tummaihoisilla miehillä lähes aina lihava nainen (jos siis nainen SUOMALAINEN)
eli siis usein törmää suomalaiseen lihavaan naiseen ja hoikkaan tummaihoiseen mieheen,parina. taitaa tummat miehet pitää tuhdeista. Nämä naiset mitä olen nähnyt,monia siis ovat olleet tosi lihavia.
Kommentit (18)
vaimo pysyy kotona lasten kanssa ja on tyytyväinen elämäänsä. Mies saa luvan olla Suomessa ja yökaudet hilluu baareissa, niiden mallimittaisten ja kauniiden naisten perässä...
Tosin vaihtaa nyt toiseen firmaan, parempaan työhön (akateeminen koulutus). Niillä ei tosin ole lapsia, muuta ovat olleet yhdessä jo kymmenisen vuotta.
Ensinnäkin aika moni suomalainen aikuinen nainen ei ole missin mitoissa! ;) Ja tottahan tuo on, kauneuskäsitys voi olla erilainen, varsinkin muhkea takamus on paljon houkuttelevampi naisella tumman miehen mielestä, luisevat peput ovat kuin miestä panis!!
Minun tuttavapiirissä ehkä 2/10 afrikkalaisen vaimosta on tuhdimpia,mutta muut ovat kyllä hoikkia ja aktiivisesti urheilua harrastavia vaikka saattaa olla jo useampikin lapsi.
on helpompi pistää hellan ja nyrkin väliin ja ei ole pelkoa,että miehiä olisi jonossa ottamassa eli saa rauhassa pitää tuhdin pullukan ja itse juosta pitkin poikin nätimpien perässä.Näille miehille on normaalia,että naisia on useita.
ulkomaalaisen vaimo, 3 lasta ja olen kotiäiti, olen normaalipainoinen nainen. Voin varmuudella sanoa että mieheni ei hillu baareissa. Usein menemme yhdessä ulos, vie minut ravintolaan syömään tai nautimme vaan toistemme seurasta.
on helpompi pistää hellan ja nyrkin väliin ja ei ole pelkoa,että miehiä olisi jonossa ottamassa eli saa rauhassa pitää tuhdin pullukan ja itse juosta pitkin poikin nätimpien perässä.Näille miehille on normaalia,että naisia on useita.
Minun miehelläni on vain yksi nainen ja se olen minä.
Nro 3:n kanssa samaa mieltä. Mustille äijille kelpaa mikä vaan, kunhan pääsee naimisiin Suomeen. En ole koskaan nähnyt sitä mallityyppiä, hyvännäköistä jne. naista mustan äijän kanssa. Tähän en laske mukaan Lewis Hamiltonia.
Miksi aina sanotaan että ulkomaalaiset miehet pitää naista hellan ja nyrkin välissä. Mun mies on ulkkis ja en ole koskaan ollut nyrkin ja hellan välissä. osallistuu sivoukseen ja jää lasten kanssa kun menen johonkin. Ja ei ole mua koskaan pahoinpidellyt niinkuin yleensä Suomalaiset miehet tekee. Ja toinen asia mitä en ymmärrä että miksi sanotaan että heillä on useita naisia, mun miehellä ei ainakaan ole. Kattokaa itse niiden Suomalaisten miehienne perään missä ne liikkuu, mun oma isä mun petti mun äidin ja on ihan Suomalainen. Mun oma mies ei käy edes baareissa eikä yöelämässä. Jos lähtee niin mun kanssa. Ja hän on Turkista, luulette vatun pissapäät että hän pettää ja hakkaa mua. Kenen mies antaa vaimolle joka päivä hellyyttä? Minun! Kenen mies ei käännä kylkeä sängyssä kun nukahtaa? Minun. Kenen mies huolehtii perheestään koko sydämestään? Minun. Kenen mies osaa keskustella ja kuuntelee murheitasi? Minun. Kenen mies ei ole koskaan lyönyt tai kiristänyt minua? Minun. Kenen mies laittaa ruokaa ja siivoaa? Minun.
En ole koskaan nähnyt sitä mallityyppiä, hyvännäköistä jne. naista mustan äijän kanssa. Tähän en laske mukaan Lewis Hamiltonia.
Ainakin Helsingissä näkee vaikka kuinka paljon.
Siia siinä syy kun suomalaiset menee naimisiin niin nainen on hoikka ja kaunis, sit menee muutama vuosi niin nainen lihoo ja mies haluaa erota. No nyt tajuan miksi suomessa on niin paljon avioeroja, suomalainen mies on idiootti. Onneksi mulla ei ole suomalaista!!!
ehkä ne miehet hakee jotain samaa suomalaisista ja tykästyvät lihaviin hirmuihin
nyrkin ja hellan välissä vaikka pullukka olenkin. Vaikka pari ylimääräistä kiloa on vyötäröllä, ei se tee naisesta tahdotonta piipittäjää. Oma kokemukseni isoista naisista on kyllä aivan päinvastainen.
Neekerit hakevat vaan avioliiton kautta oleskelulupaa ja sitten tuleekin perässä koko suku tänne loisimaan.
Hetki kehutaan läskiä vaaleaa suomalaista kauniiksi ja panaan sitä kunnes avioliitto on saatu solmittua -sitten voi olla tas oma itsensä.
Joo ei varmaan keskiverto suomalaisnaisella ole pelkoa että L.H hänestä kiinnostuisi.
Joo ei varmaan keskiverto suomalaisnaisella ole pelkoa että L.H hänestä kiinnostuisi.
kenestä L.H. edes on kiinnostava saati puoleensa vetävä mies?! :O Paremminkin pieni hiirulainen...
Ihmisillä on kummallisia käsityksiä tummaihosista. tietämättömyyttäkö? Tiedän kyllä että on 'toimistoja' mistä voi ostaa naisen jonka kanssa mennä naimisiin, että pääsee Eurooppaan & asumaan ,mutta ei sillä ihonvärin kanssa tekemistä ole, vaan kotimaan.
Yleensä miehet tykkää naisesta josta saa kiinni, ovat seksikkäämpiä kuin luuviulut. Olen itse luuviulu joten tiedän..
siis se on kulttuurikysymys. monesti runsas nainen edustaa heidän kauneuskäsityksen mukaan oikeaa naista, hedelmällistä ja jne
länsimainen ihanne nykyinen laiha riisuttu mallityyppi edustaa heille köyhyyttä ja huonoa lasten tuottokykyä. lisäksi naiset joilla on todella alhainen rasvaprosentti on melkein aina pienet rinnat ja pylly ellei kropan ulkoisilla aineilla paranneltu..