Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ilmainen tai tosi halpa kirppispöytä PK-seudulta??
18.03.2010 |
Tietääkö joku onko Hki-Vantaa akselilla tulossa esim. joku tapahtuma nyt keväällä, jossa saisi ilmaisen tai tosi edullisen kirppispöydän? Lastenvaatetta ym on kertynyt kaappiin, mutta ei niin paljoa että viitsisin vuokrata useampaa kymppiä maksavaa myyntipöytää - en tiedä saisinko edes pöydän hintaa takaisin vaikka myisin kaiken!!
Pihakirppikseen ei ollut innostusta yhtiössä, ja huutiksessa en halua myydä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa