Synnytän minähetkenä hyvänsä ja ukko otti ja lähti!
Että voi vituttaa!! Keräs omat kamppeensa ja lähti! Kiva olla kotona ilman autoa kahen muun lapsen kans..La oli ja meni!
Taitaa olla mun oma vika!!
Kommentit (70)
Kannattaisi soittaa sinne ja kysyä voivatko he auttaa sinua hoitamaan asianne kuntoon + järjestämään lastenhoidon kun synnytät.
Ihmetellä täällä palstalla päivät pitkät muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Millä välin hoidatte omat lapsenne? Kysyy hetken tätä meininkiä seurannut tytteli.
samanlainen narsisti mies joka saattaa ottaa ja lähteä. Syyn kyllä keksii minusta. Älä ala riippuvaiseksi hänestä vaan teet nyt hänestä riippumattomia ratkaisua tuon synnytyksen ja muidenkin asioiden suhteen.
olen alkanut uskomaan et mies on narsisti.
ap
Läheisiisi ja äkkiä, sekä selittää tilanne. Puolestasi puhuu paljon jo se, että olette miehen takia lasten kanssa kotona "jumissa" vaikka voit synnyttää koska tahansa - oikeasti, kukaan terve ihminen ei tee sellaista vaikka olisi kuinka vihainen! Rehellisyydellä ja isolla kuuntelijajoukolla saa yllättävän monet valheet purkautumaan.
Autonkin vei ja et pääse sieltä itse millään mitenkään? Hiukan uusavuttomalta kuulostaa. Tuohan ei vaikuta lähestyvään synnytykseen mitenkään, hoidat homman itse ja sillä siisti. Taksit ja ambulansiit kulkee Porvoossakin ja kuka jättää synnärille menon viimetinkaan?
mutta ota nyt ihmeessä yhteyttä omiin vanhempiisi! Vaikka mies olisi miten yrittänyt mustamaalata, niin saisi olla aika ihme vanhemmat, että puolison sanojen takia kääntyvät omaa lastaan vastaan. Varsinkin kun lapsenlapsetkin ovat tilanteessa jollakin tavalla mukana.. Jo toisen veljesi reaktio ihmetytti, ikinä ei pitäisi ketään tuomita vain toisen osapuolen puheiden perusteella!
Mutta voimia ap tilanteeseen, kuten moni on sanonut niin yksin sinun ei kuitenkaan tarvitse jäädä vaikka nyt tuntuu vaikealta!
Teillä ei ole mitään hätää, kaikesta selviää.
Kun synnytys käynnistyy soitat sairaalaan ja taksin (tai minkätahansa kyydin vaikka naapurin) ja otat vaikka lapset mukaan jollet saa vahtijaa. Kyllä ne siellä sairaalassa soittaa jonkun hoitamaan lapsia, jollet saa ketään.
Kun tilanne rauhoittuu otat yhteyttä kuntaan ja sosiaalitoimistoon ja rupeat hankkimaan itsellesi ja lapsillesi asunnon.
Tollanen mies ei ole kenenkään arvoinen. Tiedän kokemuksesta!
Jos ja kun sinulla on joku päivä lapsia, tajuat, ettei se elämä siihen lopu, ja ei niiden lasten kanssa tarvitse olla 24/7.
Kyllä koneellekkin ehtii välillä vaikka kymmeneksi minuutiksi..Illalla kun lapset nukkuu, joutaa olemaan vaikka kaksi tuntia (tosin niin pitkään ei tätä menoa kyllä jaksa..).
Niin, ja katsos kun kaikkien miehet ei tee kuten tämän ap:n, niin on niistä täällä joku muukin huolehtimassa. Toisaalta, lapset leikkii, ei sitä leikkimistä tarvitse vahtia joka sekunti vieressä, varsinkin jos lapset on isompia.
Noin. Ymmärrätkö nyt?
Mitäs sinä täällä pyörit, tytteli?
Mies on sinusta vastuussa myös taloudellisesti niin kauan kun asumisenne yhdessä tai avioliittonne on voimassa. Puolisot ovat aina vastuussa taloudellisesti toisistaan. Eli ei voi vain lähteä seuraamuksitta.
Jos autonne on yhteinen niin tee ilmoitus poliisille mikäli sillä "uhkaaminen" ei mieheen tehoa sillä kyse on myös sinun omaisuudestasi.
Ota yhteyttä myös sosiaalitoimeen jotta saat tarvittaessa perhetyöntekijän kotiisi kiireapuun, mutta jos sinulla ei ole ketään synnytyksen ajaksi katsomaan lapsiasi niin ota heidät synnytyssairaalaan mukaasi, hoitavat lapset sieltä joko isälle TAI ns. sijaisperheeseen pariksi päiväksi ja saat heidät kotiin kun kotiudut vauvan kanssa.
Selviät kyllä ja ihan itsesi ja vauvasi vuoksi, koita rauhoittua, vaikka se olisikin vaikeaa.
VOIMIA!
ei tuollasia miehiä kertakaikkiaan voi olla olemassa. Kukaan mies mistään syystä ei hylkää viimesillään raskaana olevaa vaimoaan. Jos tämä on totta niin katkaise välit välittömästi tyhjä päähän. Lapselle ja sinulle parempi ettettä ole missään tekemisissä tuollasen iljettävän kuvatuksen kanssa.
Raskausajan hormonitoiminnan takia naiselle pitää antaa typeryydet tav helpommalla anteeksi. Vielä kun synnytys lähellä niin nainen ei ole täysin vastuussa tekemisistään tai sanomisistaan. Nainen valmistautuu synnytykseen sillon. Seurakkaa vaikka elukoitten oudoksi muuttuvaa käytöstä vähän ennen synnyttämisiään
Minulla on vuorokaudessa 24 tuntia ja ihan hyvällä omalla tunnolla otan osan siitä omaan käyttööni vaikka olenkin 3 lapsen äiti. Eikä niitä lapsia tarvitse koko aikaa hoitaa, tuolla ne nytkin leikkivät kiltisti keskenään.
Ihmetellä täällä palstalla päivät pitkät muiden tekemisiä tai tekemättä jättämisiä. Millä välin hoidatte omat lapsenne? Kysyy hetken tätä meininkiä seurannut tytteli.
puhelimeen eikä ole soittanut takaisin...
auto on miehen nimissä.. vuokra ja kaikki kulut mun nimissä..eli mulle jää kaikki hoidettavaksi. oma vika kun olen näin antanut mennä..olen sille kyllä sanonut aikasemmin että laitetaan noin kummankin nimille mut ku sillä "pitää" olla oma asunto nimissä koska siellä asuu sen veli kun on samalla paikkakunalla töissä..vaikea selittää..
en ole vieläkään uskaltanut soittaa äidilleni..sekin on ihan oma persoona.. mut yritän huomenna soittaa..
lapsilla on kaksviikkoa lomaa tarhasta mut maanantaina ja torstaina on neuvola ja täältä ei kulje linja-autoja eikä ole rahaa taksiin..että todella hienosti menee..
ex-anoppi kävi kylässä niin pääsin käymään kaupassa viimisillä rahoilla...
toivottavasti tämä pysyis vielä viikon massussa niin ehtis saada jotakin järjestykseen..eilen illalla kyllä taas supisteli..oli varmaan vitutus yhtenä syynä..
tänään ollut taas tosi masentava päivä..ei mulle voi käydä näin..
että aikuinen mies tekee näin..siis oikeasti..ei ole mikää pojan kloppi vaan vanhempi mies...
en ymmärrä...
ap
taas näin perjantai-illan tapaan...
Tai yritä ap nyt vakuuttaa meidät, että tää on totta.
tollanen tilanne ettei linja-autotkaan kulje eikä rahaa taksiin ja lapsi melkein syntymässä, niin ai jai kun kuulostaa provolta. valitettavasti.
tai jos et provoile, niin kerro vaikka miten ihmeessä olet luottanut sitten mieheesi niin, että olet ihan hänen armoillaan? laskettu aika käsillä ja 2 muuta lasta. Oliko hänen sitten tarkoitus huolehtia heistä kun olet synnyttämässä?
kyllähän täällä neuvotaan sua, mut anna vähän faktoja peliin, niin uskotaan että puhut totta.
ei tästä mene kuin joitan palvelu linja-autoja ehkä parikertaa päivässä..
mie maksan tililtä laskut ja se antaa sit ostoihin rahaa..ja vasta maksoin laskut ettei tilillä ole rahaa..
miten olen luottanut? en tiedä..olen ollut liian sinisilmäinen.. osaa puhua kuten olen jo sanonut..puhunut minutkin monesti ympäri..saa minun mielipiteet muuttumaan omiksi..hankala selittää..
kuinka joku edes keksis tämmöstä? pitäs olla aika hyvä mielikuvitus.
ap
minäkin veikkaan, koska neuvoja on nyt annettu niin paljon, mutta kas, kun kaikkiin on jokin epämääräinen selitys ja niitä neuvoja ei voi sen takia toteuttaa.
Hävettääkö edes ap?
jotka tekee paljon lapsia ja elämä on kuin suomalaisesta leffasta. pääsee av:n listoihin kummalliset perheet-
Mulla on laskettu aika 2 viikon päästä. 3 viikkoa sitten kilahdin, kun mies ei tullut yöksi kotiin vaikka oltiin 2 vkoa aikaisemmin sovittu, että saa käydä kavereiden kanssa baarissa kunhan tulee kotiin yöksi. Oli nukkunut kaverin työpaikan lämmönjakohuoneessa (niinpä:).
Mä jätin sitten pe lapun, että kerää kamasi ja häivy ja lähdin maalle viikonlopuksi. Sunnuntaina se oli sitten häipynyt eikä ole takaisin tullut. Majailee kaverinsa sohvalla. On luvannut tulla synnytykseen mukaan, mutta ei ole vielä ehtinyt miettiä meidän tilannetta... Pari viikkoa sitten kun näimme, molemmat sanoimme, ettemme halua eroa, mutta jotain muutoksia on tehtävä. Eipä tuolla näyttänyt sormustakaan olevan (vaikkakin se on ihan kamalan tiukka).
Eli: et ole yksin ja eiköhän näistä ongelmista selvitä. Ehkä näillä miehillä on joku h-hetken paniikki vauvan tulosta?
miksi sä ap täällä roikut ja oot heti sanavalmis vastaamaan? tylsä viikonloppu vai?
eikös kannattais käyttää aika asioitten järjestelyyn?
tai jos nyt on toi tilanne, eikö kannattais puida asiaa puhelimessa jonkun tutun kanssa ja mennä vaikka kavereille yökylään, jos vaikka tulee synnytys. On jokaisella meinaan sen verran tuttuja että tossa tilanteessa apuja löytyy.
tää vaan vaikuttaa niin teinijengin provolta.(hahaha nyt te nauratte siellä..)
lause lauseelta sun selitykset menee vähän överimmäksi.. vanhemmat sitä ja tätä ja veli sitä ja tätä jne.....
Ihan kuin joku nyt vaan siellä koneen äärellä istuis ja odottais että lapsivedet menee!?
soita nyt jollekkin tai etkö saanut hyviä neuvoja täältä?mitäs aiot tehdä AP??kerro
vai loukkaannuitko ap?
ei millään pahalla, mutta ei täällä viitti turhaan neuvoa ja kuluttaa aikaa jos jotkut vaan provoilee...kerro kuulumisia sitten jos olet vielä aito!
ja tasan tarkkaan tiedän kuka on lapsen isä...
ap