Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vaikun saa korvista pois?

Vierailija
27.03.2010 |

Uskaltaako niitä pumpulipuikkoja työntää kuinka syvälle? Lääkäri sano ettei nää tärykalvoja ku niin paljo vaikkua. Nyt mneossa uudelleen korvalääkärille. Pumpulipuikoillako vaan, vai onko teillä jotain muita kikkoja?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se huuhtelee ne vedellä että kaikki töhnä tulee pois. Aika ihme ettei lääkäri osannut sulle tuollaista kertoa. Pumpulipuikko työntää sen vaan syvemmälle ja painaa kovemmin kiinni korvakäytävään. Laita edellisenä iltana Remowaxia (siis ennen kuin menet huuhteluun) niin ne irtoaa helpommin.

Vierailija
22/30 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ne putsaa, mutta huuhtelu vie tietty oman aikansa vastaanotosta. Mutta itse olen saanut tosi pahan tukkeuman pois Audispray-nimisellä liuoksella. Saa apteekista ja siinä on tosi kätevä "tötsä", jolla onnistuu suihkauttamaan korvaan perille saakka. Se on ihan "luomutuote", annostusta uskaltaa lisätäkin. Vanupuikkoa älä käytä, se vaan lykkää vaikun syvemmälle ja tiukempaan, vasta ulkosuulta voi pyöräyttää valuneen vaikun pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa se käydä poistattamassa tk:ssa / neuvolassa. Ihan huuhtelevat korvat, voi olla, että pyytävät "liottaa" niitä etukäteen Remowaxilla tms.



Sen jälkeen ota käyttöön Vaxol

http://www.vaxol.fi/

On oliiviöljypohjainen suihke, jonka voi jättää korvaan.



Miehelläni on pitkän aikaa työn melun ja korvatulppien takia ollut ongelmana korvavaha, mutta Vaxolin myötä ongelma poistui!

Vierailija
24/30 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka pitää poistaa vaikut, tuleeko ne itse sieltä ulos ilman että menee terkkarille?

Vierailija
25/30 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka pitää poistaa vaikut, tuleeko ne itse sieltä ulos ilman että menee terkkarille?


tottakai vaihtelee, mutta kokeilla kannattaa.

Vierailija
26/30 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee hyvin.

Voi myös käydä lääkärillä tai hoitajalla poistattaan. Meidän esikoiselta on poistettu vaikkua mm. pinseteillä (korvalääkäri) ja huuhtelemalla (hoitaja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako se imu ja huuhtelu kipeää??? Pitäisi valita toinen...

Vierailija
28/30 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt (lekurin toimesta) huuhtelemalla, imuri piti kavaa esille. Oli tukossa aika reippaan uiskentelun - oikeastaan hyppisen - seurauksena. Armoton tillitys ja aivan tukossa. Tolkuton määrä vaikkua lähti imurilla. Eli jos tukossa niin en lähtis itse edes yrittämään. Kumpikaan operaatio ei tunnu missään, ei tarvitse pelätä... Mut joku väänsi volumet kaakkoon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä varmaan pitäis käydä lääkärissä tai terkkarilla huuhteluttamassa korvat. Muuten ei vaivaa nuo korvat mutta nukahtaminen on täyttä helvettiä. Selälleen pitää nukkua että saa nukuttua. Pitääkö semmonen lääkärin putsaus varata vai voiko vain mennä päivystykseen?

Vierailija
30/30 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkana on best