Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytän minähetkenä hyvänsä ja ukko otti ja lähti!

Vierailija
26.03.2010 |

Että voi vituttaa!! Keräs omat kamppeensa ja lähti! Kiva olla kotona ilman autoa kahen muun lapsen kans..La oli ja meni!

Taitaa olla mun oma vika!!

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä... tuli puolen yön aikaan koputtaan oveen..heräsin siihen..missä lie sen avaimet en tiedä..kävi makuuhuoneen ikkunaankin koputtamassa ja huusi et avaa et haluaa jotain hakea..

en uskaltanut avata ovea..laitoi viestin et mene pois...kerran pimpotti ovikelloa mut tietää et lapset herä siihen niin ei enempää soittanut..lähti sit pois. laitoin sille sit et se on ihan sairas..

en tiedä miks en uskaltanut avata ovea..

aamulla laitto viestiä et oli nähnyt vuokranantajaa ja siks kävi ku se oli käskenyt jutella asiat..en jotenki usko...

yrittää soittaa koko ajan mut sanoin et vastaan vasta maanantaina ku eka oon soittanut sossuun..nyt en anna sille enään anteeksi..

ap

Vierailija
2/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitoja on,ja riitoja tulee ja menee.

Mietippä nyt onko miehesi se narsistinen ja itsekäs sika, ja etkö oikeasti halua olla sen kanssa?

Sulla on kuitenkin kohta lapsi sen kanssa, ja joudut jokatapauksessa kestämään tätä miestä lapsen näkemisen yhteydessä.

Jos et tosiaan anna anteeksi (vaikea meidän tietää koko totuutta teidän ongelmista), niin

sitten jauhamiset loppu ja pysyt kovana, etkä edes puhu sille,hoidat asiat itse.

Mutta eihän toi mikään ihme ole,se tuli ovelle hädissään koputtelee koska haluukin vielä katsoa miten reagoit, se on hämillään miten tiukkana olet. Onhan miehelläskin varmaan tunteet ja eka? lapsi kohta tulossa. Jotkut on pitkävihasia, toiset ei. Jos se on tosiaan "väärä ja vaarallinen"mies sulle niin sitten unohda koko juttu. Lapsellas sitten ei vaan oo isää, koska joudut sitä varmaan työtämään pois elämästänne pitkään, jos kerran nyt vasta tajusit ettet hänen kanssaan halua olla. Aika outo ajankohta vaan tällaisille päätöksille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt aio suuremmin ottaa kantaa alkuperäiseen aiheeseen, oletan että ap kohta kolmen lapsen äitinä ottaa sen "aikuisen vastuun" ja järjestää asiansa kuntoon niin, että voi rauhassa elää lastensa kanssa. Ilman tuollaista miestä.

Mutta, ap, puutun yhteen epäkohtaan: ai että mies saa kuulua lapsensa elämään vain rahallisesti?? Sinä et sitä päätä, eikä se muutenkaan ihan noin mene. Koska ette ole avioliitossa, mies joutuu luonnollisesti tunnustamaan isyytensa (ja jos sinä jostain syystä vastustat isyyden selvitystä, voi isä sitä silti vaatia...). Kun isyys on selvitetty, sinä luultavasti haet ja saat yksinhuoltajuuden? Sekään ei tarkoita etteikö isällä olisi oikeutta lapseensa, tai tarkemmin lapsella isäänsä... Eli tapaamisia on, jos teidän tilanteenne on kovin tulenarka, on tapaamiset luultavasti sovittavissa valvotuiksi. Mutta sinulla EI ole oikeutta deletoida lapsen isää maailmankartalta, vaikka isä näiden tekstien perusteella vaikuttaakin idiootilta. Tosiasiassa kuitenkin jokaisella on oikeus lopettaa suhde jos niin haluaa, ja mies ei nähdäkseni ole tehnyt muuta. On siis ottanut ja lähtenyt. Ja ei, en liputa miehen puolesta, todellakin luulisi aikuisen ihmisen osaavan hoitaa asiat varsinkin tuollaisessa tilanteessa hienommin...

nyt häntä pystyyn, asiat jrjestykseen, apua saa monilta suunnilta jos sitä osaa ja ymmärtää pyytää. Ja hyvin sinä pärjäät lasten kanssa, tuollaista miestä et takaisin halua, uskoisin?

Aikanaan sitten ne isyysasiat, rahat ja tapaamiset kuntoon.

Vierailija
4/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsistieksäni (siis ihan oikeesti narsisti) olis v oinut tehdä just noi ja näin jälkeenpäin toivon, et oliskin tehnyt kun en itse kyennyt lähtemään. Siis just tollanen suhteellisen pienestä asiasta raivostuminen ja muiden käännyttäminen sua vastaan; kuulostaa vaan niin oppikirjasimerkiltä narsistista. ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ VAAN ANNA SITTEN YHTEISHUOLTAJUUTTA, sitten olet todella kusessa. Älä tee sitä, vaikka palaisitte yhteenkin,sano ettet luota enää häneen.

Ota sinne sossuun yhteyttä heti! Onko paikkakunnallasi perheneuvolaa tai perheasiainneuvottelukeskusta? Ota sinnekin yhteyttä heti. Tee myös äitiysneuvolaan tilanne tiettäväksi. Saat apua, sinua ei jätetä yksin! Soita stävillesi ja sukulaisillesi. Jätä puolustelut vähemmälle, kerro kuinka epätoivoinenn olet ja anna itkun tulla. Tsemppiä!!!

Vierailija
5/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsot listaa, jossa narsistin tuntomerkkejä, niin niistä löytyy paljon piirteitä, jotka sopivat moneen ihmiseen, ja oikeita narsisteja ei niin paljon ole. Ja kun emme nyt tiedä, mitä ap on miehelleen tehnyt/sanonut, niin turha tehdä kauheasti päätelmiä.

Vierailija
6/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ettei sais olla kuin rahallisesti poikaansa yhteydessä..olin niin vihanen..tiedän et lapselle on tärkeää että tuntee isänsä..

ja teetän isyystestin heti ku mahdollista koska poika tulee joskus perimään jotakin isältänsä..kun ei ole mikään persaukinen ja on hällä kaksi lasta entuudestaan..mut ovat jo aikuisia.

ap

Vierailija
7/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai puhutko nyt isyyden todistamisesta?

Nyt sulla ap taitaa olla pasmat sekaisin.

Siis rahaako vaan nyt ajattelet?

Eikö nyt olisi aika ajatella synnytystä ja sitä lasta, jos synnytys ihan just.Keskity siihen.

Meinaatko nyt olla riidoissa sen lapsen syntymän aikaan?

Ja toi narsistikortti tosiaan vedetään aika usein esille. JOS mies on narsisti, niin sitten kehoitan lukeamaan vähän aiheesta ja esim.liittyä narsistientuki-ryhmään.

Mutta jos toi on vaan riita niin älä nyt vedä liianpitkälle koko asiaa. Järki käteen.

Vierailija
8/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isyystestin..ite olen sata varma että on isä mut miehen puolelta ex-vaimo ja lapset epäilevät ja haluan sen paperille koska tulee joskus perimään jotakin.eipähän ole sitten epävarmaa.

mies kävi äsken itkemässä ovella mut en anna enään jättämistä anteeksi enkä ota sitä takaisin.

äitini soitti mulle..ja oli kuullut riidasta mut on mun tukena..ja varmisti et soitan sille jos tulee lähtö niin tulee tänne kattomaan lapsia...luojan kiitos..

ap

Vierailija
9/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko isyys todistaa testeillä? en nusko että ex vaimo voi mitään vaatia jos mies on jo sen tunnustanut?

Vierailija
10/70 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, niin eiköhän se tule pian takaisin. Ja vaikka olisit tehnytkin, niin eiköhän sillä ole puhelin päällä.

Vierailija
11/70 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kuulemman ollaan erottu..ei huolehdi enään minun asioista..jätti mun niinku nallinkalliolle...vein auton avaimetkin etten pääse mihinkään...

vittu mikä ukko!!

Vierailija
12/70 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se vaan sun vika oli, eiköhän suhde ole kahden kauppa.

Vierailija
13/70 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä riita?

Vierailija
14/70 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PItäähän sun sieltä päästä. Jos sulla ei ole ketään läheisiä siellä päin, sun on ilmoitettava hätäkeskukseen toi tilanne. Saat apua sinne.

Vierailija
15/70 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä valheesta..ei minusta oleellista koska sekin on jäänyt..

tuntuu että sai viimisen tekosyyn lähteä..

tiedän ettei saa valehdella...sit se otti kaikki aikasemmat riidat mukaan ja väittää että olen aikasemminkin valehdellut...jota en ole..

mut miten mies voi vaikka kuinka iso riita on niin jättää tälleen ihan "heitteille" ilman kulkuyhteyksiä? en oikein itekään usko tätä..

mut tiedän sen että itseäni saan syyttää...

ap

Vierailija
16/70 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäset lapset sulla on?

Kuinka pitkä sairaalaan?

Ei varmaankaan kannattais ottaa takasi noin vastuutonta miestä.

Älä vastaa sen puheluihin.

Mene taksilla synnyttämään. Vanhemmat lapset sukulaisille,ystäville tai lastenkotiin.

Vierailija
17/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttämässä?

Vierailija
18/70 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oletko vielä täällä?

Mene rauhassa synnyttämään,kyllä se mies suuttumuksensa unohtaa kun uusi vauva syntynyt!!!

toiv.tää ei ollu provo...

Vierailija
19/70 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mieskin haluaa mustaa valkoisella et voi rodistaa sen..

jos huomenna soitan sossuun niin mitä sanon..kerron meidän tilanteen? mitä ne voi auttaa? nyt kuiten saan isommat lapset mun äidille kun lähen synnyttämään..

ap

Vierailija
20/70 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miks pitäis soittaa hätäkeskukseen, jos mies on jättänyt...