

Minä puolestani en tajua että jotkut haluisi pientä dildoa jos kerran isompiakin on tarjolla. 

No öö, just sanoin, että oon tosi tiukka. Iso sattuisi. Liian pitkä olisi hyvin epämiellyttävä. Ja itselle kalun kokokaan ei oi mikään fantasian aihe niin miksi dildon olisi?

Vierailija
88/108 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. en voinut olla kommentoimatta tähän mielen kiintoiseen leskusteluun. Mieheni tilasi saksasta 32/ 8 mustan dildon värinällä, olen kyllä käyttänyt aiemmin dildoa noin 20 cm + 6 paksu, mahtu pilluun kun olin liukas. Mutta asia erikseen tämä mahti sauvva. Otimme mieheni kanssa hiukka viinaksia tai aika paljon, hän kiihotteli minua ja nuoli + nussi sain kyllä orgasmin, sitten hän otti mahti sauvan esiin ja sanoi, kokeillaampa tätä hän laittoi sen huulilleni ja työnsi terskan sisään, tuntu kuin halkeaisin mutta kyllä se pimppiin meni pikkuhiljaa, miheni sanoi ota kiinni ja paina pohjaan tei mitä hän sanoi meni 25 cm ja nussin mahtisauvalla itselle kunnon orgun. Mieheni sanoi että kyllä se mahtuu pimppiini kokonaan hän painoi ja minä tärisin orgasmin kourissa, nyt se on kokonaan pillussani, mahtava tunne kun olin niin täynä kullia kuin uskoa saattaa.

Vierailija
89/108 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vain päikkäri, kyllä sinä uskallat ihan omana itsenäsikin eli miehenä tänne kirjoitella. Kokeilepa.

Vierailija
90/108 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut käytössä lasten vanha kuminen pesäpallomaila.

Vierailija
91/108 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joille ei isot dildot riitä niin niitähän myydään fistausdildojakin. En pysty kuvittelemaan, kuka sellaista haluaisi, mutta saatavilla on.

Jännä että osa "haluaa isoa". Onko se visuaalinen kiihoke?

Vierailija
92/108 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muikeen kokoinen dildo ja värinätkin mukana.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Hieromasauvat/Vibraattorit/760-queeny-love-giant-lover

Isompaa en ole koittanut. 

Rakastuin tähän! 

Vierailija
93/108 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun vaan pientä.

Vierailija
94/108 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terve vain spämmääjä #101, omistatko liikkeen, vai miksi niin moneen ketjuun spämmäilet samaa linkkiä?

Tiedätkö, mikä on DILDO? Tässä ketjussa puhuttiin niistä.

Vierailija
95/108 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No terve vain spämmääjä #101, omistatko liikkeen, vai miksi niin moneen ketjuun spämmäilet samaa linkkiä?

Tiedätkö, mikä on DILDO? Tässä ketjussa puhuttiin niistä.

Viesti 101 poistettu näköjään. Tosiaankin tässä ketjussa puhutaan dildoista! 

Vierailija
96/108 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla suurin n. 26cm / 6 imukuppimallinen ihanan pehmeän taipuisa dildo. Mieheni ostama niin kuin n. 8 muutakin. Käytän niitä aina kun tuntuu siltä. Yhdessä mieheni kamssa tai yksin.

Vierailija
97/108 |
01.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyyn menee isompikin dildo kun totuttelee paikkoja. Tänään ratsastin 85-millisellä, lopuksi ei tarvinnut kuin pari runkkausliikettä tehdä kun mällit lensi:)

Vierailija
98/108 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jelly 6" on sopiva mun peppun

Vierailija
99/108 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso isompi isoin. 

Vierailija
100/108 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda dildot, osta munakoiso ja kondoomeja. Saat kassalla hyväksyviä katseita ja session jälkeen loistavaa kasvisruokaa isommallekkin porukalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi