Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*SYYSKUUN SYDÄNTEN VIIKKO 4*

19.01.2009 |

Aloitin nyt sitten uuden pinon tälle viikolle.

Viikonloppu meni ihan ilman vauva-sivuja, mutta lehtiä ja kirjallisuutta tuli taas plarattua. Luulin, etten toisesta jaksaisi olla samalla tavalla innoissaan, mutta toisin kävi.

Tässä vaiheessa tuntuu, että viikot kuluvat todella hitaasti; onneksi kohta alkaa työt, niin aika kuluu nopeemmin.

Etomista löytyy taas vaihtelevasti. Eilen kuorin esikoiselle banaanin ja haisihan se ällöttävälle! Sama juttu myöhemmin päärynän kanssa. Viikko sitten söin molempia vielä ihan mielissäni. Kumma juttu. Tässä koneen ääressä sitten hedelmäisen makuiset terva leijona mix -karkit eivät haise lainkaan ällöttävälle! Erikoista, vai mitä?

Mukavaa viikon alkua kaikille syyskuisille!

rv 5+1

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-J, käyn kyllä kattomassa tätä ihan jatkuvasti. :) Vilkuilen kyllä samalla myös tuota haahu-ketjua, kun en oikein osaa päästää siitäkään vielä irti. Katsotaan sitten ultran jälkeen, jos vaikka vähän jo uskaltaisi.

Anis, sullakin eka matkassa siis? Kiva, hauskaa että on joku muukin. :)

Oon kyllä ihan paranoidi näittein oireitten kanssa, tunnustelen niitä koko ajan. eilen illala tuntui oikein hyvältä, kun toissailtaiset kovat vatsasäryt oli poissa ja tilalla semmoisia pienempiä vihlaisuja sekä rintajomotusta. Nyt aamulla sitten rinnat ei jomottaneetkaan ja olin ihan :,( vaikka samalla nauran itselleni. :D Nyt juon kahvia, ja ihana huono olo. Oikeasti tuntuu tosi mukavalta (vielä) voida pahoin, kun tietää jotain tapahtuvan. Tein myös uuden r-testin, koska mietin että jos se on vahvistunut aikaisemmasta, on hormoonit lisääntyneet=hyvä asia.

Oon ihan höpsö, mutta kun jo kerran meni kesken, niin jännittää vaikka tuntuukin nyt hyvältä kaikki.

Hassuliiniko kyseli mielitekoja. Eipä ole ollut, mutta olen niin alussakin. mieliteottomuutta on ollut, ei mitään meinaa tehdä mieli syödä! Eilenkin nälkä kurni illalla, muttei mikään maistunut. Join sitten maitoa.

virva, 5+5 (4+5)

Vierailija
62/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen täyttää heinäkuussa 5 (tyttö) ja toisen la 20.9. joten yli 5 vuotta tulee väliä. Mulla kans piti saada aloittaa perhe opiskellessa ja sitte kauhee kiire valmistua. Nyt olen ensimmäistä vuotta "valmis" ja teen pitempiä sijaisuuksisa, joten uskaltaa taas rahatilanteen puolestaki kasvattaa perhettä ja olla vähän aikaa kotona. Kauan aikaa olisin halunnu toisen heti perään, mutta toisaalta enää ei ollut pelkoa lapsettomuudesta ku eka oltiin jo saatu, niin oli helpompi laskelmoida. Esikko odottaa kovasti vauvaa meidän perheeseen, mutta ei olla vielä uskallettu kertoa, ku ollaan niin alussa.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Tulen taas sunnuntaina pällistelemään, mitä on tapahtunut.

rv 5+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois taas perjantai, tosin mulla ei nää päivät eroa toisistaan, koska oon kotona. Paitsi tieten silleen, että mies ja koululaiset on kotona.

*Viuhti* Mistä sie oot sitten kotoisin? :)

*Hassuliini* kyseli mieliteoista. Vielä niitä ei oo silleen ilmaantunut, paitsi että aura ja valkosipuli on bueno. Ykköseltä mulla oli appelsiinit, kakkoselta mulla eto meetvurstin haju, enkä saattanut ees haistaa grilliruokia ja himo oli salmiakkiin (normaalisti, ko en niitä syö ikinä) sekä laastiin hajuun - olin aina haistelemassa kuivuvaa betonia, ko rakennettiin silloin justiinsa. Arvatkaas vaan, pitikö ihmiset mua aivan pössinä?! Mitähän himoja mulla kolmosesta oli?!? Ai joo, himosin kaikkea grilliruokaa ;)

*Virvaliekki* Hih, ko on niin ihanaa lukea ensimmäisen lapsen odottajan ajatuksia, ko ite ei enää silleen ressaa oikeastaan mistään - kait se kokemus tuo varmuutta. En siis tarkoita, että niitä mitenkään väheksyisin tai jotain, mutta on niin ihanaa lukea, että miltä kaikki tuntuu ja on. Ite kun on unohtanut jo tuon ajan, että kuunteli alati omaa kroppaansa ja tuntemuksia. Mutta se on AIVAN normaalia ja varsinkin, kun kyseessä on ensimmäinen lapsi :)

Mun on taas mentävä, nuorimmainen haiskahtaa :p

Vierailija
64/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-J, oon varmasti ihan hullu näitten kanssa, mutta kyllä se viimekertainen keskenmeno on sen tehnyt. Silloin en niin kamalasti osannut hätäillä, mutta sitten se loppui alkuunsa ja kyllä sitä nyt sitten jotenkin ahistaa, että jos tälläkin kertaa käy niin. Vaikka tuntuu hyvältä, ja vaikka ajattelee tilastojen valossa ihan hyviä juttuja.

Mutta kahjo olen :D Esimerkiksi tänä aamuna säikähdin hassuja. Parina iltana on oikea lonkka tuntunut ihan hassulle, niinkuin se pitäisi naksauttaa tai jotain. Olin sitä ihmetellyt, ja sitten tänään tuli omituinen olo lonkkataipeeseen. Ihan niinkuin joku paino tai joku.. ihmettelin sitä siinä huolissani ja mielessä kävi jo kohdun ulkopuoleinen. Koitin miettiä missä munasarjat yleensä tuntuvat ja kaikkea.

Sitten tajusin yhtäkkiä, että aluspaita on rutussa sukkahousun alla ja sehän siellä taivetta painoi. Alkoi kyllä naurattaa! :DD

Vierailija
65/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viikonloppu tuloillaan taas. Näkee miestäkin edes jossain välissä :)

Amalia-Joel: Kemi-Tornio seudulta oon lähtösin, nyt tosin asustelen pääkaupunkiseudulla. Mulla on semmonen tunne, että asut jossain siellä päin.

Hassuliinille mieliteoista: Ei mitään mielitekoja, eikä mitään muutakaan. Makeanhimo on ehkä kasvanut.. ai niin ja, fetasalaattia voisin syödä loputtomasti! siitä kyllä tykkään muutenkin.

Mutta mua kyllä epäilyttää tää oireettomuus. Kun tuntuu, että teillä kaikilla muilla on oireita jo vaikka minkälaisia. Ja ensimmäisessä raskaudessa tässä vaiheessa jo kyllä tunsi olevansa raskaana.. Ahdistava olo.

Hyvät viikonloput kaikille! Ja tsemppiä kaikkine oireinenne.. :)

Vierailija
66/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tyäret nukkuu, joten mamma taas ekana koneelle tarkistaan mailit ja tän palstan jutut ;)

*Virvaliekki* Hih, tollasta varmasti sattuu monelle muullekkin, että ensin säikähtää jotain, joka sitten paljastuukin aivan järkisyyllä selitettäväksi, niinko toi sun paitas sukkiksten alla. Ja km jättää aina jälkeensä pelot ja epäilyt, se on varma!

Ja *Viuhti* - muistanet varmaan mun asuinpaikkani tuolta Elotähkistä?! Eli täällähän mie asun, pidän majaa Haaparannan puolella :) Ja oo vaan ihan tyytyväinen sun oireettomuudesta. Ite voisin antaa tän 24/7 viston olotilan salaman lailla jollekkin toiselle. Haluatko? :)

Vierailija
67/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mukavan aktiivista porukkaa, ja ihan totta tää palsta kyllä koukuttaa =). Monta kertaa päivässä pitää sivut aukasta ja kattoo onko tullu uusia viestejä.

nyt pukkaa galluppia.Kysysin mahan koosta.onko havaittavissa muutoksia?

Itselläni maha on kuin viikolla 20.Tää on varmasti turvotusta tai sitten asukkeja on enemmän kuin 1.Maha on järkyttävä pallo.Ei tahdo löytää sopivia vaatteita,jolla masun sais piiloon.

Oireina mulla on rintojen arkuutta ja päänsärkyä.Myös hieman etova olo on,ei erityisiä mielitekoja tällä hetkellä.yritän muutenki syödä mahdollisimman normaalisti ettei kiloja pääsisi kertymään.ekassa niitä tuli 28 ja tokassa 16.Nyt jos tulis vaan ne pakolliset niin olisin tyytyväinen =)

Nyt pitää mennä valmistautumaan naisten lyhytohjelmaan

t.herkkusuu

ps.vastatkaahan galluppiin

Vierailija
68/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo havainnu vielä mitään muutoksia mahassani, ko siinä on vielä hieman löysää edellisestä raskaudesta ;)

Ekasta mulla tuli painoa +22 kg, tokasta +12 kg ja kolmosesta +5 kg.

Vierailija
69/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla pelkkiä kaasuja maha täynnä. X-(

Neuvolassa pyörähti 2 tuntia, kun ensin tunti puitiin esikoisen asioita. Ihan kivakin, kun on uusi neuvola täti. La on neuvolan jälkeen muutettu 09.09.09!!! heh :)

Hauska päivämäärä.

Mulla tuli enkeli esikoista odottaessa 12kg. Yritän nyt vähempään, kun omastakin takaa ON... Mutta en ota asiasta ressiä. Pääasia on, että vauva voi hyvin ja äiti voi hyvin. Eikö niin aattelis?

Vierailija
70/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkivut vaivaa edelleen... yksi päivystäjä laittoi vaan sakauden piikkiin... Omanmielenrauhan saamiseksi kävin gynellä niin kaikki varmistui ok. että kaikki kunnossa mitä tähän mennessä voi saada selville, poissuljettiin ulkopuolinen raskaus yms.... rasittavaa.... Nyt joudun oottaa aika vahvaa lääkettä joka myös ressaa... maanantaina uudestaan lääkäriin jos selviäis jotai lisää...

Tänään ollut selvää kuvotusta koko päivän, kuin olisi kamala kankkunen.

Jännäjuttu kuin niin erilaista kun niin erilaista kuin esikoista odottaessa.

Ihmetyksen aihe että rinnat ei ole lainkaan arat, noh ehtiihän vielä...

Vatsa kamalan turvoksissa, kuin nyt jo olis useampikin kuukausi menossa.

Kauheaa ajatella niin pakko alkaa jo miettiä äitiyshousuja kun nyt vain verkkarit tuntuu mukavalta. Onko muita jotka jo miettii vaatteita, oikeesti maha turvoksissa kuin löysä rantapallo???

Neuvolan mukaan la 22.9.09

Vierailija
71/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa on todellakin sen näköinen, kuin olisi jo pidemmälläkin tää odotus. Tiä mitä kaasuja tai turvotusta, mutta samoin olen saanut harkita tarkkaan, minkä paidan pistää housujen päällä, ettei maha näy. Äitiysvaatteita en uskalla vielä tässä vaiheessa edes ajatella.

Selkää särkee, samoin päätä. Ja öllötys jatkuu edelleen, tänään oli pakko hakea kaalilaatikkoa ruuaksi, kun sitä teki mieli. Koko viikon olen pyöritellyt lounasruokia lautasella, ei vaan oo pystyny syömään. Kaikki makea ja suolainen maistuu, mutta ei siis perusterveellinen ruoka. :)

Vierailija
72/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei Angelmom, mikä mahtava la! Mulla tämä eka la, joka kyllä taatusti muuttuu, on 20.09.2009, minusta sekin on aika hieno. :) Mutta veikkaan 27.9 olevan lähempänä totuutta.

Ei ole sillain turvottanut, mutta en tiedä olisinko niin huomannutkaan. Käytän itseasiassa aika vähän housuja, tykkään mekoista ja hameista. :) Mutta pitänee kokeilla parin viikon päästä mahtuuko yhetkään farkut jalkaan. :) Tähän mennessä luulen itseasiassa painon tippuneen, kun ruoka on maistunut niin huonosti. Tai kyllä se ihan ok yleensä maistuu sitten kun sitä alkaa syömään, mutta kun ei tee mitään mieli.

Mietin myös, kun mulla on oikeassa lonkassa semmoinen outo väsynyt olo siinä nivelessä. Niin onkohan se nyt tähän liittyvä vai johonkin muuhun, niinkuin lenkkeilyyn tai johonkin. Se tulee iltaisin kun on päivän kävellyt, semmoinen niinkuin olisi siinä nivelessä välissä ilmaa tai jotain.

Vielä näistä hulluista oireentarkkailuista sen verran, että tätä meiän pientä on toivottu vuosikausia ja yritetty kunnolla puolitoista vuotta, niin olen kyllä ihan ylitarkka kaikesta. :D Pitäisi osata hellittää varmaan, mutta helpommin sanottu kuin tehty taas. Miehellä meni jo eilen hermot vauvajuttuihin. Tai siis noh, sanoi varoen että voisihan sitä välillä jostain muustakin puhua. Olin vähän loukkaantunut, että nyt jo, kun ei ole viikkoakaan tästä tiedetty edes. Nytkö se JO väsyy. :D Pitää varmaan sitten vähentää vauvajuttuja.. höh.

virva

Vierailija
73/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosiaan aktiivista porukkaa. On mukava lueskella juttujanne kahvikupillisen äärellä, vaikka en ihan yhtä usein ehdi kirjoitella omia kuulumisiani.

Moni on ennättänyt jo neuvolaan ja ekaan (varhais)ultraankin. Eka ultra kyllä konkretisoi asiaa ihmeesti. Itse en ole vielä saanut soitettua neuvola-aikaa.... Mihin nämä päivät oikein kuluvat? ;P Tänään lähinnä ulkona lumesta ja auringosta nauttien. :) On muuten ihanaa, että on kevät ja valoisat päivät edessä.

En ollut osannut ajatellakaan, että selkäkivut ja päänsärky voisivat tosiaan olla raskausoireita. Luulin, että selkäkivut liittyvät ison vatsan aiheuttamiin "ryhtiongelmiin". Mulla on nimittäin myös ollut selkäkipuja alusta saakka (nyt alkaa helpottaa) ja tänään on särkenyt päätä. :-/ Voi nämä kivut muistakin syistä tietysti johtua.

Mitä tuo suljettu yhteisö -juttu käytännössä tarkoittaa? Keille se on tarkoitettu? Mietin vaan, kun ymmärsin Virvaliekin viestistä, että sitä oltaisiin perustamassa pienemmän osallistujamäärän toivossa.

Täällä kyseltiin mieliteoista. Mulla ei ole oikeastaan ollut mitään mielitekoja. Lähinnä monet ruoat maistuvat hiukan pahalta. Suussa on ylipäätään melkein aamusta iltaan omituinen maku. Sama juttu oli esikoista odottaessa, mutta en muista enää milloin se meni ohi. Karkkia olen aina syönyt paljon ja se on edelleen hyvää...

Vatsagallupiin: Turvotusta on, mutta ei niin näkyvästi, että olisi vaikeuksia peitellä. Normaalit vaatteet mahtuvat vielä hyvin päälle. Iltaisin alkavat farkut vähän puristaa. Lisäksi jalat on iltaisin väsyneen oloiset.

Mukavaa viikonloppua!

Vierailija
74/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös juuri samanlaiset turvotusoireet kuin edellä kirjoitelitte, paitsi ettei varsinkaan iltaisin ole mikään löysä rantapallo, vaan pinkeä kuin mikä. Farkkuja en voi kuvitellakaan jalkaani, Onneksi työhousut (joita pakko pitää töissä) on sellaiset melkein kainaloihin asti tulevat tätimallin pöksyt, niin ne ei purista.

