Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita synnytyspelkoisia?

28.08.2006 |

Olen tuttavapiirissä ainoa, kenellä on kauhea synnytyspelko. Pelkään kaikkia sairaalan toimenpiteitä, pelkään että kuolen synnytykseen tai että vauvalle sattuu jotain synnytyksessä.

Miten synnytyspelosta pääsisi eroon?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puhuin niistä heti alkuun neuvolassa, jolloin sain lähetteen ns pelkopolille synnytyssairaalaan. Kävin siellä kahdesti juttelemassa sekä kätilön, että lääkärin kanssa peloistani ja eri kivunlievitysmahdollisuuksista, vauvan kokoa ultrattiin tarkemmin jne. Auttoin minua tosi paljon, ilman tätä en olisi uskaltanut alatiesynnytykseen ollenkaan!

Nyt odotan kolmatta ja pääsin pelkopolille kätilön kanssa juttelemaan taas, vaikka oikeastaan en enää kokenut asiaa yhtä ahdistavana. Odotan synnytystä hyvin positiivisin mielin, eli hyötyä tästäkin käynnistä oli.

Ota siis rohkeasti puheeksi neuvolassa ja pyydä aika synnytyssairaalasi pelkopolille, jos siellä vaan sellaista pidetään!

Mayella rv 35

Vierailija
2/2 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava synnytykseni maaliskuussa on jo minulle neljäs! Aikaisemmin ei ole pelottanut tai mitään muutakaan, mutta nyt on tilanne ihan eri ja muuttunut. Viime synnytyksestä on aikaa tasan vuosi, kuopuksella siis tänään synttäripäivä, ja heti eka neuvolakäynnillä mainitsin peloistani ja tulen saamaan lähetteen pelkopolille loppuraskaudessa.

Olisi mukava vaihtaa ajatuksia ja rohkaisuja muiden jänskääjien kesken?!

Laitetaankos s-posti lista pelokkaille mammoille? ;)

Kyllä peloista voi päästä puhumalla ja puhumalla ja puhumalla ja....

-Number4-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla