Synnytän minähetkenä hyvänsä ja ukko otti ja lähti!
Että voi vituttaa!! Keräs omat kamppeensa ja lähti! Kiva olla kotona ilman autoa kahen muun lapsen kans..La oli ja meni!
Taitaa olla mun oma vika!!
Kommentit (70)
jos joku uskoo niin sille en voi mitään.
kiitos kuiten niille jotka on mua neuvonut. olen kiitollinen neuvoista..
ja pakkohan tästä on jotenkin selvitä..
saisi vaan jotenkin lisää rohkeutta ja luottamusta että asiat selviää..
ap
mut jää mietityttää että:
viimisen 20 minuutinko aikana selvitit asiasi ja tulit nyt meille kertoo...???hä?
kyl sä nyt taidat valehdella..
ei kai täällä suomenmaassa oo muutakaan tekemistä
Tai jos toi on totta niin onnea sulle!
kai ne tietävät mikä sinä olet, ettei miehesi(vieras) niitä saa uskomaan omiaan(?) Oletko pettänyt miestä, vai mistä se noin suuttui? Asioilla on tapana selvitä, tavalla tai toisella, mutta kyllä sinun pitää nyt toimia ja ottaa yhteyttä ensin äitiisi. ethän sinä voi siellä yksin odotella lähtöä, missä se veljesi, joka kuunteli sinua?
jos yöllä tulee lähtö niin soitan äidilleni kyllä ja pyydän siltä vaikka taksirahat..
isoveljeni on töissä..kylläkin tulossa samalle paikkakunnalle mut silläkin menee pari päivää.
ap
ja laitoinkin miehelle viestiä että soitan maanantaina sossuun ja kerran miten se jätti meät ja enkä halua nähä sitä enään koskaan..poikansa elämään saa kuulua vain rahallisesti.. en halua sitä enään takas...mut miten pysyn tiukkana kun tulee se päivä et anelee takas...puhuu mut taas pyörryksiin... ja alunperin oli tarkotus että äitini kattoo vanhempia lapsia kun lähetään synnyttään mut mulla pelottaa jos se mies on puhunut sen mua vastaan..mut aioin huomenna soittaa sille.. en tiedä miten saisin helpoiten yksinhuoltajuuden..miehellä on tosi hyvä asianajaja ystävänä.. pelottaa et siinä käy sit että ne vievät pojan multa...mut ei kai suomenmaassa niin voi ihan hepposin keinoin tehä? ap
Miksi pelkäät? Jos soitat sossuille ja kerrot kaiken heti, tiedot ovat paperilla ja kun lapsi syntyy ,sinä yksin saat huoltajuuden , yhteishuoltajuuteen et suostu! Se on siinä! Isyyden varmaan joudut todistamaan, se on lapsen oikeus, mutta huoltajuutta ei tuo mies ansaitse, jos on hylännyt sinut noin! Älä anna tämän vaikuttaa synnytykseen! tsemppiä! Sen lapsen oli tarkoitus tulla maailmaan, ymmärrät sitten myöhemmin.
jos miehen osoitekin on muualla. Ota ehdottomasti yhteyttä neuvolaan7sossuun ja kerro tilanne, ei mies voi noin jättää perhettään kuseen, toimi heti maanantaina niin saat asiat rullaamaan.
et ku laitoin miehelle viestiä siitä että soitan maanantaina sossuun niin se laitto takas et älä soita maanantaina.
mitähän se sillä tarkotti?
aion kyllä soittaa..kuhan en vaan muuta mielipidettä..välillä tuntuu että sitä on niin heikko ihminen..enkä voi uhmata miestä mitenkään..kauhea miten se on saanut muhun otteen..
ap
ottaisitko? Minä joskus otin ja 7 vuotta ollaan oltu yhdessä sen jälkeen, välillä menee hyvin. välillä ei niin hyvin.
mistä tiedän ettei taas jätä meitä kiperässä tilanteessa?
jotenkin tuntuu että sillä on helppo lähteä..
ap
ja laitoinkin miehelle viestiä että soitan maanantaina sossuun ja kerran miten se jätti meät ja enkä halua nähä sitä enään koskaan..poikansa elämään saa kuulua vain rahallisesti.. en halua sitä enään takas...mut miten pysyn tiukkana kun tulee se päivä et anelee takas...puhuu mut taas pyörryksiin...
ja alunperin oli tarkotus että äitini kattoo vanhempia lapsia kun lähetään synnyttään mut mulla pelottaa jos se mies on puhunut sen mua vastaan..mut aioin huomenna soittaa sille..
en tiedä miten saisin helpoiten yksinhuoltajuuden..miehellä on tosi hyvä asianajaja ystävänä.. pelottaa et siinä käy sit että ne vievät pojan multa...mut ei kai suomenmaassa niin voi ihan hepposin keinoin tehä?
ap