Mä kärsin joka päivä aivan karmeesta närästyksestä. Se alkaa puolilta päivin ruuan jälkeen ja pahimmillaan jatkuu koko illan/yön. Miehelle oonkin sanonut, että kyllä sulla on naisellinen vaimo; röyhtäilee ja piereksii taukoamatta. Töissä olo on järkky, koska noita em asioita ei tietenkään voi harrastaa ja kaikki ilma kertyy mahaan!

Mulla on tän viikon aikana väsymys varmaan kymmenkertaistunut.

Nyt ajattelin mennä pilkkimään sohvalle Pommac-lasin ja viikonloppunamien kanssa. Näitä olen odottanut koko viikon, kun meillä ei viikolla herkutella. Ehdittiin aloittaa miehen kans yhteinen kuntokuuri ja punnitus piti olla vapun aattona. Saattaa mun punnitus mennä nyt vähän toiseen suuntaan kun siinä kuntokuurissa oli tarkoitus ;) No yritän kuitenkin pitää mielihalut kurissa, viikonloppuna täytyy kuitenkin saada karkkia!

Mukavaa viikonloppua kaikille toivottelee

Toukoaarre

Vierailija
75/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin saan aikaiseksi kirjoitettua, mutta lukemassa kirjoituksianne käyn useamman kerran päivässä. Aina kun on koneen lähettyvillä, tulee ajatus jos olisi tullut lisää viestejä ketjuun. ;)

Edelleen rinnat aristavat mutta ei kyllä taas tällä hetkellä niin pahasti kuin vielä pari päivää sitten. Välillä on myös pientä menkkamaista tuntemusta havaittavissa.

Yritän olla ihan liikaa noita oireita ja tuntemuksia miettimättä kun jotenkin on kai kumminkin vielä pieni pelko päällä kun niin alussa mennään. Odotan jo kovasti aikaa että raskauden ei tarvitse olla mikään salaisuus ja voin siitä olla avoimesti onnellisena ja iloisena. :)

G: Vatsan seudulla ei ulkoisesti ole havaittavissa suuremmin mitään muutoksia, hiukan ehkä turvotusta etenkin iltaisin. Ja iltaisin myös housut tuntuvat puristavan ja painavan vaikka ihan hyvin tilaa onkin. Tätä tahtia jos jatkan syömistä niin vatsa kyllä kasvaa varmasti, kyllä ihan muusta syystä kun vauvan kasvusta johtuen. ;D Kaikkea suolaista ja myös raikasta tekee mieli, eli niin sipsit kuin hedelmät on suosiossa. Ainut mitä ei tee mieli on suklaa, jota taas normaalisti ahmin.

Ensimmäisessä raskaudessa tuli kiloja 7,5 ja ne lähti todella helposti imettämällä pois. Toivottavasti nyt kävisi samoin. :)

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

Vierailija
76/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys. Aikaisempi viesti katosi johonkin taivaisiin, ärsyttävää kun nämä sivut aina välillä tökkii...

Harvemmin saan aikaiseksi kirjoitettua, mutta lukemassa kirjoituksianne käyn useamman kerran päivässä. Aina kun on koneen lähettyvillä, tulee ajatus jos olisi tullut lisää viestejä ketjuun. ;)

Edelleen rinnat aristavat mutta ei kyllä taas tällä hetkellä niin pahasti kuin vielä pari päivää sitten. Välillä on myös pientä menkkamaista tuntemusta havaittavissa.

Yritän olla ihan liikaa noita oireita ja tuntemuksia miettimättä kun jotenkin on kai kumminkin vielä pieni pelko päällä kun niin alussa mennään. Odotan jo kovasti aikaa että raskauden ei tarvitse olla mikään salaisuus ja voin siitä olla avoimesti onnellisena ja iloisena. :)

G: Vatsan seudulla ei ulkoisesti ole havaittavissa suuremmin mitään muutoksia, hiukan ehkä turvotusta etenkin iltaisin. Ja iltaisin myös housut tuntuvat puristavan ja painavan vaikka ihan hyvin tilaa onkin. Tätä tahtia jos jatkan syömistä niin vatsa kyllä kasvaa varmasti, kyllä ihan muusta syystä kun vauvan kasvusta johtuen. ;D Kaikkea suolaista ja myös raikasta tekee mieli, eli niin sipsit kuin hedelmät on suosiossa. Ainut mitä ei tee mieli on suklaa, jota taas normaalisti ahmin.

Ensimmäisessä raskaudessa tuli kiloja 7,5 ja ne lähti todella helposti imettämällä pois. Toivottavasti nyt kävisi samoin. :)

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

Vierailija
77/100 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
78/100 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Teitähän on paljon täällä syyskuisissa, ja mää olisin vielä änkeämässä mukaan.. :) Oon käynyt jonku verran lukemassa teidän juttuja,ja nyt ajattelin itsekin tulla mukaan.

Ihan loppukuulle olis la, laskurin mukaan 28.9.2009. Plussasin jo tiistaina, kun maanantaina olis pitänyt menkat alkaa, nyt on pitänyt sulatella hetki asiaa. Tää on meille ensimmäinen lapsi (jos sinne asti päästään) eka raskaus meni viime lokakuussa kesken, huomattiin viikolla 10 mutta oli siis jo mennyt viikolla 8 eli keskeytynyt keskenmeno. Tän vuoksi oon siis kovin kyyninen että voiko tästäkään tulla mitään, eikä meinaa edes todeksi uskoa koko hommaa.. Ja sehän on pahinta kun ei voi kuin odottaa!! Vielä muutamaan viikkoon on turha kuvitellakaan menevänsä varhaisultraan, ehkä maanantaina vois alkaa varaileen aikoja..

Onko muuten tietoa, pääseekö neuvolan kautta varhaisultraan kun km takana? Vai onko mentävä yksityiselle? Sitä vaan mietin kun kallistahan se on, mutta mitäpä sitä ei maksais tämmösen vuoksi.. Aika noviisina kyselen siis teiltä kokeneemmilta :)

No, nyt pitää alkaa siivoon illan juhlia varten (jotka on mun luona työporukalle :/, oon ostanu pari alkoholitonta siideriä, jos kukaan ei huomais että juon vain niitä enkä humallu...?! :) ) Mukavaa viikonloppua kaikille!

Terkuin myym

Vierailija
79/100 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa huomata että meitä on täällä näin kovasti liikkeellä.Tätä on tullu lueskeltua, mutta nyt sain ittekin aikaseksi kirjoittaa. Tää muute kokukttaa...

Itselläni on la aika laskurin mukaan 23.9. Sain varman tuloksen torstaina neuvolan kautta vaikka olinkin jo asiasta melko varma mutta jotenkin halusin että sen jouku sanoo mulle ääneen, POSITIIVINEN!!!! Pitääkin soitella ensiviikolla ensinmäinen virallinen neuvolaaika

Mulle tämä on kolmas raskaus, nyt ei oo paljon vielä mitään tuntemuksia, "oireita" Huomasin vain heti alussa kun aloion aavistella että jokohan tärppäs, kun tuli yliherkkä hajuaisti, mulle jolla on aina nenä tukossa :) Aikasemmissa raskauksissa halutti kauheesti karkkia, saasnähdä käykö nyt samoin?

Vaan nyt pitää lähtee ulos reippailemaan , juniori jo huutelee !

:) :) :) :( :)

Vierailija
80/100 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä on muitakin, joilla on raskauteen liittyviä pelkoja. Itse olen varmaan sen junan johtotähti! Mukaan vaan. :)

Meiltä kuoli vauva kpks:ssä. Olen käyny yhen ultran jo! Ihan siksi, että jos se menee kesken ilman vuotoja, saa heti ottaa toukan pois. Ite sain varattua suoraan äippäpolilta ajan, varasin jo seuraavanki ultran. En siis ole kytköksissä neuvolan kautta sinne. Kannattaa soittaa jos siltä tuntuu!!!

Voimia kaikille jotka niitä tarvitsee :) Oikein sylin täydeltä!!!!!!

Angelmom, Enkelityttö olisi nyt reilu 4kk ja Toukka 7+6??